2018-02-27, 18:52
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Vad menar du? Vrf?
Det handlar om Bianca inte Lo. Att Lisa säger att hon inte orkar ta det med Patrik, menas visst om Bianca!

jag blir också förvirrad.

Hennes syster verkar dock skit jobbig. Bra syster att totalt glömma bort att hon skall passa deras unge och förstör deras kväll.
Citera
2018-02-28, 09:23
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
jag blir också förvirrad.

Hennes syster verkar dock skit jobbig. Bra syster att totalt glömma bort att hon skall passa deras unge och förstör deras kväll.
Ja, helt utan ansvar-verkar gå i släkten. Lisa fastnade hos Katja och struntade att höra av sig till Patrik och Eddie, som satt hemma skit oroliga.

Btw tycker Katja har oxå ganska dubbelmoral.
Inga problem med att umgås med sin ex och även hans nya fru, men står inte ut att nya killen umgås med sin ex fru.

Branco och Katjas flygmiss var ganska rolig "Jag har aldrig missat fly pga att jag satt och drack i baren"

Btw, Robin som spelar Brancos son är skitskön (Toni Prince Tvrtkovic). Otrolig talang, hoppas han får mer spelutrymme.
Citera
2018-03-02, 17:34
Medlem
cosmic_dancers avatar
Ni som bor i Stockholm/Sunbyberg. Lägenheten som Katja och William ska bo i, vart i Sundbyberg finns det fina huset? Ser ut och vara helt fantastiska lägenheter
Citera
2018-03-03, 21:13
Medlem
Karamel-kellogss avatar
Hade velat att Henrik och Katja skulle varit tillsammans!☹☹☹
Citera
2018-03-04, 10:45
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jag råkade sett ett avsnitt förra veckan, det var två snubbar som satt på parkbänken.Men visst var det Boxer Robert röst som man hörde av den ena?Han heter ju Urban Frånberg på riktigt, vet någon om han är med i serien?Eller hörde jag helt tokigt

mvh/

Oj, inte tänkt på att han låter som Boxer-Robert....om inte annat så låter han ju exakt som brorsan Kristian, men det kan ju till och med en döv höra Tror aldrig jag hört två brödrapar ha så lika röster som Kristian och Martin Luuk.

Annars får jag säga att "plot-twisten" att Bianca kanske har en annan pappa är riktigt usel. De framförde det som att det slog Lisa just där och då när Regina Lund sa det där om ögonfärgen, att hon inte hade tänkt på det alls tidigare. Extra löjligt när hon jämförde korten på Bianca med den hon trodde kunde vara pappan. Den farhågan måste hon ju ha levt med i hela sitt liv!

Känns som att de har med det som utfyllnad. Jag tror dock inte att hon har en annan pappa utan att det är Martin som faktiskt är hennes biologiska. Jag anar ett spår av grönt i Lisas ögon, vilket gör att Bianca fullt rimligt (om serien varit på riktigt) kunnat få bruna ögon. Ena föräldern måste verkligen inte ha knallbruna ögon för att kunna bära på det dominanta anlaget. Min pappa är ett exempel på det då hans föräldrar har blåa respektive blågröna ögon, och han själv har bruna (och det är inget snack om att hans pappa är den biologiska pappan heller)
Citera
2018-03-05, 10:22
Medlem
elephantstones avatar
Dagens avsnitt är säsongens bästa hittills!

Blev berörd när

Och så tycker jag om hur Patrik utvecklas. Svårt att ogilla honom nu,
Citera
2018-03-05, 17:53
Medlem
fearreapers avatar
Håller med om det du sa i spoilern,
Man såg glädjen i williams ögon samt H's. Dumma katja som gjorde så mot honom. Martin också bra spelat.
Citat:
Ursprungligen postat av elephantstone
Dagens avsnitt är säsongens bästa hittills!

Blev berörd när

Och så tycker jag om hur Patrik utvecklas. Svårt att ogilla honom nu,
Citera
2018-03-05, 17:59
Medlem
okok1s avatar
I restaurang scenen såg man tydligt att han hade blåa ögon och kvinnan hade bruna...
Citera
2018-03-05, 21:50
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
I restaurang scenen såg man tydligt att han hade blåa ögon och kvinnan hade bruna...
Både Fredrik Hallgren och Vera Vitali är blåögda.
Citera
2018-03-05, 21:51
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Fan, Martin är det synd om. Det är nog han det är mest synd om av alla.

Detta är en av de bästa serierna i svensk historia enligt mig. Fantastiskt välspelat av samtliga.
Citera
2018-03-05, 22:02
Medlem
vemvisstes avatar
De bästa roll prestationerna står barnen för, manus är skräp i hur många avsnitt till skall syrran bo där ?
Skit säsong blev det av detta.
Citera
2018-03-05, 22:06
Medlem
Min dotter har nästan bruna ögon, både jag och hennes pappa har blåa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in