2017-02-27, 23:36
Medlem
esants avatar
Problemet här kan ju bli att även om den antagligen kommer att vara relativt osmärtsam att komma av (enligt de kunniga) så lär ju många storanvändare vara positiva på substansen i evigheter efter klassning om de inte ser till att trappa ner ordentligt innan.
Citera
2017-02-28, 02:53
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Kan inte tråden delas i två delar?

En för de som äter den i terapeutiska doser och en för de som äter den som smågodis?

Förstår förövrigt inte varför man väljer benso att försöka berusa sig med? Få en hög tolerans och sen inte kunna använda den mot det den är till för..

Väldigt bra idé, skulle vilja dela den i 3 delar dock. En för dem som äter terapeutiskt , en för flummare och snälla! En för dem som har en otroligt hög tolerans!
Citera
2017-02-28, 03:01
Medlem
Solituders avatar
Någon som provat på tt/ts nya starkare version? Är den något att ha eller är dom lika värdelösa som första batchen? Fick ingen som helst effekt där, så det vore trevligt om någon kunde komma med lite info där. Dom ska ju trots allt vara höjda till 10mg/piller nu, så vore kul att veta om det är någon fart i grejerna. Pallar inte slänga pengarna i sjön igen.
Citera
2017-02-28, 05:03
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Du tror inte det är AT då? Stickningar och domningar är typiska AT besvär. Inget farligt, mest irriterande.
Bör inte vara någon AT då jag inte käkat några benz på flera månader. Inga andra droger heller utöver någon stimulant/cannabis. Om man inte får AT redan efter 1-3dagar då
Citera
2017-02-28, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Bör inte vara någon AT då jag inte käkat några benz på flera månader. Inga andra droger heller utöver någon stimulant/cannabis. Om man inte får AT redan efter 1-3dagar då
Det kan ta flera dagar innan AT symtom uppstår, särskilt om den har lång halveringstid. Kanske du är allergisk? Det verkar ju bara några som fått problem med nora. Men så har det ju varit med alla Rc. En del fick ju EP av en annan substans inte alla men oroande många. Beror väldigt mycket individuellt om man har anlag för EP eller ej, det gäller nog andra biverkningar också. Nu finns det ju ingen bipacksedel med. men benz överlag har s.k. Utsättningssymptom. Och alla mediciner kan ge biverkningar.

Det som är ett extra plus med den här så blir man inte glömsk iallafall inte i medicinska doser. Det kunde man bli på andra.
Citera
2017-02-28, 06:18
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Det kan ta flera dagar innan AT symtom uppstår, särskilt om den har lång halveringstid. Kanske du är allergisk? Det verkar ju bara några som fått problem med nora. Men så har det ju varit med alla Rc. En del fick ju EP av en annan substans inte alla men oroande många. Beror väldigt mycket individuellt om man har anlag för EP eller ej, det gäller nog andra biverkningar också. Nu finns det ju ingen bipacksedel med. men benz överlag har s.k. Utsättningssymptom. Och alla mediciner kan ge biverkningar.

Det som är ett extra plus med den här så blir man inte glömsk iallafall inte i medicinska doser. Det kunde man bli på andra.

AT uppstår efter frekvent bruk, det är inget du får efter 1-2 dagar.
Allergi är det inte heller, stickningar eller minskad känsel är inget tecken på allergi.
Citera
2017-02-28, 06:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
AT uppstår efter frekvent bruk, det är inget du får efter 1-2 dagar.
Allergi är det inte heller, stickningar eller minskad känsel är inget tecken på allergi.

Den här var väl en riktigt tråkig variant!
Det ska väl hända nåt, man ska väl inte behöva fundera om det kanske händer nåt, speciellt inte när man har ångest, seriösa, öka till 10mg så kommer denna bli bra!
Citera
2017-02-28, 08:40
Medlem
Bronixs avatar
någon som fått hem askens igår lr får idag? Tkr att de känns svagare än dom tidigare 50 pack... vette fan kanske ba jag som inbillar mig....
Citera
2017-02-28, 09:29
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Kan inte tråden delas i två delar?

En för de som äter den i terapeutiska doser och en för de som äter den som smågodis?

Förstår förövrigt inte varför man väljer benso att försöka berusa sig med? Få en hög tolerans och sen inte kunna använda den mot det den är till för..

Håller med helt!
Alldeles för många som inte fattar vad de håller på med. Skulle behövas en undertråd där de rena medicinska egenskaperna och doseringarna jan diskuteras på ett vettigt vis.

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-02-28, 09:42
Medlem
Cis-Kingens avatar
Helt ok "nödbenso" i brist på de klassiska sorterna. Men otroligt snabb toleransökning på mig iaf.
Citera
2017-02-28, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ja, instämmer helt, måste trappa ner den andra benzon samtidigt som du tar mer och mer av den andra. Men på den tog det endast 1 vecka för mig att gå från alpra till att helt ta den här.

Ja men jag har samtidigt lågt testo 3-5,25nmol på morgonen och bara det är pain som fan. Enda som får mig orka kämpa är benzo. Fast har lyckats nu at gå över till denna 3st per dag. Gick på ikto innan och den samlas ju i blodet eftersom den långa halveringstiden. Tog 2-3 om dagen vissa dagar ingen. Men det var extremt jobbigt. Nu funkar denna som den ska. Utan mardrömmar och skit. 2-3st 4mg om dagen. Ska jag trappa ner så mycket jag kan. Hålla mig på gränsen till panik ångest ett tag så jag får ner toleransen ytterligare ett snäpp.
Ställer mig till kören att dela upp det till de som vill missbruka och de som brukar en substans.
Har lagt ner allt annat oxå. Slängde allt förutom clonazolam. Dom är bra för mig när jag måste på kalas och sånt. Annars kommer paniken och Norflurazepam hjälper ej mot det. Ska även se till att försöka ha den några veckor när jag ska trappa ut benzot på riktigt fast får då en 5-6mån på mig men i slutet när man ej kan sova om det händer ska jag ha denna att kunna ta 3g veckan. För att jämna ut det ännu mera.
Citera
2017-02-28, 10:11
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Någon som provat på tt/ts nya starkare version? Är den något att ha eller är dom lika värdelösa som första batchen? Fick ingen som helst effekt där, så det vore trevligt om någon kunde komma med lite info där. Dom ska ju trots allt vara höjda till 10mg/piller nu, så vore kul att veta om det är någon fart i grejerna. Pallar inte slänga pengarna i sjön igen.

Med risk för att få inlägget borttaget...

Jag har prövat 10 mg batchen från nämnd shop. Kollat jämnhet och styrka.. Min åsikt är att tabbarna är väldigt bra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in