Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-23, 00:04
  #25
Medlem
Satt och vänta på tolvslaget(=23'e) och googlar medans för att kolla om det finns någon tid specificerad. Det gör det:

Citat:
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands Open Beta will begin on Thursday, February 23rd at 11am UTC..

Klockan 10 i morgon bitti alltså. (om jag kollat tidszonerna rätt)
__________________
Senast redigerad av nilltre 2017-02-23 kl. 00:06.
Citera
2017-02-23, 08:33
  #26
Avstängd
classof82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Satt och vänta på tolvslaget(=23'e) och googlar medans för att kolla om det finns någon tid specificerad. Det gör det:



Klockan 10 i morgon bitti alltså. (om jag kollat tidszonerna rätt)

Då har du tittat jävligt fel. Kl 12 är det som gäller!
Citera
2017-02-23, 11:11
  #27
Medlem
Fishurs avatar
Nån som hört nåt om crossplatforms? Det vill säga att om jag tex spelar på PC kan spela ihop med en polare som sitter vid en PS4?

Kanske dum fråga eftersom det typ aldrig är så, men man kan ju hoppas
Citera
2017-02-23, 11:36
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av classof82
Då har du tittat jävligt fel. Kl 12 är det som gäller!


Man ska inte försöka tänka på natten.. =P
Det är upplåst för mig nu iaf.
Citera
2017-02-23, 13:49
  #29
Medlem
Någon som vet om det är samma content som i förra betan?
Citera
2017-02-23, 13:55
  #30
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Någon som vet om det är samma content som i förra betan?

Testat googla?

Hittade info om att det är samma som förra plus ytterligare ett område på 2 sekunder..

"The open beta lets you play in two regions – Itacua, the region from the closed beta, and Montuyoc"
Citera
2017-02-23, 17:52
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Testat googla?

Hittade info om att det är samma som förra plus ytterligare ett område på 2 sekunder..

"The open beta lets you play in two regions – Itacua, the region from the closed beta, and Montuyoc"

Våga vägra google...

Thx
Citera
2017-02-23, 22:05
  #32
Medlem
boonies avatar
Testade betan lite idag och vetifan vad jag tycker om spelet. Känns som att jag kommer tröttna väldigt fort.
Citera
2017-02-23, 22:26
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Testade betan lite idag och vetifan vad jag tycker om spelet. Känns som att jag kommer tröttna väldigt fort.


I singelplayer gissar jag att jag kommer göra alla uppdrag, hitta nästan allt skit och sen aldrig spela det igen.. =P Däremot så öppnar ju co-op multiplayer upp för lite roligheter, det kan bli riktigt roligt och något man återkommer till om dom lyckas fixa lite variation.
Citera
2017-02-23, 23:56
  #34
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
I singelplayer gissar jag att jag kommer göra alla uppdrag, hitta nästan allt skit och sen aldrig spela det igen.. =P Däremot så öppnar ju co-op multiplayer upp för lite roligheter, det kan bli riktigt roligt och något man återkommer till om dom lyckas fixa lite variation.

Jo är ju bara pga co-op det verkar lite intressant
Citera
2017-02-24, 11:17
  #35
Medlem
Om det blir ett köp så kommer det vara pga coop. Annars känns det riktigt mäh...
Citera
2017-02-24, 11:17
  #36
Medlem
reffis avatar
Finns det någon sorts end game i detta spel? Jag tänker som The Division har ju lite olika roliga saker man kan göra, vore skoj om det var så här också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback