Citat:
Ursprungligen postat av
TheLucky
Alltså swebbtv har bra inslag. Intevjuer med bland annat Hans Jensevik, Jan Tullberg, Kar Olof Arnstberg, Elsa Widding och givetvis Chris Forsne. Gärna också Claes G. Ryn om sitiationen i USA eller Micael Hamberg om ekonomin. Tyvärr blandar man in så mycket tok. För mig får man gärna sluta älta om Corona. Det känns slutagerat. Även klimatet. Numer finns även Riks, Hotspot med flera som tycks leda till att det blir svårt att nyrekrytera nya intressanta personer. Springare uppträder väl numer bara i Riks.
Ja, att Swebbtv blandar in en del tok, det kan jag hålla med om, men förmodligen syftar vi inte på samma "tok" då. Swebbtv försöker framställa sig själva som en oberoende kanal men det rimmar ju väldigt dåligt när man samtidigt kolporterar Enarsons och Katerina Janouchs onyanserade och huvudlösa tagningar om Israels förträfflighet. Det får ju finnas gränser för hyckleriet, att helt oemotsagt låta någon försvara pågående folkmord i före detta koncentrationslägret Gaza, numera dödslägret Gaza, är en sådan gräns. Oberoende Sionisttv låter kanske inte bättre, men åtminstone mer ärligt överensstämmande här. Jag efterfrågar inte någon renlärighet, bara sunt förnuft om man nu ändå ska springa omkring i lånta fjädrar. Magnus ledare är annars väldigt bra, men uppskattar även Nyhets- och omvärldsanalyserna. Vilken väg Magnus och Swebbtv tar framöver, kommer visa sig.
Känns verkligen klimatet och Corona med det så kallade covid-19 vaccinet som något slutagerat? Med vilka anledningar då? Är faktiskt genuint nyfiken.
Vilka är dessa "så mycket tok"?
För du kan väl ändå inte här mena judinnan Katerina Janouchs otroligt, smaklöst bisarra folkmordshetsande och önskningar om att fler palestinska barn och kvinnor ska slaktas? Denna gränslösa människa är ju inte riktigt frisk i huvudet, hon verkar inte kunna få nog utav slakten i Palestina. Har du sett hennes tweets? Dessutom sitter hon i Swebbtv:s styrelse, utöver en programledarroll då.
Då har jag ännu inte kommenterat kommentarsfältets moderering (läs censur).
Oberoende Swebbtv sa Bill. - Oberoende Sionisttv sa Bull.