2023-02-07, 04:38
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Kp det, tveka inte, det r nog ett av de bsta spel jag spelat!
Har spelat om kampanjen 3-4 ggr och kommer att gra det ytterligare en gng skulle jag tro, innan nsta Ghost Recon kommer, fr Breakpoint orkar jag inte spela om, det r inte inrheten av Wildlands!

Har kpt! Kollade lite mer p spelvideos och fr en bra uppfattning. Breakpoint ser inte alls lika kul ut. Valet var enkelt att vlja wildlands. Kanske grafiken r bttre p breakpoint eftersom det var uppfljaren men wildlands verkar mer levande av det jag har sett.

Passar mig perfekt eftersom jag gillar taktiska spel som sniper ghost warrior spelen, splinter cell blacklist gillar jag ocks. Wildlands verkar vara perfekt om man gillar kra stealth.
Citera
2023-02-07, 18:07
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funderaren85
Hur lng tid tar kampanjen att klara cirka (i timmar?)
Du jag vet inte exakt, men jag skulle tippa p att man skulle kunna kra igenom storyn p runt 30-40 timmar om man bara kr main missions, vilket jag absolut inte gr! Jag kr i princip allt som gr att gra, plus att jag aldrig fast-travlar utan tar mig verallt p den massiva kartan med fordon eller till fots, s ibland kommer man inte ens fram dit man skall fr att starta ett aktuellt mission d man dr p vg dit.
Jag lgger nog ner minst 200 timmar p en kampanj.

Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Har kpt! Kollade lite mer p spelvideos och fr en bra uppfattning. Breakpoint ser inte alls lika kul ut. Valet var enkelt att vlja wildlands. Kanske grafiken r bttre p breakpoint eftersom det var uppfljaren men wildlands verkar mer levande av det jag har sett.

Passar mig perfekt eftersom jag gillar taktiska spel som sniper ghost warrior spelen, splinter cell blacklist gillar jag ocks. Wildlands verkar vara perfekt om man gillar kra stealth.
Ja atmosfren och musiken nr man bara sakta patrullerar i de Bolivianska bergen och spanar efter fiender r frtrollande!
Det hr r verkligen ett spel som blir s jvla mycket bttre om man frsker agera som man skulle gra i en verklig situation, inte bara rusha p och ktta!
Citera
2023-02-08, 05:40
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ja atmosfren och musiken nr man bara sakta patrullerar i de Bolivianska bergen och spanar efter fiender r frtrollande!
Det hr r verkligen ett spel som blir s jvla mycket bttre om man frsker agera som man skulle gra i en verklig situation, inte bara rusha p och ktta!

Lter lovande! Ska dra igng idag. Blir regular svrighetsgrad vilket r "normal", tror det blir lagom eftersom jag kommer att stnga av AI medhjlpare p options.

Tydligen kan man bra 3 vapen. S blir en ljuddmpad pistol, en assault rifle med ljuddmpninh och sen vill jag ha en sniper rifle s fort som mjligt ocks. ACR rifle mste jag fixa omgende med en granatskjutare p nr den r modifierad. Nr saker blir riktigt jkla fel vill man ha den. Submachine gun skippar jag, blir mer balanserat med den vapenarsenalen.

Ngra tips i brjan? Finns ju en uppsj med vapen och modifieringar p varje vapen.
Citera
2023-02-08, 19:10
Medlem
Citat:
Lter lovande! Ska dra igng idag. Blir regular svrighetsgrad vilket r "normal", tror det blir lagom eftersom jag kommer att stnga av AI medhjlpare p options.

Tydligen kan man bra 3 vapen. S blir en ljuddmpad pistol, en assault rifle med ljuddmpninh och sen vill jag ha en sniper rifle s fort som mjligt ocks. ACR rifle mste jag fixa omgende med en granatskjutare p nr den r modifierad. Nr saker blir riktigt jkla fel vill man ha den. Submachine gun skippar jag, blir mer balanserat med den vapenarsenalen.

Ngra tips i brjan? Finns ju en uppsj med vapen och modifieringar p varje vapen.
Det enda tips jag har att erbjuda r nog inget du kommer att gra nd skulle jag tro, eftersom du har redogjort fr hur du helst vill spela, men jag ger dig tipset nd.

Jag fredrar att spela s svrt som mjligt i immersive mode, dr jag inte har hud och enbart ett vapen plus pistol, och dessutom ingen gear eller weaponlevel.
Man dr ocks extremt ltt, s helst frsker jag undvika eldstrider.
Jag fredrar ocks att ha mina tre AI-kollegor vid min sida som smpratar med mig om diverse saker och ven hjlper mig vid eldstrider.
Citera
2023-02-08, 20:52
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Det enda tips jag har att erbjuda r nog inget du kommer att gra nd skulle jag tro, eftersom du har redogjort fr hur du helst vill spela, men jag ger dig tipset nd.

Jag fredrar att spela s svrt som mjligt i immersive mode, dr jag inte har hud och enbart ett vapen plus pistol, och dessutom ingen gear eller weaponlevel.
Man dr ocks extremt ltt, s helst frsker jag undvika eldstrider.
Jag fredrar ocks att ha mina tre AI-kollegor vid min sida som smpratar med mig om diverse saker och ven hjlper mig vid eldstrider.

Nej d skulle jag slita av mig mitt hr p den svrighetsgraden och med de frutsttningarna. Bara pistol, utan hud och svraste svrighetsgraden jklar. Hur klarar du hlla modet uppe. Vad smpratar AI med dig om? Kan du prata tillbaka och svara de dig? Finns det ngot mer att gra som att snacka med brudar?

Har inte orkat installera nnu. Lutar t att jag installerar spelet ver helgen istllet. S jag kan bostta mig i Bolivia permanent ver helgen. Jag vill se de fina vyerna, vandra lngs vgar, vandra genom snrig skog om det finns, knna hettan och luftfuktigheten. Inga fast travel utan helt enkelt leva mig in i samhllet. Flyta in som ett en ghost som ingen kan se men jag kommer finnas dr hela tiden och gra livet surt fr alla sydamerikanska gangsters.

Bara dra dra ivg med en helikopter eller en bil och bara utforska landet och se vad fr typer jag stter p.
Citera
2023-02-09, 12:00
Medlem
thebyebyemans avatar
Fan va ni beskriver spelet glamorst var tvungen ladda ner det igen inte krt sen 2017, grymt spel
Citera
2023-02-09, 16:22
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Fan va ni beskriver spelet glamorst var tvungen ladda ner det igen inte krt sen 2017, grymt spel

Du r vlkommen till Bolivia min vn. Tar vi flygplanet tillsammans imorgon? Uppdatera mig grna om din vapen utrustning nr du anlnder. Ser du en vit man gendes och tugga kokablad s r det jag som r undercover och bara njuter emellan mina uppdrag att strta tyrannen El Sueno.
Citera
2023-02-09, 18:36
Medlem
Citat:
Nej d skulle jag slita av mig mitt hr p den svrighetsgraden och med de frutsttningarna. Bara pistol, utan hud och svraste svrighetsgraden jklar. Hur klarar du hlla modet uppe. Vad smpratar AI med dig om? Kan du prata tillbaka och svara de dig? Finns det ngot mer att gra som att snacka med brudar?

Har inte orkat installera nnu. Lutar t att jag installerar spelet ver helgen istllet. S jag kan bostta mig i Bolivia permanent ver helgen. Jag vill se de fina vyerna, vandra lngs vgar, vandra genom snrig skog om det finns, knna hettan och luftfuktigheten. Inga fast travel utan helt enkelt leva mig in i samhllet. Flyta in som ett en ghost som ingen kan se men jag kommer finnas dr hela tiden och gra livet surt fr alla sydamerikanska gangsters.

Bara dra dra ivg med en helikopter eller en bil och bara utforska landet och se vad fr typer jag stter p.
Haha, nej, jag har inte enbart en pistol..
Man fr ha ett tvhandsvapen utver sin pistol, det blir mer verklighetstroget p det viset.

AI-kollegorna smpratar med en om allt mjligt, fast mest spec-ops-relaterat smprat och kommenterar miljerna. Man pratar ju sklart tillbaka men kan sjlv ej vlja vad som sgs.

Annat som r lite kul r att lyssna p radion nr man kr bil, p DJ-Perico! Han r s skadad!

Jag blev sjlv jvligt sugen efter att ha pratat hr inne om det, s nu jvlar installerar jag spelet igen!
I helgen blir det jakt p El Sueno och hans narcos i Santa Blanca!
Citera
2023-02-09, 19:01
Medlem
Magica-Lazios avatar
Jag krde igng idag lite ltt bara, 40gig spelet och uppdatering 20gig s tog ett jkla tag innan jag var igng efter installationen. Stngde av AI hjlpen direkt, vill kunna njuta sjlv och inte ha stressmoment runt mig. Men jag slr nog p AI nr jag pausar fr att ta en pizza s jag fr lite feeling nr jag innan jag kr igng igen.

Ska kolla det med radion r bara vid starting camp och provat vapnen lite. S jag har kt tillbaka till Sverige idag men jag tar frsta bsta flyg till Bolivia imorgon, stannar dr ver helgen sedan hem igen p sndag.

Brjade med en mp5, assault rifle och en pistol. Ska byta ut submachine s fort som mjligt till en sniper rifle. Gr det att fixa en sniper tidigt i spelet?

Viva Bolivia!
Citera
2023-02-09, 19:04
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Haha, nej, jag har inte enbart en pistol..
Man fr ha ett tvhandsvapen utver sin pistol, det blir mer verklighetstroget p det viset.

AI-kollegorna smpratar med en om allt mjligt, fast mest spec-ops-relaterat smprat och kommenterar miljerna. Man pratar ju sklart tillbaka men kan sjlv ej vlja vad som sgs.

Annat som r lite kul r att lyssna p radion nr man kr bil, p DJ-Perico! Han r s skadad!

Jag blev sjlv jvligt sugen efter att ha pratat hr inne om det, s nu jvlar installerar jag spelet igen!
I helgen blir det jakt p El Sueno och hans narcos i Santa Blanca!

Missade quota dig, senaste inlgget var till dig compaero.
Citera
2023-02-09, 19:11
Medlem
Citat:
Jag krde igng idag lite ltt bara, 40gig spelet och uppdatering 20gig s tog ett jkla tag innan jag var igng efter installationen. Stngde av AI hjlpen direkt, vill kunna njuta sjlv och inte ha stressmoment runt mig. Men jag slr nog p AI nr jag pausar fr att ta en pizza s jag fr lite feeling nr jag innan jag kr igng igen.

Ska kolla det med radion r bara vid starting camp och provat vapnen lite. S jag har kt tillbaka till Sverige idag men jag tar frsta bsta flyg till Bolivia imorgon, stannar dr ver helgen sedan hem igen p sndag.

Brjade med en mp5, assault rifle och en pistol. Ska byta ut submachine s fort som mjligt till en sniper rifle. Gr det att fixa en sniper tidigt i spelet?

Viva Bolivia!
Fan vad du gr in i rollen amigo!
Jag gillar't!

Du kan ju kolla in p kartan var du kan hitta ett sniper-gevr, och lta det bli ditt frsta "operation", eller s letar du upp ngon vaktpost som str i ett vakttorn ngonstans runt ngon bas eller lngs vgarna, och ddar honom och tar hans vapen bara.

Citat:
Missade quota dig, senaste inlgget var till dig compaero.

N, nu jvlar ska jag spela lite!
Ha en trevlig vistelse i Bolivia!
Citera
2023-02-11, 14:54
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Fan vad du gr in i rollen amigo!
Jag gillar't!

Du kan ju kolla in p kartan var du kan hitta ett sniper-gevr, och lta det bli ditt frsta "operation", eller s letar du upp ngon vaktpost som str i ett vakttorn ngonstans runt ngon bas eller lngs vgarna, och ddar honom och tar hans vapen bara.

N, nu jvlar ska jag spela lite!
Ha en trevlig vistelse i Bolivia!

Behvdes inte, rckte gra frsta uppdraget s fick jag en sniper i slutet av uppdraget. De dr vapen symbolerna p kartan de flesta r bara delar till vapen sikten o.s.v. kanske kommer fler vapen sedan. Vad jag kan se nu r det bara en vapensymbol som visar ett vapen och det r en shotgun men jag har bara hittills skrapat p ytan i frsta regionen.

Var trevligt kra runt och vid vgkanten sg jag ett par stereotypiska smfeta, bolivianska babushkas i hga hattar och vida kjolar som stod ut med vgkanten vid ngon sorts traktor eller dylikt. Det fattas bara att kka grillade marsvin med potatis och en inca coca cola att slcka trsten med.

Har bara gjort tv mainmissions n s lnge. Finns s mycket annat som tar upp tiden som att ta sig till platser fr att samla p sig skillpoints, lsa upp nya vapendelar m.m.

Anvnder helikopter sjukt mycket fr det r s stora avstnd mellan allting.

Ltt det bsta spelet jag spelat p flera r. Kan inte komma p ngot s bra spel de senaste ren. Trivs skitbra i Bolivia! Vet inte om jag ker hem imorgon eller inte s trevligt r det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in