Jag vet att man kan lira detta sjlv men gr det att lira det utan 3gubbar som styrs av data d jag vill vara helt sjlv p uppdragen eller man mste kra i ett team p 4pers d 3 styrs via data ??
Verkar vara ett riktigt bra kp spel, fysiken r vl s dr nr man kr p stenar och bilen bara studsar 3 meter upp i luften istllet fr att vlta, vilket skulle knnas mer realistiskt, men bortsett frn det r jag hittills mycket imponerad.
Mycket bra spel. Jag r sjukt imponerad och till er som inte har kollat in hur mnga olika vapen det finns, jag kan sga till er en sak: det r extremt jvla mnga vapen! Gissar p kanske 100+ av vad jag sg. Inget spel hittills har haft s mnga vapen att vlja mellan.. sjukt.
Jag brukar spela med TAR-21, laserpekare, ngot snyggt sikte och ljuddmpare. Som andragevr har jag en 50. Cal Sniper, ocks med ljuddmpare. Jag tycker att alla borde ha minst en Sniper till alla uppdrag, det underlttar sjukt mycket!
Jag har spelat bde closed alpha och closed beta - och n s lnge r jag grymt besviken. Knslan de frsker slja r ju en taktisk och cool shooter men det r inte vad man fr - i mitt tycke. Sikta och springa runt fungerar bra - men mekaniken nr det kommer till att framfra fordon r helt jvla vrdels i mitt tycke. Det r "clunky" och ger ingen rolig knsla. Det r inte som att det r en rolig upplevelse att ha en "biljakt" nr det inte finns ngot nje i att kra bilarna.
Mnga av sidouppdragen (och ven det strre uppdragen man fick testa i alfan och betan) gav inte knslan av att jobba sig mot ett strre ml eller att det spelar ngon roll. Det r det vrsta - jag tror inte de kommer kunna fixa en vettig story. The division (vars ramverk spelet verkar flja) hade tminstone en helt okej story och ven om Dark Zone var kasst s tyckte jag att spelet i sig hll bra nr man krde Co-Op.
Jag har en bra PC och spelet i sig r vackert - dock s knner jag fortfarande att det r dligt optimerat - till och med min polare som sitter p ett Titan kunde inte f alfan eller betan att flyta p speciellt bra. Jag har varit sjukt sugen p det hr spelet, men efter mina playthroughs s kommer jag nog inte att frbestlla - utan istllet vnta ett bra tag med att skaffa det - d jag personligen inte anser att spelet vger upp till priset.
gr det att stnga av AI i Co-op lget d jag vill lira i solo lge d datan r fr bra d de inte lter mig gra ngot. Detta frstr fr mycket att man fr hjlp av 3 gubbar
Var stnger man av det hr ?
Senast redigerad av manolito. 2017-02-27 kl. 16:22.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!