Citat:
Ursprungligen postat av
Damnist2
Haha fattar inte hur ni kan kritisera John, han krossade fan betan Kevin.
''Acceptera mig för den jag är och jag accepterar dig för den du är, jag kallar inte dig jävla kärring liksom''

John kom in sist.. och är i final😉
Han snappade upp att korkade Sofia skulle gå över repet.. och vips så var han snabbast över repet.. de andra hade inte en chans:-) Att kritisera honom är väldigt konstigt:-) Ingen annan är i final.. detta irriterar Kevin. Kevin har visat både avundsjuka och missunnsamhet vilket inte är några bra egenskaper.
Kevin har pratat ner John från början och Kevin säger öppet.. inför John.. att han inte är värd att stå i finalen. John konfronterade Kevin då han fått nog. Han gjorde det när han var i final.. vilket inte Kevin är. Finns ingen idé att ta skit av Kevin längre när han har övertaget.
Att det sedan blev total splittring mellan John och Kevin är en annan sak. John verkar vara en ganska skön snubbe. Spelar hela tiden underdog..folk tror saker om honom.. sedan slår han till.. kolla Sofias reaktion.. Hon blev totalt tagen på sängen.:-)
John förklarar sedan på ett vettigt sätt i Pandoras ask hur han ser på saker och ting. Självklart vinner han inte.. men det beror nog mest på att han kom in sist..