2017-04-26, 20:04
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Fast Matilda var taktiskt efterbliven.. Vid två tillfällen gjorde hon fel.

Hon erbjöd sig att ligga med Heidar.. bara för att de skulle stå med varandra. Detta gjorde hon utan att kolla ordentligt med Andrea. Visserligen var Andrea med andra men hon tog risken att bli ovän med Andrea.. vilket hobån blev.. och fick även resten av ena gruppen emot sig.

Sedan avslöjade hon vem som var mördaren ( Chris) och fick gruppen emot sig ännu en gång. Det var nådastöten. Man skall vara väldigt försiktig med att utmana en grupp. Kolla Lisa som kom in som en joker.. etablerade sig i gruppen..

Att Matilda avslöjade vem mördaren var var bara ett svepskäl. Det gjorde Sanel också och han fick inte gruppen emot sig.

Sen att Amanda röstar på Sanel för att han ljuger för alla och är falsk. Ja, men grattis. Vad tror du hela programmet går ut på, dumjävel?
Citera
2017-04-26, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Undrar för övrigt hur fan någon kan tycka Lisa är snygg. Jag är inte speciellt kräsen, men Lisa skulle jag aldrig ta i med tång ens. Fula jävla fiskläppar fullsprutade med botox.

Fan sa inte Sanel 'all natural' när han beskrev hennes läppar?
Men håller med, finaste tjejerna denna säsong får gå till Matilda och Ewe.

Gillade inte att Sanel tvättade bort det Ewe skrev på spegeln.
Citera
2017-04-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Smutsiga Andrea försöker sig på en sista fuling. Självklart börjar hon hångla med Haidar så fort hon kommer åt, och påstår att hon saknat honom och drömt om honom. Hon ser så klart en chans att få komma tillbaka ifall någon får byta ut sin partner.

Skulle Haidar och Andrea vinna är jag helt säker på att Andrea skulle släppa kulan. "Girlpower" kallas det visst. Haidar skulle aldrig göra det. Han är alldeles för (dum-)snäll för det.

Kollade på hela versionen av Pandoras och han kunde fortfarande inte ens Lani-Kaes namn
Citera
2017-04-26, 22:55
Medlem
Citat:
Lol John "Ta på dig blöjan, Kevin".

Detta måste väl vara första gången alla utslagna deltagare kommer till finalen? Var väl inte en enda som varit med i år som inte var där.

Jag märkte också det men inte så konstigt då det är totalt 17 deltagare iår medans 2014 var det 29 deltagare, blir mindre varje år.
Citera
2017-04-26, 22:57
Medlem
Citat:
Att Matilda avslöjade vem mördaren var var bara ett svepskäl. Det gjorde Sanel också och han fick inte gruppen emot sig.

Sen att Amanda röstar på Sanel för att han ljuger för alla och är falsk. Ja, men grattis. Vad tror du hela programmet går ut på, dumjävel?

Andrea var inte ens intresserad av Haidar förrens Matilda kom in i huset.
Citera
2017-04-27, 09:29
Medlem
Jag hoppas verkligen Lani kae och haidar vinner och att hon släpper kulan på 450 000.
Citera
2017-04-27, 12:16
Medlem
Två intressanta avsnitt.

Skrattade gott åt att se Sofia bokstavligt tala snubbla vid mållinjen och att John hann först. Sekunden senare beter hon sig som att John är en falsk f*tta och "buhu vad synd det är om mig" när hon själv inte tvekade en sekund på att göra samma sak. Idiot, skönt att slippa.

Lisa är också duktig på att tycka synd om sig själv, trots att hon förtjänade dängan. Var inte ens ett särskilt farligt påhopp men hon bröt ihop ändå. Jag menar det hon utsatte Matilda för var ju så fruktansvärt mycket värre, så hoppas hon får en ordentlig jävla tankeställare när hon ser sig själv.

Angående John och Kevin så tyckte jag att John började riktigt snyggt och stark att på ett sakligt sätt förklara att han var trött på Kevins skit. Sedan eskalerade det dessvärre och han gjorde bort sig. Men några riktigt snygga kommentarer satte han medan Kevin stod mållös och låtsades som att han bara försökte vara the bigger man.
Citera
2017-04-27, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10minute
Sanel borde vara en överlägsen vinnare, men Matilda kan nog få en del sympatiröster efter att hon blivit mobbad.

Sanel visar en väldigt egoistisk sida.. han säger saker som han inte står för.. nu när han ståtar med Lisa så är hon helt plötsligt " oerhört vacker". Innan dess sade han samma saker om Evelina..innan dess Amanda..

När Amanda åkte ut var hon snabbt glömd.. när Ewelina var ute så var hon snabbt glömd..

Man kan inte lita på Sanel ord utan han säger det som passar för stunden..
Citera
2017-04-27, 18:37
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Man kan inte lita på Sanel ord utan han säger det som passar för stunden..

Han är en smart spelare helt enkelt.
Citera
2017-04-27, 19:31
Medlem
Orjisols avatar
John vilken jävla legend. Satte kvinnan Kevin på plats. Som det ska vara.
Citera
2017-04-27, 20:40
Medlem
Haidar... Är det någon som vet om han är efterbliven? Han verkar ha väldig otur när han tänker.
Citera
2017-04-28, 07:07
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moorgan
Haidar... Är det någon som vet om han är efterbliven? Han verkar ha väldig otur när han tänker.

han är ändå efterbliven på ett roligt sätt.

skulle Kevin ryka skulle nog Vanessa behöva gå till honom. Skulle gärna då se Haidar VS Sanel i finalen.
Senast redigerad av Hunden007 2017-04-28 kl. 07:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in