2017-02-28, 11:45
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Med risk för att få inlägget borttaget...

Jag har prövat 10 mg batchen från nämnd shop. Kollat jämnhet och styrka.. Min åsikt är att tabbarna är väldigt bra..

Alright. Inte för att jag tänkt beställa, men då vet man iallafall att dom fått in grejer som fungerar.
Citera
2017-02-28, 12:14
Bannlyst
ska de likna diazepam el? tycker att de är svåra att efterlikna nånting jag tatt innan, svaga överlag är de iaf!!
Citera
2017-02-28, 15:27
Medlem
Riktig skit benzo. Behöver ofantliga mängder för o bli go i kroppen.
Citera
2017-02-28, 15:43
Bannlyst
Lite som svag valium. Rättvis bedömning!
Citera
2017-02-28, 16:25
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandraren2000
Riktig skit benzo. Behöver ofantliga mängder för o bli go i kroppen.

Så kände jag med efter att ha intagit 25 st och inte fått någon som helst effekt överhuvudtaget.
Men har inte provat Askens ännu, eller tt/ts nya 10mg:are, så jag vet inte riktigt. Kommer nog prova här i dagarna och återkommer med min åsikt.
Citera
2017-02-28, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kesha100crows
Lite som svag valium. Rättvis bedömning!

10mg är som 10mg valium.
Men folk som tror att det är som Flubbo eller Clonna där 1mg sänkte en som fan.
Men detta är en svag benzo.
Citera
2017-02-28, 18:05
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
10mg är som 10mg valium.
Men folk som tror att det är som Flubbo eller Clonna där 1mg sänkte en som fan.
Men detta är en svag benzo.

Om 10 mg av denna är likvärdigt med 10 mg diazepam så krävs det ju en hel del för att bli "flöddrad", om man nu är ute efter det. Är man däremot enbart ute efter ångestdämpning så borde ju 10-20 mg räcka gott och väl. Ska prova med en för att sedan arbeta mig uppåt och se när det räcker.
Kan inte förneka att viss risk föreligger att jag sätter i mig allihopa ganska så omgående.
Jag är en väldigt sorglig och karaktärslös ung man när det kommer till att hålla tillbaks när det gäller droger, oavsett vad vi talar om.
Citera
2017-02-28, 18:11
Medlem
ElectroSwings avatar
Har letat sporadiskt i tråden men inte hittat något ordentligt svar på halveringstiden?

50st 4mg på tre dagar och vill veta ungefär när som kommit ur systemet?

Så seriöst nu vad kan halveringstiden ligga på?

Mvh
Citera
2017-02-28, 20:09
Medlem
Siempmeisters avatar
Inge benzotolerans, inte tagit på ca 1 månad, tagit idag efter Askens kom fram, först 3 , inge speciellt hände, sen 2 till, ingenting, sen 5 igen,

Skitbenzo, får 2/10 (2:an kommer från den tröttabieffekten, så kommer väll sova gott)

Utöver de, ingen benzo jag kommer förhålla mig till igen, kommer skänka bort resterande piller,
Bästa är att förhålla sig till dem vanliga man känner till.

SiempMeister
Citera
2017-02-28, 20:20
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siempmeister
Inge benzotolerans, inte tagit på ca 1 månad, tagit idag efter Askens kom fram, först 3 , inge speciellt hände, sen 2 till, ingenting, sen 5 igen,

Skitbenzo, får 2/10 (2:an kommer från den tröttabieffekten, så kommer väll sova gott)

Utöver de, ingen benzo jag kommer förhålla mig till igen, kommer skänka bort resterande piller,
Bästa är att förhålla sig till dem vanliga man känner till.

SiempMeister

Lustigt att folk har så jävla skilda åsikter. Jag tycker som dig av det jag har provat, att det var rena skiten. Inte ens en tvåa, en etta. Men har inte provat från Asken än så borde ge dom en chans.
Men går ju att få tag på riktig benso till en billigare peng för satan; ikto, valium, xanor etc..
Varför har dom satt priset så sjukt högt på denna för? Jag tror den åker ut lika fort som den kom.
Citera
2017-02-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Lustigt att folk har så jävla skilda åsikter. Jag tycker som dig av det jag har provat, att det var rena skiten. Inte ens en tvåa, en etta. Men har inte provat från Asken än så borde ge dom en chans.
Men går ju att få tag på riktig benso till en billigare peng för satan; ikto, valium, xanor etc..
Varför har dom satt priset så sjukt högt på denna för? Jag tror den åker ut lika fort som den kom.

Bara kört askens, den gör inte speciellt mycket för min ångest men något absolut. Men den muskelavslappnande effekten är där utan tvekan och ångestdämpande också till viss grad. Sedan sitter den i ett bra tag också.

Bra i min bok och bättre än många tidigare RC-Benso i alla fall.
Citera
2017-02-28, 20:39
Medlem
Siempmeisters avatar
Grejen är, jag hade också höga förhoppningar , då mina andra benzos är påväg.

Men att ja fick överskrida dosen mer än förväntat gjorde mig bara irriterad, visst en form av lugn fanns där, men som en ytterst svag benzo. lär aldrig röra den igen och som sagt, kommer fortsätta med Xanax,Ikto,Valium vilket är Gudsmediciner för den som verkligen behöver de i rätta mängder.

Nä, inge benzo alls att hänga i granen, lite som Oxascand för tanter och äldre herrar.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in