2021-12-02, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Fast rätt orealistiskt att en vrålsnygg, rolig och cool tjej som Elin/Tuva skulle bli kär i en överviktig, arbetslös och gift tönt som Patrik som inte ens ser bra ut.

Rimligare om hon skulle falla för Henrik, som förvisso är mesig, men mogen, smart, snäll och vet hur man ska föra sig.

De flesta snygga kvinnor väljer mediokra män. Inget konstigt med det. Antagligen för att de känner en trygghet i att mannen inte är snygg och därmed mindre risk att han är otrogen.
Citera
2021-12-02, 12:33
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Fair enough. Det var väl ungefär samma sak jag föreslog med lite knulljud på soundtracket.

Anywho, eftersom vi inte fick någon bekräftelse så gissar jag att manusförfattarna vill att vi ska sväva i ovisshet om det blev någon penetration eller inte. Det är ju inte otänkbart att Patrik fegade ur och lämnade Elin kåt och olycklig (vilket fortfarande gör det till ett avsevärt felsteg, men kanske lättare att förlåta).

Jag har svårt att tänka mig att de resonerade så, eftersom han de facto bangade ur förra gången. Det vore ganska slappt manusarbete att använda samma plot-twist två gånger i rad.
Citera
2021-12-02, 12:34
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Fast rätt orealistiskt att en vrålsnygg, rolig och cool tjej som Elin/Tuva skulle bli kär i en överviktig, arbetslös och gift tönt som Patrik som inte ens ser bra ut.

Rimligare om hon skulle falla för Henrik, som förvisso är mesig, men mogen, smart, snäll och vet hur man ska föra sig.

Du missar helt barn-aspekten. Det hon främst har gemensamt med Patrik är ju att de delar erfarenhet av att ha barn med Downs syndrom, och det är högst troligt det som skapade attraktionen från början. Inte hans utseende eller yrkesroll.
Citera
2021-12-02, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
De flesta snygga kvinnor väljer mediokra män. Inget konstigt med det. Antagligen för att de känner en trygghet i att mannen inte är snygg och därmed mindre risk att han är otrogen.
Har du något exempel på någon skönhet i Tuva Novotnys klass som gift sig med en medioker man?
Citera
2021-12-02, 17:33
Medlem
Gött Patrik! Trodde jag fan inte 👍👍👍🙂🙂 Nu återstår det väl bara att han ska få samvete och lipa ihop framför Lisa som den fittan han är 😎
Citera
2021-12-02, 20:07
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Gött Patrik! Trodde jag fan inte 👍👍👍🙂🙂 Nu återstår det väl bara att han ska få samvete och lipa ihop framför Lisa som den fittan han är 😎

Det kommer, var så säker…
Citera
2021-12-03, 06:58
Bannlyst
Citat:
Nej visst, inte psykopat. Men jävligt jobbig och ego. Men är det inbillning, eller har hennes bröst tredubblats i storlek?
Kanske hennes kläder men jag tyckte Lisa såg ut att vara jättefet i senaste avsnitet.
Var hon höggravid när seriern spelades in?
Citera
2021-12-03, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Kanske hennes kläder men jag tyckte Lisa såg ut att vara jättefet i senaste avsnitet.
Var hon höggravid när seriern spelades in?
Bra spanat!

Intervju med Moa Herngren: https://www.dn.se/kultur/moa-herngren-om-nya-bonusfamiljen-okej-att-vara-lite-hopplos/

Citat:
– För första gången i ”Bonusfamiljens historia” ska Vera Vitali inte vara gravid i serien – då blir hon gravid i verkliga livet. Det var en utmaning. Vi förstod att hon skulle vara höggravid när vi skulle spela in ett avsnitt där hon verkligen inte får se gravid ut. Vi skrev om avsnittet så att hon blev sjuk och sängliggande, med ett täcke över magen.
Citera
2021-12-06, 11:08
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford

Citat:
Ursprungligen postat av moonclimber
Det kommer, var så säker…

Vilken patetisk mes han har blivit nu i senaste säsongen
Citera
2021-12-06, 12:25
Medlem
fearreapers avatar
Det gick hundans väl med maten 😉😏. 🤣
Citera
2021-12-06, 13:17
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Det gick hundans väl med maten 😉😏. 🤣

Hon lagade ju inte till själva hunden i alla fall, det får väl ses som ett plus…
Citera
2021-12-06, 13:19
Medlem
fearreapers avatar
Exakt 😅. Men det var väntat ändå att det skulle vara något galet, Vad tyckte du om detta avsnittet ?

Citat:
Ursprungligen postat av moonclimber
Hon lagade ju inte till själva hunden i alla fall, det får väl ses som ett plus…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in