Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-16, 13:14
  #1645
Medlem
Qwarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Det är en tung benso.
Tack för info!
Har du nån känsla för vilken av de olika benso-tabl den är jämförbar med?

Inlägget fanns redan...
Citera
2017-10-17, 22:47
  #1646
Medlem
Skulle jämföra en 8 mg Norflurazepam med 15-20 mg stess. Käka en 10a Diazepam idag och Norfluran har bättre tryck i sig.
Citera
2017-10-18, 09:22
  #1647
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwart
Tack för info!
Har du nån känsla för vilken av de olika benso-tabl den är jämförbar med?

Inlägget fanns redan...

Jag menar inte fucka ur-tung som alpra men den är tungt sederande och, för mig iaf, tungt muskelavslappnande. Och den sitter i länge. Ska jag ta en större dos måste jag göra det direkt efter jobbet på fredag om jag inte vill ragla omkring som ett fyllo på jobbet på måndag.
Citera
2017-10-23, 19:15
  #1648
Medlem
zAEBBEs avatar
La precis en beställning av dessa, ser framemot av prova dessa. Hur funkar dem mot ångest tycker ni?
Citera
2017-10-23, 20:13
  #1649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
La precis en beställning av dessa, ser framemot av prova dessa. Hur funkar dem mot ångest tycker ni?
Fick precis hem en beställning av dessa idag. Var tredje beställnigen(fjärde om man räknar med re-ship) som faktiskt kom fram. Rekommenderar att besälla med postförkott i dessa dagar av postnord-slarverier.

Har smält en under tungan, och svalt en med vatten. Effekterna börjar komma nu. Inte super mycket, men det är på intåg.

Uppdaterar mer om någon timme
Citera
2017-10-24, 04:33
  #1650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokermen
Fick precis hem en beställning av dessa idag. Var tredje beställnigen(fjärde om man räknar med re-ship) som faktiskt kom fram. Rekommenderar att besälla med postförkott i dessa dagar av postnord-slarverier.

Har smält en under tungan, och svalt en med vatten. Effekterna börjar komma nu. Inte super mycket, men det är på intåg.

Uppdaterar mer om någon timme
Hann med att vara vaken någon timma, sen slocknade jag x)
Poppa 2 mer nu. Ska äta frukost.
Sen får vi se hur dagen går.

Har FÖ svår jävla GAD som tvingar mig att stanna inne när dagen och den stora massan tittar fram på gatorna. Brukade självmedicinera min ångest med cannabis i yngre dagar. Något som inte längre fungerar. Blir bara mer koncentrarad på allt skit om jag är bäng in public. Så cannabis kan väl funka en ensam kväll hemma eller så. Men det ger mig knappt någon njutning längre.

Hittade valium och alprazolam på den svarta marknaden.Valium var gold, om än lite dyr. Fick mig att ta tag i livet i några dagar. Men utan den så äter ångetsen upp mig så mycket att jag inte ens kan ta mig igenom staden för att träffa familj. Helt sjukt.

Psykvården är som vanligt ett skämt. De ger mig lite antipsykotiska, som "kan fungerea vid ångest", men som vi alla vet inte gör det. Är inne på den 4de Antispykotiska som inte hjälper.

Nej, det som fakiskt hjälper mig är rätt benzodiazipin. I syfte att kunna få mig att lämna ytterdörren och bemöta den stora sjuka världen. Men men, eftersom jag är känd missbrukare av cannabis sedan yngre dagar, så är benzoz utanför världskartan.

Vad som gav mig så grov ångest? Veckor, om är inte månader, av daglig(och tyvärr nattlig, vad kan man förvänta sig av en självmordsbenägen 15 åring?) använding av utbeskriven Concerta. Att leva i de tankemönster man hamna i av det... det är inte sunt. Speciellt inte av en ung person.
Man blir en livlös själ. Och när man inser det så inser man att fjärliar har lagt bo i magen o den känslan kommer vara där för att stanna, och även multipliceras för varje år av livet.

Så jag antar att vården som skulle hjälpa mig att komma till skolan för 7 år sedan har skapat en benzomissbrukare som måste score his shit på gatan osv. Det är skönt att någon, ja någon, eller nej, ingen av de som jobbar på psykatriska avdelingar av vårlden faktistk tar ett ansvar över vad de gör med människor.

Aja, det var bara nåt jag ville få ut. Jag har faktiskt kommit till ett stadie i mit liv där jag inser att JAG måste börja ta komplett ansvar över min EGNA EXISTENZ. Det var så enkelt att lägga det på mamma, pappa, staten, skolan, whatnot. Jag har insett ingen av de kan hjälpa mig för så mkt som 5 öre i min egna verklighet.

Därav självmedicinerng. Jag är som de flesta ni antar jag - inte ute efter flödder benzoz, utan efter något som kan få er att hantera livet dag för dag.
Jag vet att på utsidan så kan vi se ut som asiatiska buddhister som "andas in - andas ut" och inte ser ur att ha så mycket problem. Så ser min nuvarande psykkontakt på mig. Som om jag inte har riktiga problem. Jag har helt enkelt levt med det så länge att mitt yttre har lärt sig att dölja det till perfektion. Men på insidan... Där sitter en demon och äter på mitt hjärtna.

Frågan är i de hela lur länge man orkar hålla på? minst ett par år hoppas jag iaf.

Ha de bästa kära människor,
Jokermen is out
Citera
2017-10-24, 13:15
  #1651
Medlem
zAEBBEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokermen
Hann med att vara vaken någon timma, sen slocknade jag x)
Poppa 2 mer nu. Ska äta frukost.
Sen får vi se hur dagen går.

Har FÖ svår jävla GAD som tvingar mig att stanna inne när dagen och den stora massan tittar fram på gatorna. Brukade självmedicinera min ångest med cannabis i yngre dagar. Något som inte längre fungerar. Blir bara mer koncentrarad på allt skit om jag är bäng in public. Så cannabis kan väl funka en ensam kväll hemma eller så. Men det ger mig knappt någon njutning längre.

Hittade valium och alprazolam på den svarta marknaden.Valium var gold, om än lite dyr. Fick mig att ta tag i livet i några dagar. Men utan den så äter ångetsen upp mig så mycket att jag inte ens kan ta mig igenom staden för att träffa familj. Helt sjukt.

Psykvården är som vanligt ett skämt. De ger mig lite antipsykotiska, som "kan fungerea vid ångest", men som vi alla vet inte gör det. Är inne på den 4de Antispykotiska som inte hjälper.

Nej, det som fakiskt hjälper mig är rätt benzodiazipin. I syfte att kunna få mig att lämna ytterdörren och bemöta den stora sjuka världen. Men men, eftersom jag är känd missbrukare av cannabis sedan yngre dagar, så är benzoz utanför världskartan.

Vad som gav mig så grov ångest? Veckor, om är inte månader, av daglig(och tyvärr nattlig, vad kan man förvänta sig av en självmordsbenägen 15 åring?) använding av utbeskriven Concerta. Att leva i de tankemönster man hamna i av det... det är inte sunt. Speciellt inte av en ung person.
Man blir en livlös själ. Och när man inser det så inser man att fjärliar har lagt bo i magen o den känslan kommer vara där för att stanna, och även multipliceras för varje år av livet.

Så jag antar att vården som skulle hjälpa mig att komma till skolan för 7 år sedan har skapat en benzomissbrukare som måste score his shit på gatan osv. Det är skönt att någon, ja någon, eller nej, ingen av de som jobbar på psykatriska avdelingar av vårlden faktistk tar ett ansvar över vad de gör med människor.

Aja, det var bara nåt jag ville få ut. Jag har faktiskt kommit till ett stadie i mit liv där jag inser att JAG måste börja ta komplett ansvar över min EGNA EXISTENZ. Det var så enkelt att lägga det på mamma, pappa, staten, skolan, whatnot. Jag har insett ingen av de kan hjälpa mig för så mkt som 5 öre i min egna verklighet.

Därav självmedicinerng. Jag är som de flesta ni antar jag - inte ute efter flödder benzoz, utan efter något som kan få er att hantera livet dag för dag.
Jag vet att på utsidan så kan vi se ut som asiatiska buddhister som "andas in - andas ut" och inte ser ur att ha så mycket problem. Så ser min nuvarande psykkontakt på mig. Som om jag inte har riktiga problem. Jag har helt enkelt levt med det så länge att mitt yttre har lärt sig att dölja det till perfektion. Men på insidan... Där sitter en demon och äter på mitt hjärtna.

Frågan är i de hela lur länge man orkar hålla på? minst ett par år hoppas jag iaf.

Ha de bästa kära människor,
Jokermen is out

Känner igen mig i mycket av det du skriver. Just att dagen flyter på med hjäjp av benzo. Jag är heller inte ute efter att flöddra runt tappa minnet osv, vill bara ha en som får mig och funka genom dagen! Känna livsglädje osv. Självklart tog jag postförskott, beställde igår 16:50 och kom fram idag! Grymt
Citera
2017-10-24, 14:05
  #1652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
Känner igen mig i mycket av det du skriver. Just att dagen flyter på med hjäjp av benzo. Jag är heller inte ute efter att flöddra runt tappa minnet osv, vill bara ha en som får mig och funka genom dagen! Känna livsglädje osv. Självklart tog jag postförskott, beställde igår 16:50 och kom fram idag! Grymt
Trodde att detta skulle va en mirakel medicin, like Diazepam x50MG
Men in säkerhetens namn så känner jag fortfarande ångesten kypra i mig. Det jag känner är ett lugn o muskelavslappnande. Som om jag väger 20KL mer.

Men ångesten i hjärtat/själen, den sitter kvar.


Har käkat nästan 8st nu, vilket borde resultera i en effekt av 64mg diazepam

Kan säga såhär - inte i närheten av diazepam. Ångesten sitter mestades kvar.

Synd, då jag verkligen behöver det här för att handskas med verkligheten.
Citera
2017-10-24, 14:22
  #1653
Medlem
zAEBBEs avatar
Har tagit 2 st för drygt 1h30 min sen, men känner inte direkt någon effekt än 😊
Citera
2017-10-24, 14:42
  #1654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
Har tagit 2 st för drygt 1h30 min sen, men känner inte direkt någon effekt än 😊
Update me please.

Seem like we¨re to distace perople going throught the sam thing tonight.

Jag är uppe i 10 tabs snart.

Om du inte vill ha kontakt så, förstår jag det.

Peace out little homie :P
(jag har gärna kontakt dock)

Värt att nämna att jag sov hela dagen igår, fram till kl 7. Käkade lite enkel mat


**Tog ett Pill."'*

La mig i sängen med flickvännen, kolla på ett halv avsnitt braeking bad - then boow - gick ut med mörkret.
Vaknade 03.30 ungefär. Fixade kaffe. Softa lite. Vänta till kls va 7 mata hunden. Haha, you knwo whow it goes.

Never understimate these pills :=
Citera
2017-10-24, 15:09
  #1655
Medlem
Efter långre efkterankte känner jag knappt något alls
Kan det va så att "missbukare"(sorry, visste inget bättre ord : ( )

Nån er än som som knappt känner effekt an norflurazepam?

5x10MG Diazepam lugnar magen/själen
10x10MG och jag glömmer bort vad jag gör.

1-3mg Xanax och jag har blakout with svaga minnen av att på rave part (jK, Haha)

har käkat närmare 10 norflurazem, equals 80mg norflurazepam

Folk känner effekt efter 2 timmar? Vad galet...

Lider av mild GAD, inte sånt där du ser på psykvården. Men mild nog att vara rädd att vistas utomhus.

Vad jag fösöker fömdelda är - är jag immun mot norflura? ska jag käka mer? tar det ett tag för kroppen att vänja säg?



ALL hjälp angående dette preparat uppskattas hjärtligen..

Jag önskar er väl mina medmänniskor
Citera
2017-10-24, 16:22
  #1656
Medlem
KneKhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokermen
Efter långre efkterankte känner jag knappt något alls
Kan det va så att "missbukare"(sorry, visste inget bättre ord : ( )

Nån er än som som knappt känner effekt an norflurazepam?

5x10MG Diazepam lugnar magen/själen
10x10MG och jag glömmer bort vad jag gör.

1-3mg Xanax och jag har blakout with svaga minnen av att på rave part (jK, Haha)

har käkat närmare 10 norflurazem, equals 80mg norflurazepam

Folk känner effekt efter 2 timmar? Vad galet...

Lider av mild GAD, inte sånt där du ser på psykvården. Men mild nog att vara rädd att vistas utomhus.

Vad jag fösöker fömdelda är - är jag immun mot norflura? ska jag käka mer? tar det ett tag för kroppen att vänja säg?



ALL hjälp angående dette preparat uppskattas hjärtligen..

Jag önskar er väl mina medmänniskor


Hade jag varit du hade jag slutat äta dessa som godis om de nu inte fungerar, prova 1-2st 8mg om dagen i några dagar för att utvärdera. Hjälper det inte mot dina problem så är det nog ingen benso för dig, den har bra muskelavslappning men är i övrigt ganska subtil och av dina inlägg att döma är du ute efter något mycket tyngre när det gäller att lugna dina psykiska åkommor.

Hur fan har du lyckats skaffa en flickvän om du nu har sådan ångest gällande att träffa familj/människor och vistas i sociala miljöer? Menar inget illa, är bara nyfiken
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback