Citat:
Ursprungligen postat av
nafsetar
Men inget blir väl bättre av att piska upp förtidspensionerade kattpsykologer från Värmland i tron om att den afrikanska svinpesten är ditplacerad av ”Agenda 2030” för att förstöra för Karl Hedin? Många av swebbtvs tittare är ju lätt efterblivna och det blir ju inte bättre av att de prånglar ut stollerier om Ufon, rymdlasrar och att Palme aldrig dog utan hade aids och fortsatte leva i Frankrike
Men snälla Betnér vad är DIN poäng?
Menar du på allvar att Swebbteves tittare är MER EFTERBLIVNA än SVT:s tittare?
Sedan är ditt referat av innehållet verbalt begåvat och underhållande.
Men missvisande.
Eller snarare totalt missvisande.
Jag håller med om att en del inslag om exempelvis Palmemordet är "over the top". Men å andra sidan hade jag nog bedömt Arnstberg lika hårt tio år tidigare.
Slutsats: JAG hade fel. Min enda möjlighet att bilda mig en adekvat ståndpunkt om Hedbergs teori är att granska den. Att som tidigare utgå ifrån att allt som inte får synas i SVT bara är dårar och lögnare har visat sig inte hålla.
Gellert Tamas ljög som en häst travade och har åsamkat hundratals plågade flyktingbarn ökade plågor.
Det var SVT som höll fram den psyksjuka idioten som en auktoritet. Inte Swebbtv. SVT, DN, Expressen mfl har låtit Jerzy Sarnecki bedriva sin lögnaktiga propaganda i decennier utan kritiska frågor.
Så vad är ditt problem?
Varför ingen lustig sammanställning över de psyksjuka tokerier som förekommer i SVT dagligen?