Citat:
Ursprungligen postat av
Ruskette
Brrr.... Jag borde nästan titta en gång till för att försöka se om han verkligen ser vältränad ut, eller om det var som jag trodde en ofrivillig spasm på grund av kylan/avklädheten. Men JÄTTEBLÄ bara åt tanken. Men jag kanske tar mig mod och ser det med helt andra ögon. Jag hade hellre sett Paolo Roberto i hans roll men antar att smaken är som baken.... Men då hade jag nog spolat tillbaka en hel dag för att få beskåda överkroppen. Obs, ta det jag skriver med en nypa salt. Jag överdriver. Egentligen hade jag kanske bara spolat tillbaka en gång eller möjligtvis två....

Tror att Paolo och Dragomir båda har bakgrund i samma taekwondoklubb, sen blev Dragomir större inom just det medan Paolo blev boxare.
Dragomir är helt klart tränad men han är väl runt 50 år. Paolo också men Paolo kör ju mycket kondition och ser därför ut på ett annat sätt. Tror också det är just meningen att karaktären ska vara stor och hårig.
Sen är Paolo en sämre skådis, har du sett Stockholmsnatt och 9 millimeter? Sevärda filmer helt klart. Men inte för skådespelarinsatserna utan för att Paolo med flera är så jävla pajiga att filmerna blir komiska.
Så min slutsats är att jag inte hade velat se Paolo i rollen. Han är ingen skådis.