2017-03-08, 01:37
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Jag kommer med största sannolikhet att få mina 10mgare imorgon. Då kan jag göra en jämförelse.
Har själv ätit 4-20 mg ikto om dagen tidigare, men nu tar jag knappt benso alls, bara vid vissa tillfällen. Jag återkommer med svar på om 10-20-30mg motsvarar samma mängd diazepam (stesolid, valium, bensedin etc)

Perfekt! Jämför helst med en 2mg ikto då de är det jag är vanast vid
Skulle så gärna vilja ha en ny flub eller klona, eller i alla fall att den kunde motsvara 1/4 av dess effekt eller något iaf. Men de 3st senaste RC benso jag testat har inte funkat öht.

3-hydro skulle jag kunnat käka 100st av utan att känna något av. 0/10
Fonazepam hjälpte liiite mot ångest men blev inte skönt avslappnad som på benso/z-analoger 1/10
Flunitrazolam fungerade bra första gången, sen kunde ja käka det som små godis. 1.5/10

Bara av 0.75 flub eller 1mg klona så var jag totalt ångest fri i över ett dygn. Inte ens ett 100pack av fona, 3-hydro eller flunitrazolam skulle funka lika bra som ett enda mg klona för mig.
Citera
2017-03-08, 02:00
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Perfekt! Jämför helst med en 2mg ikto då de är det jag är vanast vid
Skulle så gärna vilja ha en ny flub eller klona, eller i alla fall att den kunde motsvara 1/4 av dess effekt eller något iaf. Men de 3st senaste RC benso jag testat har inte funkat öht.

3-hydro skulle jag kunnat käka 100st av utan att känna något av. 0/10
Fonazepam hjälpte liiite mot ångest men blev inte skönt avslappnad som på benso/z-analoger 1/10
Flunitrazolam fungerade bra första gången, sen kunde ja käka det som små godis. 1.5/10

Bara av 0.75 flub eller 1mg klona så var jag totalt ångest fri i över ett dygn. Inte ens ett 100pack av fona, 3-hydro eller flunitrazolam skulle funka lika bra som ett enda mg klona för mig.

Den batchen av flunitrazolam som jag körde på i ett par månader var riktigt bra, men när dom höjde styrkan blev dom värdelösa av någon anledning.
Fonzepam var helt jävla värdelösa!
3-hydroxyn kunde man käka hur många som helst, men man fick rediga minnesluckor.
Jag var på begravning och tog ett gäng innan och jag kommer inte ihåg någonting från varken
begravningen eller efteråt när man ska sitta och äta och babbla med släkt osv ..
Jag antar att det kan ha märkts på mig att jag var rätt väck utan att jag själv var medveten om det.
Citera
2017-03-08, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Ja 4mg ikto är min vanliga dos när jag använder benso, men jag vill undvika tolerans och beroende så jag käkar benso i perioder bara. Nej jag hittar inte svaret utan upplever blandad kritik om dom, därför jag frågade.
Vissa (mindre begåvade) försöker ju använda benso som något rusgivande tydligen, andra som medicin som det ska användas som. Så jag skulle gärna ha svar av någon som använder benso i medicinskt syfte som även har provat mina doser 4mg/ikto eller 30mg diazepam och kan jämföra.

Jag skiter fullständigt i vad de som käkade 20st fubro om dagen tycker om den här, synd bara att de inte dog tycker jag. utan vill veta vad vanliga dödliga tycker. Hur skulle du själv jämföra en 10mg Norflura med tex 10mg stess eller 2mg ikto?
Har hört att TT och TS 10 mg inte innehåller 10 mg. Men jag skulle jämföra det med dubbla dosen Diaz. Alltså 4 mg Nora är ungefär 8 mg stess om den nu innehåller 4 mg. Men det är min bedömning och många andra tycker så också. Vänta 1h innan påfyllning. Och trappa ner ikon samtidigt som du går över till den här. Mitt tips och erfarenhet av byte mellan olika benzo.
Citera
2017-03-08, 08:45
Medlem
8mg av askens motsvarar i min kropp ca 4mg ikto, dvs 8-10h efter intag är jag fortfarande lite rund om fötterna, väldigt mjuk i kroppen och lugnare än en filbunke. Jag har ätit 2-8mg per dag nu i en vecka och inte märkt någon tolerans ännu 👍🏼
Citera
2017-03-08, 11:34
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
8mg av askens motsvarar i min kropp ca 4mg ikto, dvs 8-10h efter intag är jag fortfarande lite rund om fötterna, väldigt mjuk i kroppen och lugnare än en filbunke. Jag har ätit 2-8mg per dag nu i en vecka och inte märkt någon tolerans ännu 👍🏼

Tack för svaren! Det låter som den är värd att prova alltså.
Citera
2017-03-08, 12:42
Medlem
61 st 10 mgare låg i lådan på morgonen fårn TT. tyckte inte 8-10 bet peciellt bra då jag fick av en polarte sist men nu JÄVLAR 110 MG av deras norflurazepam är känns desssa var råpotenta om man jömför med dom polaren bjöd på så jag tog ju samma dos som då . Dessa slåtr rosm FAN om amn röker dom. Åt 25 flurnitrazepam svenska förra helgen och är lika flöddrad på 11 st från den hör jäävligt potent och då käka jag ändå 25 mg alpra i förrgår akta er ni som ite har tollrans! kraftig minstsamkpå ALLA tabletter denna gång också.
Citera
2017-03-09, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
61 st 10 mgare låg i lådan på morgonen fårn TT. tyckte inte 8-10 bet peciellt bra då jag fick av en polarte sist men nu JÄVLAR 110 MG av deras norflurazepam är känns desssa var råpotenta om man jömför med dom polaren bjöd på så jag tog ju samma dos som då . Dessa slåtr rosm FAN om amn röker dom. Åt 25 flurnitrazepam svenska förra helgen och är lika flöddrad på 11 st från den hör jäävligt potent och då käka jag ändå 25 mg alpra i förrgår akta er ni som ite har tollrans! kraftig minstsamkpå ALLA tabletter denna gång också.
fick du ta 8-10 från thesmacks för att känna nå? har tagit upp mot 5-6 inte kännt ett skit asså
Citera
2017-03-09, 11:26
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte

Och här har jag dragit i mig 12 mg som jag tänker toppa med en grogg om ca en timma, för fuck denna dagen.
110 mg vafan...4 mg biter bra nog o.O
De 12 mg + groggen kommer flöddra mig redigt. 110 mg av dem jag har från asken..kan inte tänka mig hur det skulle sluta.
Citera
2017-03-09, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Och här har jag dragit i mig 12 mg som jag tänker toppa med en grogg om ca en timma, för fuck denna dagen.
110 mg vafan...4 mg biter bra nog o.O
De 12 mg + groggen kommer flöddra mig redigt. 110 mg av dem jag har från asken..kan inte tänka mig hur det skulle sluta.
Tror att han menar 10 mg,
Citera
2017-03-09, 13:11
Medlem
Flusons avatar
Inväntar 10 st av dessa 4mg från Asken som borde dyka upp imorgon. Hur känns dom kvalitetsmässigt ni som haffat därifrån?
Citera
2017-03-09, 14:06
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Tror att han menar 10 mg,

TS/TT är på 10 mg styck dock?
Citera
2017-03-09, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
TS/TT är på 10 mg styck dock?
Ja TS och TT påstår det, men skribenten som skrev 110 mg menade nog 10 mg. Annars lär han nog aldrig skriva här mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in