Jag vet att man kan lira detta själv men går det att lira det utan 3gubbar som styrs av data då jag vill vara helt själv på uppdragen eller man måste köra i ett team på 4pers då 3 styrs via data ??
Verkar vara ett riktigt bra köp spel, fysiken är väl så där när man kör på stenar och bilen bara studsar 3 meter upp i luften istället för att välta, vilket skulle kännas mer realistiskt, men bortsett från det är jag hittills mycket imponerad.
Mycket bra spel. Jag är sjukt imponerad och till er som inte har kollat in hur många olika vapen det finns, jag kan säga till er en sak: det är extremt jävla många vapen! Gissar på kanske 100+ av vad jag såg. Inget spel hittills har haft så många vapen att välja mellan.. sjukt.
Jag brukar spela med TAR-21, laserpekare, något snyggt sikte och ljuddämpare. Som andragevär har jag en 50. Cal Sniper, också med ljuddämpare. Jag tycker att alla borde ha minst en Sniper till alla uppdrag, det underlättar sjukt mycket!
Jag har spelat både closed alpha och closed beta - och än så länge är jag grymt besviken. Känslan de försöker sälja är ju en taktisk och cool shooter men det är inte vad man får - i mitt tycke. Sikta och springa runt fungerar bra - men mekaniken när det kommer till att framföra fordon är helt jävla värdelös i mitt tycke. Det är "clunky" och ger ingen rolig känsla. Det är inte som att det är en rolig upplevelse att ha en "biljakt" när det inte finns något nöje i att köra bilarna.
Många av sidouppdragen (och även det större uppdragen man fick testa i alfan och betan) gav inte känslan av att jobba sig mot ett större mål eller att det spelar någon roll. Det är det värsta - jag tror inte de kommer kunna fixa en vettig story. The division (vars ramverk spelet verkar följa) hade åtminstone en helt okej story och även om Dark Zone var kasst så tyckte jag att spelet i sig höll bra när man körde Co-Op.
Jag har en bra PC och spelet i sig är vackert - dock så känner jag fortfarande att det är dåligt optimerat - till och med min polare som sitter på ett Titan kunde inte få alfan eller betan att flyta på speciellt bra. Jag har varit sjukt sugen på det här spelet, men efter mina playthroughs så kommer jag nog inte att förbeställa - utan istället vänta ett bra tag med att skaffa det - då jag personligen inte anser att spelet väger upp till priset.
går det att stänga av AI i Co-op läget då jag vill lira i solo läge då datan är för bra då de inte låter mig göra något. Detta förstör för mycket att man får hjälp av 3 gubbar
Var stänger man av det här ?
Senast redigerad av manolito. 2017-02-27 kl. 16:22.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!