2017-03-05, 17:48
Medlem
Tore Franss avatar
r det vrt att kpa vid launch eller ska man vnta p nedsatt pris om x mnader?
Citera
2017-03-05, 18:56
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tore Frans
r det vrt att kpa vid launch eller ska man vnta p nedsatt pris om x mnader?

Den frgan gr inte att svara p... Det beror helt p vad du tror att det hr spelet kommer vara.

Edit: Eller rttare sagt: Vad du vill att det hr spelet ska vara.
Citera
2017-03-06, 01:58
Medlem
boonies avatar
blev kp endast fr co-op
Citera
2017-03-06, 03:53
Medlem
rezonens avatar
Om man gr till GreenManGaming
och gr ett konto fr man kpa gold edition fr 600kr, istllet fr 1000 som ubisoft sjlva tar.
Citera
2017-03-06, 12:30
Medlem
reffis avatar
Jag har ett gtx970 och i7-6700k och fr mig flt det p hur bra som helst, inte ett enda problem p open beta. Vi var 4 stycken som spelade och ingen hade ngra problem alls.

Citat:
Ursprungligen postat av rezonen
Om man gr till GreenManGaming
och gr ett konto fr man kpa gold edition fr 600kr, istllet fr 1000 som ubisoft sjlva tar.

Ja eller 360 kr fr standard/deluxe edition.
Citera
2017-03-06, 16:46
Medlem
Tja
Ngon som vet vart man kan f tag i spelet till PC UTAN digital download.
Har mobilt bredband som tar slut om jag ska hlla p o ladda ner spel.
Har letat p alla svenska sajter dr alla verkar vara utan skiva...
Citera
2017-03-06, 20:45
Medlem
Jag har kollat p lite gameplay och tycker spelet har flera riktigt intressanta element men r lite skeptiskt till att det kanske riskerar att bli vldigt repetitivt? Det verkar bara vara "interogation" eller "collect intel" eller helt enkelt att dda en mltavla - men alla utmaningar verkar nd vara utformade p det viset att mlet r belget inne i ett omrde som bevakas av fiender, och varje uppdrag utfrs drfr p samma stt (du ska plocka en fiende t gngen).

Har ni ocks den uppfattningen eller r det mycket innehll som jag har missat?

Vet ngon om det kommer finnas en offline co-op, eller r det konceptet helt dtt numera?
Senast redigerad av mushymushy 2017-03-06 kl. 20:48.
Citera
2017-03-06, 23:54
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Jag har kollat p lite gameplay och tycker spelet har flera riktigt intressanta element men r lite skeptiskt till att det kanske riskerar att bli vldigt repetitivt? Det verkar bara vara "interogation" eller "collect intel" eller helt enkelt att dda en mltavla - men alla utmaningar verkar nd vara utformade p det viset att mlet r belget inne i ett omrde som bevakas av fiender, och varje uppdrag utfrs drfr p samma stt (du ska plocka en fiende t gngen).

Har ni ocks den uppfattningen eller r det mycket innehll som jag har missat?

Vet ngon om det kommer finnas en offline co-op, eller r det konceptet helt dtt numera?

Min feting... repetitivt r ett mjligt moment beroende p vilket spelstt du anvnder dig av. Att kra med stealth och frska ta uppdraget p bsta stt r det som jag finner roligast och det blir alltid nya strategier fr varje stlle d de r utformade olika. Men kttar man bara igenom som Tony Montana s tror jag det kanske kan bli trkigt, betan innehll ju bara tv kapitel.

Med co-op tror jag det kan bli ruskigt roligt oavsett hur man kr eftersom friheten r s stor. Jag kpte det och ska lira direkt nr det slpps s jag hoppas att det hller
Citera
2017-03-07, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Min feting... repetitivt r ett mjligt moment beroende p vilket spelstt du anvnder dig av. Att kra med stealth och frska ta uppdraget p bsta stt r det som jag finner roligast och det blir alltid nya strategier fr varje stlle d de r utformade olika. Men kttar man bara igenom som Tony Montana s tror jag det kanske kan bli trkigt, betan innehll ju bara tv kapitel.

Med co-op tror jag det kan bli ruskigt roligt oavsett hur man kr eftersom friheten r s stor. Jag kpte det och ska lira direkt nr det slpps s jag hoppas att det hller
Fast du beskriver bara tv olika taktiker: ktta eller stealth. Det r ju uppdragens utformning som hittills tycks verka lite repetitiva. I slutndan verkar det som att det r fiendebaser och vid dessa ett antal fiender och i basen finns intel/frhrsperson/mltavla. Det finns liksom inte jttestora mjligheter till varierad strategi nr det ser ut p det hr sttet.

Men terigen: Jag vet inte, jag har inte spelat spelet bara tittat p gameplay.
Citera
2017-03-08, 09:26
Medlem
dovAkins avatar
Vad tycker ni?

Gillar miljerna och fordonen. gillar det mer n divison men det jag gillade med Division var Dark Zone. Hoppas p PVP i framtiden.
Citera
2017-03-08, 12:38
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Vad tycker ni?

Gillar miljerna och fordonen. gillar det mer n divison men det jag gillade med Division var Dark Zone. Hoppas p PVP i framtiden.

Jag frstr inte alla jmfrelser med Division om jag ska vara rlig. Det hr r ju bra mkt nrmare Far Cry-serien n Division tycker jag.
Gillar fr vrigt spelet ordentligt. Miljerna allts. Kollade djungel, berg, stad och saltken igr. Grymt snyggt. Vattnet r inte s snyggt dock. Har ni sett "forsarna"?

Spelmssigt tycker jag det e grymt. Jag gillar stealth, men inte lyckats ta ngot strre helt i stealth nnu. Men jag kommer gna mnga fler timmar t det hr. Igr gna jag dagen t att utforska och hitta vapen. Ger vl mej snart p uppdragen ox.
Citera
2017-03-08, 14:18
Medlem
dovAkins avatar
Finns det ngot "end game" i spelet? Vad r max lvl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in