2021-12-06, 15:37
Medlem
Smärtsamt att se vilken total amatör Patrik är på att vara otrogen. Skyll dig själv.

1. Telefonen lämnar aldrig din ficka. Aldrig.

2. Sms-signal tas bort

3. Telefon låses alltid med finger-id. Alternativ kod hålls privat.

4. Inga notiser/sms tillåts pop-up när telefon är i låst läge. Bara att ställa in..

5. Kommunikation sker givetvis aldrig på sms utan på Kik eller annan obskyr chat-app som göms i undermappar på telefon.

☺️🙌☺️
Citera
2021-12-06, 16:04
Medlem
okok1s avatar
Vilket udda avslut på en serie. Ett avsnitt kvar och allt är katastrof i alla familjer.
Citera
2021-12-06, 18:42
Medlem
fearreapers avatar
Ska ju bli långfilm så.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vilket udda avslut på en serie. Ett avsnitt kvar och allt är katastrof i alla familjer.
Citera
2021-12-06, 19:28
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Exakt 😅. Men det var väntat ändå att det skulle vara något galet, Vad tyckte du om detta avsnittet ?

Helt OK avsnitt, blev lite tagen på sängen av att Sima dumpade Martin. Hade visserligen från början tyckt att det var märkligt att en yngre ganska snygg tjej utan barn skulle bli ihop med en äldre man med låglönejobb och två odrägliga tonårsbarn som dessutom bor hemma hos sin mamma, men att hon skulle dumpa honom bara sådär kom ändå lite oväntat.

Det märks att det är kvinnliga manusförfattare på hur de framställer den här otrohetsaffären. Patrik beter sig som en otrogen kvinna, inte en otrogen man.
Citera
2021-12-06, 19:32
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Smärtsamt att se vilken total amatör Patrik är på att vara otrogen. Skyll dig själv.

1. Telefonen lämnar aldrig din ficka. Aldrig.

2. Sms-signal tas bort

3. Telefon låses alltid med finger-id. Alternativ kod hålls privat.

4. Inga notiser/sms tillåts pop-up när telefon är i låst läge. Bara att ställa in..

5. Kommunikation sker givetvis aldrig på sms utan på Kik eller annan obskyr chat-app som göms i undermappar på telefon.

☺️🙌☺️

Ja eller hur…
Helst ska man inte lämna ut sitt telefonnummer alls, kvinnfolk är känslovarelser och man vet aldrig vad de kan hitta på.
Chatappar duger bra.
Citera
2021-12-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moonclimber

Det märks att det är kvinnliga manusförfattare på hur de framställer den här otrohetsaffären. Patrik beter sig som en otrogen kvinna, inte en otrogen man.

Kan du förklara skillnaden? Har varken varit otrogen eller blivit utsatt för otrohet så har dåligt med erfarenhet pp området.

Man har förövrigt sett på Simas ögon i flera avsnitt att hon tröttnat på Martin. Bra skådespeleri.

Flytt till Malmö har varit hennes "ursäkt" för att göra slut så hon fick panik när Martin sa att han ville flytta med.
Senast redigerad av avec 2021-12-06 kl. 21:35.
Citera
2021-12-06, 21:55
Medlem
Hur mycket tragik kan man få in i serien och ett program?

Citat:
Svensk dramakomediserie från 2021

Det ska ju vara roligt. En sak var ivf roligt och det var middagen på hundmat!
Citera
2021-12-06, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Verkligen! Jag tyckte också att det var roligt när Katja tittar på "konstverk" i väntan på utvecklingssamtalet och därmed får sitt första intryck av sonens nya skola.
Citera
2021-12-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Verkligen! Jag tyckte också att det var roligt när Katja tittar på "konstverk" i väntan på utvecklingssamtalet och därmed får sitt första intryck av sonens nya skola.
Jo, det glömde jag. Konst på hög nivå!
Citera
2021-12-06, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Det blir nog att de lämnar tittarna med ett frågetecken efter det sista avsnittet gissar jag på och så kommer fortsättningen på historien i den kommande långfilmen.
Citera
2021-12-06, 23:38
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Har du något exempel på någon skönhet i Tuva Novotnys klass som gift sig med en medioker man?

Tuva är fan inte heller speciellt het längre. Patrik är dessutom inte ful. Är det någon som är ful rent ytligt så är det katjas man.

För övrigt ser hon jävligt kåt ut.
Citera
2021-12-06, 23:40
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det blir nog att de lämnar tittarna med ett frågetecken efter det sista avsnittet gissar jag på och så kommer fortsättningen på historien i den kommande långfilmen.

Det lär dom inte göra. Jag tror vi kommer få se vad som händer sen tror jag långfilmen kommer handla om deras olika liv då dom är skilda och kanske hittar tillbaka. Who knows.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in