2021-12-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det var en cool tråd. Tills vi upptäckte att du var här inne....

Precis så.
Förresten, vad betyder Flashbacksms, är det när de allra coolaste får sms från Flashback när det kommer en oväntad tråd högst upp i populära ämnen?
Jag är inte så cool än att jag får de sms:n...
Citera
2021-12-20, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moonclimber
Står inte Tuva Novotny med?
Vilken sorts man är man om man åker på semester i fjällen utan att ta med sig älskarinnan?!?

Då vet man redan svaret att det inte blev de två
Citera
2021-12-20, 20:15
Medlem
Hade hoppats på en fet tillbaka-kaka, Patrik kommer in i sovrummet, Lisa ligger där med en muskulös babbe som matar henne som aldrig förr
Citera
2021-12-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag börjar bli klar med den här serien. Retar mig på för mycket. Dels Lisa och Patrika omaka förhållande. De har inget gemensamt. Overkligt att göra par av dem. Sedan är Vera Vital och Erik Johansson värdelösa i dialogen. De har två-tre tonlägen som varvas med i samtalen. Vet ej om det beror på regin men ingen av dem pratar naturligt. Övriga i serien är mycket bättre i dialogerna.
Lisa är så otroligt hemsk. Adhd sonen på köpet. Snacka om dåligt köp för Patrik. Ärligt talat. Har själv gjord urblåsta liknande val i livet men detta tangerar till att bli osannolikt. Eller?
Citera
2021-12-27, 07:42
Medlem
Jaha här går man och väntar, men säsong 4 är alltså slut. Trodde det var 10 avsnitt.
Citera
2021-12-27, 22:42
Medlem
herregudvadgotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Tror att Eddie är ihop med sin vän Frank plus att han drömmer stort om massa pengar och vill till Amerikat. Han hade planscher med USA-motiv över sin säng, ena stod det New York på, och den andra San Francisco, fast hälften var dolt av ett klistermärke för att inte göra det för uppenbart att han föredrar killar. I filmen har han kanske jobbat ihop till en USA-resa och flyttar dit.

Vadå man får väl spekulera fritt?🤪

Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Hade hoppats på en fet tillbaka-kaka, Patrik kommer in i sovrummet, Lisa ligger där med en muskulös babbe som matar henne som aldrig förr
Bra projicerat grabbar!

Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Vad jobbade Lisa med tidigare?
Inredningsdesigner va?
Citera
2022-01-02, 09:50
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asrider
Lisa är så otroligt hemsk. Adhd sonen på köpet. Snacka om dåligt köp för Patrik. Ärligt talat. Har själv gjord urblåsta liknande val i livet men detta tangerar till att bli osannolikt. Eller?

Jo helst när hon drar om sin feta kropp med en stor kappa eller morgonrock.
Novotny däremot😛 synd man inte fick se när hon satt uppepå.
Citera
2022-01-02, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jo helst när hon drar om sin feta kropp med en stor kappa eller morgonrock.
Novotny däremot😛 synd man inte fick se när hon satt uppepå.
Haha osannolikt att få se smaskens i bonusfamiljen på Novotny va 😆 men ja. Där hade man gärna penetrerat samtliga hål. Väldigt små bröst tyvärr.
Citera
2022-01-03, 20:56
Medlem
prominentens avatar
Faktiskt riktigt bra serie med spännande förvecklingar, bra dialog (ovanligt i vårt land, tänk BECK) och bra individuella skådespelarinsatser.

Men så har vi detta med hudfärgen......
Citera
2022-01-07, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Håller med inlägg tidigare..satan vad man vill nita Eddie! Så jävla störig och tonårsvidrig! Bra skådespelare mao? 🙂
Ja han har ju lyckats gå från rolig ADHD unge till vidrig ADHD tonåring. Eftersom man stör sig på honom måste han ju spela rollen väl.
Citera
2022-02-04, 07:30
Medlem
Sett dom 38 avsnitten nyssens på Play. Puh! Dissade serien när den var ny - LillBabs och VeraVitali på samma gång blev för mycket. Bestämde mig nu att vare sig reta mig på karaktärerna eller skådespelarna.

Några nya reflektioner. Mest synd om? Utan tvekan Sickan.

Retar mig mest på: Syns att det är en StockholmsSerie. Taxiåkande in absurdum + att man vid varje måltid (och dom är många i serien) så lämnar varje karaktär mat på tallriken som åker i sopen. Sen har flera familjer problem med ekonomin! Mest provocerad blir jag av matslängandet - som född på landet - är jag van att aldrig slänga mat. Har även fostrat mina barn i detta naturligtvis.

Bästa karaktär: MartinLuuk som utflippad kurator.

Bästa scener: Eftersnacket mellan dom två terapeuterna - Ulvesson och Petrén. Martins utflippande vid julklappsutdelningen var också en stark scen...
Citera
2022-02-11, 22:35
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan

Några nya reflektioner. Mest synd om? Sickan...
Vem är Sickan? Minns ingen sådan karaktär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in