2017-04-16, 23:53
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Ni borde testa TT's 10 mg:are. Mkt potenta...
Citera
2017-04-17, 01:36
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Varför ska de smaka mint?

FInns inget i produkten som ska vara mintsmak.
Om man inte häller i något mintigt när de pressas.

Jag fattar inte, är mintsmaken någon sorts kvalitetstämpel?

??
Jag har inre känt någon sort mintsmak. I askens. Men jag har förstås rökt i herrans många år. Mintsmak förknippar jag mer med iktoviril och nitrazepam.
Citera
2017-04-17, 04:08
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
Jag har inre känt någon sort mintsmak. I askens. Men jag har förstås rökt i herrans många år. Mintsmak förknippar jag mer med iktoviril och nitrazepam.

Ibland, med rätt PH-värde typ, kan Noran smaka lite friskt/mint. Men jag sväljer nästan alltid...
Citera
2017-04-17, 04:09
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Ni borde testa TT's 10 mg:are. Mkt potenta...

De är också bra....
Citera
2017-04-17, 07:20
Medlem
Vilka skulle ni rekommendera av askens och TT´s?
Citera
2017-04-17, 07:39
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker.
Vilka skulle ni rekommendera av askens och TT´s?

TT:s 10mg blir ju billigare....Går att dela på 4 också..

Köp från dem du har bäst erfarenhet av..
Citera
2017-04-17, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
TT:s 10mg blir ju billigare....Går att dela på 4 också..

Köp från dem du har bäst erfarenhet av..

Good point, har inte kollat så mycket på priserna, tänkte mest om någon upplevt olika kvalité på deras batchar...
Citera
2017-04-17, 08:04
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Good point, har inte kollat så mycket på priserna, tänkte mest om någon upplevt olika kvalité på deras batchar...

Jag tycker de är likvärdiga.....Dock är 10mg en stor dos, helst för nån otålig...
Citera
2017-04-17, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Jag tycker de är likvärdiga.....Dock är 10mg en stor dos, helst för nån otålig...

Testade 30 mg utan problem första gången. Dock är jag ganska stor och har även hög naturlig tolerans. Men tror det får bli askens ändå, gillar att det kommer fram snabbt med deras postförskott, postnord i övrigt är ju inte riktigt att lita på nu för tiden tycker jag.
Citera
2017-04-17, 12:49
Medlem
rhymenoceross avatar
Väntar på min beställning från TS, men det borde inte vara några problem då de alltid levererar och jag har full tillit till killen bakom kulisserna.

Hur som helst så har jag nu käkat upp alla 10mg TS-norflurazepam som jag fick låna av min granne.

Har dock, under tiden jag har käkat dessa piller, faktiskt märkt av att:
  1. Norflura gör det lättare att somna på kvällen
  2. Norfluras effekt håller i sig i ett helt jävla dygn, till skillnad mot stesolid som har en verkningstid på kanske sex timmar (vi pratar inte halveringstid här)
  3. När jag tar dem på morgonen så behöver jag knappt ta min Lyrica, för de tar bort all ångest under dagen - stress och oro är ett minne blott
  4. Efter att ha tagit norflura i några dagar så har jag också märkt att mitt humör är mycket bättre

Hur kommer det sig att inget läkemedelsföretag har försökt marknadsföra detta; inte bara som en bensodiazepin utan som en humörlyftningsmedicin?

Hoppas verkligen att mitt paket från TS kommer imorgon. Vill fortsätta använda denna. Mina stesolid kan jag börja spara ihop (20mg/dag blir en hel del tillslut).
Citera
2017-04-17, 14:38
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Väntar på min beställning från TS, men det borde inte vara några problem då de alltid levererar och jag har full tillit till killen bakom kulisserna.

Hur som helst så har jag nu käkat upp alla 10mg TS-norflurazepam som jag fick låna av min granne.

Har dock, under tiden jag har käkat dessa piller, faktiskt märkt av att:
  1. Norflura gör det lättare att somna på kvällen
  2. Norfluras effekt håller i sig i ett helt jävla dygn, till skillnad mot stesolid som har en verkningstid på kanske sex timmar (vi pratar inte halveringstid här)
  3. När jag tar dem på morgonen så behöver jag knappt ta min Lyrica, för de tar bort all ångest under dagen - stress och oro är ett minne blott
  4. Efter att ha tagit norflura i några dagar så har jag också märkt att mitt humör är mycket bättre

Hur kommer det sig att inget läkemedelsföretag har försökt marknadsföra detta; inte bara som en bensodiazepin utan som en humörlyftningsmedicin?

Hoppas verkligen att mitt paket från TS kommer imorgon. Vill fortsätta använda denna. Mina stesolid kan jag börja spara ihop (20mg/dag blir en hel del tillslut).

Håller med dig. Det är en grymt bra benso det här. Ska prova som du att ta på morgonen och se vad det har för effekt. Nu tar jag vid kväll men märker ju effekten dagen efter med.
Citera
2017-04-17, 15:18
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Testade 30 mg utan problem första gången. Dock är jag ganska stor och har även hög naturlig tolerans. Men tror det får bli askens ändå, gillar att det kommer fram snabbt med deras postförskott, postnord i övrigt är ju inte riktigt att lita på nu för tiden tycker jag.

Utan problem? :-) Ursäkta, det lät så roligt bara :-)

Målet för mig är/var en så låg terapeutisk dos som möjligt.

Tänk på att första halveringen är först efter 40h så du får fina depåer om du tar den dosen dagligen..
Men som du skriver så är det ju individuellt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in