2017-04-26, 15:31
Medlem
Asklepioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
100% inaktivt som levererades senast alltihop

30 x 4mg utan tolerans på en kompis vi lyckades övertyga om att det var safe pga inaktivitet bekräftar.....

0% aktivt substans i den 1000 packen..... tur man delade med ett gäng
Jag vet att du ljuger. Extremt oansvarigt inlägg då det kan leda till att andra överdoserar.
Att äta 30st tabletter(120mg norflurazepam) av en mycket potent bensodiazepin är vansinne.
Citera
2017-04-26, 15:43
Medlem
Doleos avatar
Jag köpte 25 st Norflurazepam från Asken förra veckan, inspirerad av en del inlägg i tråden.

Bakgrund: Som en del kanske vet, så håller jag på egen hand att trappa ut Diazepam med hjälp av Ashtons Manual. Har varit beroende av Xanor Depot i sammanlagt ca 9 år, lyckades nolla Alprazolam för ca 6 månader sedan, låg då på 50mg Diazepam/dag. Nedtrappningen har gått väldigt långsamt, var nere på 25mg när jag började mitt experiment med Norflurazepam.

Jag började med 8mg/dag, tog bort 15mg Diazepam, men behöll 10mg till kvällsdosen. Dag 3-4 började jag märka av biverkningar och abstinensbesvär efter att ha tagit bort 15mg Diazepam.

Nu är det ju lite svårt att att skilja abstinensbesvär från biverkningar, men jag ska försöka. Samtidigt är jag medveten om hur vi påverkas av mediciner och kemiska substanser, att det skiljer sig från person till person. Kanske också grundproblematiken, psykisk ohälsa, vad man lider av, hur svårt och hur länge.

Biverkningar:
Känsla av att vara lite "speedad", humörsvängning till irritation och ilska, sömnsvårigheter, mardrömmar när jag väl sov, svårt att urinera och extremt förstoppad, ont i tjocktarmen. Efter 5 dagar mådde jag så dåligt att jag slutade med Norflurazepam, nu väntar jag bara på att den ska försvinna från min kropp.

För mig fungerade det inte att ersätta Diazepam med Norflurazepam, den fick mig att må riktigt dåligt, jag ångrar experimentet. Nu är tarmen "uppfuckad" igen, jag som hade lyckats få ordning på den under min långsamma nedtrappning av Diazepam.
Men sömnen är något bättre, fast jag lider fortfarande av mardrömmar, jag känner mig inte "speedad" längre, irritationen och ilskan är borta, kisseriet fungerar normalt igen. Sedan 2 dagar är jag tillbaka på Diazepam 25mg/dag och jag känner mig lite bättre...

Men som sagt, detta är min erfarenhet av Norflurazepam, den kanske fungerar bättre för andra. Men inga mer RC-bensoexperiment för mig.
Citera
2017-04-26, 16:31
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Jag köpte 25 st Norflurazepam från Asken förra veckan, inspirerad av en del inlägg i tråden.

Bakgrund: Som en del kanske vet, så håller jag på egen hand att trappa ut Diazepam med hjälp av Ashtons Manual. Har varit beroende av Xanor Depot i sammanlagt ca 9 år, lyckades nolla Alprazolam för ca 6 månader sedan, låg då på 50mg Diazepam/dag. Nedtrappningen har gått väldigt långsamt, var nere på 25mg när jag började mitt experiment med Norflurazepam.

Jag började med 8mg/dag, tog bort 15mg Diazepam, men behöll 10mg till kvällsdosen. Dag 3-4 började jag märka av biverkningar och abstinensbesvär efter att ha tagit bort 15mg Diazepam.

Nu är det ju lite svårt att att skilja abstinensbesvär från biverkningar, men jag ska försöka. Samtidigt är jag medveten om hur vi påverkas av mediciner och kemiska substanser, att det skiljer sig från person till person. Kanske också grundproblematiken, psykisk ohälsa, vad man lider av, hur svårt och hur länge.

Biverkningar:
Känsla av att vara lite "speedad", humörsvängning till irritation och ilska, sömnsvårigheter, mardrömmar när jag väl sov, svårt att urinera och extremt förstoppad, ont i tjocktarmen. Efter 5 dagar mådde jag så dåligt att jag slutade med Norflurazepam, nu väntar jag bara på att den ska försvinna från min kropp.

För mig fungerade det inte att ersätta Diazepam med Norflurazepam, den fick mig att må riktigt dåligt, jag ångrar experimentet. Nu är tarmen "uppfuckad" igen, jag som hade lyckats få ordning på den under min långsamma nedtrappning av Diazepam.
Men sömnen är något bättre, fast jag lider fortfarande av mardrömmar, jag känner mig inte "speedad" längre, irritationen och ilskan är borta, kisseriet fungerar normalt igen. Sedan 2 dagar är jag tillbaka på Diazepam 25mg/dag och jag känner mig lite bättre...

Men som sagt, detta är min erfarenhet av Norflurazepam, den kanske fungerar bättre för andra. Men inga mer RC-bensoexperiment för mig.

Varför ångra att du testat en substans som väldigt många lovordar just för medicinskt bruk? Nu vet du att Norflurazepam inte funkar, det hade du inte vetat annars.

De biverkningar du beskriver har jag inte läst om...

Lycka till med nedtrappningen....
Citera
2017-04-26, 23:55
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Tror dom.är bra i börjsn men sen minsksr t.styrkan. är ju tryckta svsrt. Så är inte konstigt. Hoppas det kommer en ny rc brnz snart
Humm de kanske hade effekt ändå... Tror du är rätt så påverkad utan att veta om det?

Frid
Citera
2017-04-27, 03:39
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Om du hållit dig till den dosen vore kanske en lite toleransökning möjligt. Men att de skulle bli verkningslösa? Hmm, verkar nästan bli för många som klagar nu?

Asken kanske gav upp, om folk skriver att våra tabbar är verkningslösa så kan vi likaväl göra dem det :-)

Fan vad underligt, kanske Norflurazepam inte är en stabil "förening molekyler" och förlorar verkan efter ett tag?

Bara spekulationer... Jag äter dem inte själv längre så vill inte prova tabbarna jag har kvar..

Asken står fast vid att det är samma batch.
Men dom kan ha förvarats i solljus och värne och på det sättet tappat styrkan. För första gången jag beställde var dom bra. Shopparna borde vara mer försiktiga med förvaringen av sina tabletter. Så dom inte värmeskadas etc
Citera
2017-04-27, 04:49
Medlem
Kör på TT's tior, funkar utmärkt, har tom kunnat minska mitt stesolidintag stort tack vare dom.
Citera
2017-04-27, 14:35
Medlem
skunkys avatar
Vad händer med alla inlägg om att askens batch är verkningslösa? både 4'orna och 8'orna eller?
Vet inte om jag kan tro på det kan nån bekräfta att de faktist fungerar då jag tänkte beställa ett par stycken
Citera
2017-04-27, 14:53
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunky
Vad händer med alla inlägg om att askens batch är verkningslösa? både 4'orna och 8'orna eller?
Vet inte om jag kan tro på det kan nån bekräfta att de faktist fungerar då jag tänkte beställa ett par stycken

Jag äter dem inte längre men jag TROR inte de är verkningslösa. Skulle de mot förmodan vara det är jag övertygad om att det inte är något medvetet från Asken.

Nr1. Tolerans
Nr2. Placebo
Nr3. Substansen Norflurazepam är en extrem färskvara och/eller kräver speciell "förvaring" . Kan inget om kemi, bara en extrem lekmanna-teori.

Den andra shopen klagar ju folk för tillfället inte på så köp där om du är osäker.
Citera
2017-04-27, 14:57
Medlem
eddiepeddies avatar
Beställt Askens 4mg och 8mg och dom är båda riktigt bra! Långt ifrån verkningslösa.
Men stoppar man i sig 12mg varje timma så är det klart att effekten avstannar pga av halveringstiden etc.
Så sluta klaga på Asken. Dom har bra kvalite på sina tabbar! Sluta istället äta dessa som Xanor för det är det inte. Läs på!!!
Citera
2017-04-27, 14:59
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Asken står fast vid att det är samma batch.
Men dom kan ha förvarats i solljus och värne och på det sättet tappat styrkan. För första gången jag beställde var dom bra. Shopparna borde vara mer försiktiga med förvaringen av sina tabletter. Så dom inte värmeskadas etc

Har svårt att tro de är så amatörmässiga att de skulle förvara i solljus.

Men, det är en RC. Kanske substansen "självdör" efter några månader. Kanske inte tål sitt bindnings medel.

Såg att TT sänkt priset/ger bonus på sina 10mg.

Jag har skickat väg alla mina till en polare som inte prövat Norflurazepam. Både 4mg och 10mg. Han kan avgöra om de är verkningslösa eller ej....
Citera
2017-04-27, 15:02
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Beställt Askens 4mg och 8mg och dom är båda riktigt bra! Långt ifrån verkningslösa.
Men stoppar man i sig 12mg varje timma så är det klart att effekten avstannar pga av halveringstiden etc.
Så sluta klaga på Asken. Dom har bra kvalite på sina tabbar! Sluta istället äta dessa som Xanor för det är det inte. Läs på!!!

Hmmm, du har ju själv klagat?

Förövrigt håller jag med dig och tror på det du skriver i detta inlägg...
Citera
2017-04-27, 16:57
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklepios
Jag vet att du ljuger. Extremt oansvarigt inlägg då det kan leda till att andra överdoserar.
Att äta 30st tabletter(120mg norflurazepam) av en mycket potent bensodiazepin är vansinne.

Jag ljuger inte och vi kommer forstätta handla av er då du/ni är pålitligaste och bästa shoppen.

4 personer som tillsammans inser samma inaktivitet som inte brukat något på min 2 veckor +minus några dagar som tar mellan 10-30 var o inte får effekt öht.

ljuger ALDRIG om sådant här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in