2017-03-09, 17:53
Medlem
skunkys avatar
Såg att asken nyss fått in de här 8 mg också
Får bli att testa
Citera
2017-03-09, 18:08
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunky
Får bli att testa

Och MA kontrar med 2 mg! Hur tänkte de där?
Citera
2017-03-09, 18:15
Medlem
skunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Och MA kontrar med 2 mg! Hur tänkte de där?

Undrar mest om det faktist blir mer prisvärt o köpa mindre antal 8mg eller fler 4 mg
annars är det ju ingen ide att köpa 8,orna
Citera
2017-03-09, 18:40
Medlem
Yrkesks avatar
Dessa var super! 8mg var att jämföras med 2mg Ikto för mig iallafall.
Citera
2017-03-09, 19:17
Medlem
Fishdickss avatar
jag håller med om att detta är den bästa benzon som sett rc marknaden på länge eller någonsin faktist, men i nödfall på annan benzo då.

Jag kanske är ensam om detta men jag förstår inte hur folk kan älska dom så mycket som dom verkar göra.

Tar jag denna substans, även om det är i lågdos (1tab av askens 4mg räcker) så blir jag så satans trött varje gång och kan sova 24h och när jag vaknar känner jag mig så extremtrött som att jag skulle dygnat och det verkligen känns som det är dags att lägga sig, vilket har hänt då tröttheten blir OTROLIGT överväldigande.

Jag äter förövrigt hyfsat stora doser iktorivil samt xanor dagligen. Men jag blandar inte med denna benso, så jag förstår inte att jag inte har högre tolerans mot dom här faktist.

Någon annan som känner igen sig?
Citera
2017-03-09, 19:25
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishdicks
jag håller med om att detta är den bästa benzon som sett rc marknaden på länge eller någonsin faktist, men i nödfall på annan benzo då.

Jag kanske är ensam om detta men jag förstår inte hur folk kan älska dom så mycket som dom verkar göra.

Tar jag denna substans, även om det är i lågdos (1tab av askens 4mg räcker) så blir jag så satans trött varje gång och kan sova 24h och när jag vaknar känner jag mig så extremtrött som att jag skulle dygnat och det verkligen känns som det är dags att lägga sig, vilket har hänt då tröttheten blir OTROLIGT överväldigande.

Jag äter förövrigt hyfsat stora doser iktorivil samt xanor dagligen. Men jag blandar inte med denna benso, så jag förstår inte att jag inte har högre tolerans mot dom här faktist.

Någon annan som känner igen sig?

Jätteskumt att alla blir så kraftigt sederade, visst om man bäddar ned sig så är ju John Blund inte långt borta men jag blir Otroligt produktiv av substansen, som med alla högst individuellt som vanligt
Citera
2017-03-09, 21:24
Bannlyst
Citat:
Får bli att testa

Såg med det. 100 pack direkt.
Äntligen.
Citera
2017-03-09, 21:30
Bannlyst
Äntligen.
Dom jävla 10mg från TT är värdens skit. 3st får ja ta för att jämföras med 1st 4mg från askle
Har 10or från TT och får 8or från askle.

Lovar jag tvär däckar på 2st 8mg från askle.

Ska bli kul jämföra.
Citera
2017-03-10, 01:36
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Jätteskumt att alla blir så kraftigt sederade, visst om man bäddar ned sig så är ju John Blund inte långt borta men jag blir Otroligt produktiv av substansen, som med alla högst individuellt som vanligt

Skitskumt faktiskt, för mig är det som för dig. Skulle säkert kunna trycka i mig 4-6 4mg per dag och fungera relativt bra, så länge jag dricker kaffe och uppehåller mig med jobb eller något produktivt.

Med relativt menar jag att för mig individuellt så påverkas balansen en hel del. Man får hålla i sig ibland. Men när det kommer till lindring av GAD, anti-depp-ish, och som du sa, om man går och lägger sig så är denna bland de bästa benzo jag har kommit över.

Ända oron jag har är hur svår AT:n kommer att vara då jag antagligen inte kommer ha tillgång till något lindrande förutom CB. Men shit vad denna har haft positiva effekter i min vardag(under mestadels ansvarsfullt användande)
Citera
2017-03-10, 12:01
Medlem
Citat:
Undrar mest om det faktist blir mer prisvärt o köpa mindre antal 8mg eller fler 4 mg
annars är det ju ingen ide att köpa 8,orna
Ja, det är frågan, sänker de priset så är det givet, nu skiljer dem inte så mycket i pris.
Citera
2017-03-10, 13:42
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Ja 4mg ikto är min vanliga dos när jag använder benso, men jag vill undvika tolerans och beroende så jag käkar benso i perioder bara. Nej jag hittar inte svaret utan upplever blandad kritik om dom, därför jag frågade.
Vissa (mindre begåvade) försöker ju använda benso som något rusgivande tydligen, andra som medicin som det ska användas som. Så jag skulle gärna ha svar av någon som använder benso i medicinskt syfte som även har provat mina doser 4mg/ikto eller 30mg diazepam och kan jämföra.

Jag skiter fullständigt i vad de som käkade 20st fubro om dagen tycker om den här, synd bara att de inte dog tycker jag. utan vill veta vad vanliga dödliga tycker. Hur skulle du själv jämföra en 10mg Norflura med tex 10mg stess eller 2mg ikto?

Jag gick på 40mg Diazepam per dag senaste tiden. Har haft ett kemiskt beroende av benzo i 6-7 år. Bytte till 3x4mg(TT). Har inte upplevt ångest eller andra problem...Men Noflurazepam verkar vara den optimala benzon för just mig... Äter förövrigt fortfarande enbart på TT:s första verkningslösa batch...Så kanske äter jag 0 mg? Eftersom de enligt en enig tråd är/var helt verkningslösa? Placebo på högsta nivå...
Citera
2017-03-10, 13:53
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
Äntligen.
Dom jävla 10mg från TT är värdens skit. 3st får ja ta för att jämföras med 1st 4mg från askle
Har 10or från TT och får 8or från askle.

Lovar jag tvär däckar på 2st 8mg från askle.

Ska bli kul jämföra.

Varför jämföra då du bestämt dig för svaret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in