Citat:
Ursprungligen postat av
simonvp
Känns som att de har med det som utfyllnad. Jag tror dock inte att hon har en annan pappa utan att det är Martin som faktiskt är hennes biologiska. Jag anar ett spår av grönt i Lisas ögon, vilket gör att Bianca fullt rimligt (om serien varit på riktigt) kunnat få bruna ögon. Ena föräldern måste verkligen inte ha knallbruna ögon för att kunna bära på det dominanta anlaget. Min pappa är ett exempel på det då hans föräldrar har blåa respektive blågröna ögon, och han själv har bruna (och det är inget snack om att hans pappa är den biologiska pappan heller)
Det skulle ju vara kul om det är så (att Martin är biologisk pappa), och att allt drama uppstått för att de, mot bättre vetande, tagit Regina Lund på allvar
Och precis som du säger är det en allvarlig miss om manusförfattarna verkligen tror att två blåögda inte kan få ett brunögt barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
vemvisste
De bästa roll prestationerna står barnen för, manus är skräp i hur många avsnitt till skall syrran bo där ?
Skit säsong blev det av detta.
Jag tycker nog alla skådisar är väldigt bra. Klart man stör sig som fan på Lisa och Emma, men man kan ju knappast påstå att de inte är välspelade