Citat:
Ursprungligen postat av
Magica-Lazio
Nej d skulle jag slita av mig mitt hr p den svrighetsgraden och med de frutsttningarna. Bara pistol, utan hud och svraste svrighetsgraden jklar. Hur klarar du hlla modet uppe. Vad smpratar AI med dig om? Kan du prata tillbaka och svara de dig? Finns det ngot mer att gra som att snacka med brudar?
Har inte orkat installera nnu. Lutar t att jag installerar spelet ver helgen istllet. S jag kan bostta mig i Bolivia permanent ver helgen. Jag vill se de fina vyerna, vandra lngs vgar, vandra genom snrig skog om det finns, knna hettan och luftfuktigheten. Inga fast travel utan helt enkelt leva mig in i samhllet. Flyta in som ett en ghost som ingen kan se men jag kommer finnas dr hela tiden och gra livet surt fr alla sydamerikanska gangsters.
Bara dra dra ivg med en helikopter eller en bil och bara utforska landet och se vad fr typer jag stter p.
Haha, nej, jag har inte enbart en pistol..
Man fr ha ett tvhandsvapen utver sin pistol, det blir mer verklighetstroget p det viset.
AI-kollegorna smpratar med en om allt mjligt, fast mest spec-ops-relaterat smprat och kommenterar miljerna. Man pratar ju sklart tillbaka men kan sjlv ej vlja vad som sgs.
Annat som r lite kul r att lyssna p radion nr man kr bil, p DJ-Perico! Han r s skadad!
Jag blev sjlv jvligt sugen efter att ha pratat hr inne om det, s nu jvlar installerar jag spelet igen!
I helgen blir det jakt p El Sueno och hans narcos i Santa Blanca!