Citat:
Ursprungligen postat av
werupmannen
De är ganska lika substanser, ta i stället alpra mot ikto så ser du att folk har olika uppfattningar.
Flera 100mg stress, tror du på det själv? Att en med skyhögtolerans beror nog på att denne har så mycket i blodet eller att levern är pajad. Sök på skrumplever.
Flubromazolam förstörde mångas liv, läs den tråden.
Ja alpra är väl den enda vanliga apoteks benso som folk har lite olika uppfattningar om. Men inte så stora som med (3-hydro, Fona, Flunitrazolam) att den inte fungerar öht på en stor andel som provat medans andra vart helt väcka.
Tror på vadå? Jag gjorde en jämförelse med stess eftersom du sa att det alltid är blandade åsikter om en medicin, men inte i närheten så blandat som de senaste RC.
Min polare käkar 8mg xanor om dagen men blev galet väck på en enda Flunitrazolam medans jag utan tolerans kunde käka dom som smågodis utan att känna något. Så stor skillnad är det inte på riktiga benso. Förstår du vad jag menar?
Vad har att vissa oansvariga äckel pundare inte klarade flubromazolam att göra med min fråga hur det skulle fungera att byta ut ikto till dessa?
Så jag frågar igen. Jag äter oftast 4mg ikto eller 30mg stess om dagen. På TT står det att 10mg är jämförbart med 10mg stess, vad tycker ni om det? Skulle 30mg norflura bita bättre än 4mg ikto/30mg stess tycker ni eller är det lika bra att hålla sig till ikto/stess?