Citat:
Ursprungligen postat av
werupmannen
Ja, instämmer helt, måste trappa ner den andra benzon samtidigt som du tar mer och mer av den andra. Men på den tog det endast 1 vecka för mig att gå från alpra till att helt ta den här.
Ja men jag har samtidigt lågt testo 3-5,25nmol på morgonen och bara det är pain som fan. Enda som får mig orka kämpa är benzo. Fast har lyckats nu at gå över till denna 3st per dag. Gick på ikto innan och den samlas ju i blodet eftersom den långa halveringstiden. Tog 2-3 om dagen vissa dagar ingen. Men det var extremt jobbigt. Nu funkar denna som den ska. Utan mardrömmar och skit. 2-3st 4mg om dagen. Ska jag trappa ner så mycket jag kan. Hålla mig på gränsen till panik ångest ett tag så jag får ner toleransen ytterligare ett snäpp.
Ställer mig till kören att dela upp det till de som vill missbruka och de som brukar en substans.
Har lagt ner allt annat oxå. Slängde allt förutom clonazolam. Dom är bra för mig när jag måste på kalas och sånt. Annars kommer paniken och Norflurazepam hjälper ej mot det. Ska även se till att försöka ha den några veckor när jag ska trappa ut benzot på riktigt fast får då en 5-6mån på mig men i slutet när man ej kan sova om det händer ska jag ha denna att kunna ta 3g veckan. För att jämna ut det ännu mera.