2017-04-27, 20:05
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunky
Vad händer med alla inlägg om att askens batch är verkningslösa? både 4'orna och 8'orna eller?
Vet inte om jag kan tro på det kan nån bekräfta att de faktist fungerar då jag tänkte beställa ett par stycken

Ja då senast jag beställde 250 stycken för cirka 2 veckor sen fungerande dom exakt likadant som "första batchen" som folk talar om. Asken trycker inte flera olika batcher så vidare dom inte får in ett helt nytt parti pulver liksom. Så jobbar man inte. Man pressar det man har.
Folk klagar ju mer nu på senare tid än förr, men det är väl inte så konstigt, många här sitter och äter dom som godis. Inte skumt om dem blir aningen verkningslösa då.
Jag tror snarare på att man höjer sin tollerans rätt rejält med tanke på hur länge dom sitter i. Folk återdoserar redan innan det ens slutat vara aktivt.
Citera
2017-04-27, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Ja då senast jag beställde 250 stycken för cirka 2 veckor sen fungerande dom exakt likadant som "första batchen" som folk talar om. Asken trycker inte flera olika batcher så vidare dom inte får in ett helt nytt parti pulver liksom. Så jobbar man inte. Man pressar det man har.
Folk klagar ju mer nu på senare tid än förr, men det är väl inte så konstigt, många här sitter och äter dom som godis. Inte skumt om dem blir aningen verkningslösa då.
Jag tror snarare på att man höjer sin tollerans rätt rejält med tanke på hur länge dom sitter i. Folk återdoserar redan innan det ens slutat vara aktivt.

Håller med där. Jag gjorde det misstaget.
Räcker med 2om dagen lätt.
Citera
2017-04-28, 04:03
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Håller med där. Jag gjorde det misstaget.
Räcker med 2om dagen lätt.

Samma här, och nu har jag lärt mig. 2-4mg max per dag, annars sitter man och tar 12mg doser som inte känns av till slut, lr tom mkt högre doser.
Citera
2017-04-28, 09:41
Medlem
Blir man seg och trött på dessa eller bara vanligt.... "benso-trött"? (brist på ord).
Citera
2017-04-28, 10:49
Medlem
Asklepioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
Jag ljuger inte och vi kommer forstätta handla av er då du/ni är pålitligaste och bästa shoppen.

4 personer som tillsammans inser samma inaktivitet som inte brukat något på min 2 veckor +minus några dagar som tar mellan 10-30 var o inte får effekt öht.

ljuger ALDRIG om sådant här
Det du skriver är osannolikt. Finns inget utrymme för att tabletterna är feldoserade, eller att vissa skulle vara inaktiva.

Vänta någon vecka och be sedan dessa testpersoner redogöra för 1-5 dagar efter detta höga intag så kommer ni inse att ni kanske inte var så nyktra som ni trodde.
Troligen förväntar ni er en effekt som denna substans inte ger.

Edit:
Ni som ätit dessa länge och tycker att det blir sämre och sämre för varje köp, det är tolerans, en helt naturlig följd efter att regelbundet konsumera bensodiazepiner.

Substansen har lång halveringstid, varje intag(dagligt intag) leder till ackumulerade nivåer i plasma, så variationer i intag ger inte samma påverkan efter ett tag.
Senast redigerad av Asklepios 2017-04-28 kl. 10:59.
Citera
2017-04-28, 14:39
Medlem
någon som har erfarenhet av denna som studiedrog? Har ADD och tankarna går i tusen varv i minuten hela min vakna tid, men på noran lugnar skallen ner sig lite och jag blir lite mer lugn och harmonisk..

Har en massa viktigt pluggande närmsta veckorna och tänkte att låga doser av denna kanske kunde hjälpa mig fokusera bättre?
Citera
2017-04-28, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Varför ska norflura vara så dyr överallt? Jag tänker främst på TS... 12 spänn styck. Kommer ihåg när deras klonazolam gick för halva priset ett bra tag (4kr st) och deras flubromazolam också gick billigt.

Ja, jag förstår värdet i denna! Men borde inte shopparna tjäna mer om substansen var billigare och fler blev beroende (kallt räknat)? Själva labben kan väl inte ta mer för den, eller? För jag pillar i mig hundratals milligram pregabalin (Lyrica) om dagen och det kostar en bråkdel, jämfört med norflura...

Billigare pris på dem nu.
Citera
2017-04-28, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Har svårt att tro de är så amatörmässiga att de skulle förvara i solljus.

Men, det är en RC. Kanske substansen "självdör" efter några månader. Kanske inte tål sitt bindnings medel.

Såg att TT sänkt priset/ger bonus på sina 10mg.

Jag har skickat väg alla mina till en polare som inte prövat Norflurazepam. Både 4mg och 10mg. Han kan avgöra om de är verkningslösa eller ej....
Typiskt, beställde i tisdags, 2 dagar för tidigt.
Citera
2017-04-28, 20:26
Bannlyst
Fick mina från TS idag och 250pack av deras nya batch. Exakt lika bra var dom.
Fick 125st extra nu med deras kampanj. Perfekt.
Citera
2017-04-28, 21:08
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklepios
Det du skriver är osannolikt. Finns inget utrymme för att tabletterna är feldoserade, eller att vissa skulle vara inaktiva.

Vänta någon vecka och be sedan dessa testpersoner redogöra för 1-5 dagar efter detta höga intag så kommer ni inse att ni kanske inte var så nyktra som ni trodde.
Troligen förväntar ni er en effekt som denna substans inte ger.

Edit:
Ni som ätit dessa länge och tycker att det blir sämre och sämre för varje köp, det är tolerans, en helt naturlig följd efter att regelbundet konsumera bensodiazepiner.

Substansen har lång halveringstid, varje intag(dagligt intag) leder till ackumulerade nivåer i plasma, så variationer i intag ger inte samma påverkan efter ett tag.

Om jag känner av effekten på 1mg med dom där 10mg, så fattar jag inte vad folk klagar på. Dom är ute efter att bli "maxad" : "Vi måste maxa mannen, ta alla det är lugnt nemas problemas, tryck i dig 30st"....

Ja, halveringstiden på denna är sinnessjuk. Har slängt påsen som jag hade, ville inte riskera något..
better to be safe than sorry!
Citera
2017-04-28, 21:41
Medlem
skeggmuffs avatar
Fick hem askens 8mg idag och dom funkar prima.

Har inte testat 4mgarna, men har hört att dom verkar nästan verkningslösa, så rekommenderar alla att beställa enbart deras 8mg för att vara på den säkra sidan
Citera
2017-04-29, 00:36
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson

Fast nu har jag slutat helt med den och ska förhoppningsvis aldrig ta benso mer..

Hur har det gått för dig och ditt CT-avslut? Några jobbigheter (från utsättning/abstinens alltså)? Hur mycket var det du tog om dagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in