Till att börja med var det oerhört skönt att se att Sanels sida för en gångs skull lyckades göra något rätt och sparka ut en spelare från andra sidan. Annars har varje parcermoni slutat med att de spelar ut någon av sina egna. Snyggt taktiskt byte där också och tvinga Lisa och Andrea stå mot varandra för att säkra att inte en av deras egna ryker.
Förövrigt tyckte jag Sanel var en riktig pajas först men han har växt som fan, skön snubbe. Däremot Sofia som jag tyckte var typ skönaste bruden i början innan hon åkte men sedan hon kom tillbaka har jag stört mig på henne varenda minut hon syns. Hon verkade vettig först men nu ser man att hon uppenbarligen är helt tom i huvudet och är allmänt störig. Synd, tyckte verkligen hon verkade nice först.
Vanessa är tråkigare än att kolla färg torka - hade hellre sett att hon åkte än Andrea faktiskt då Andrea ändå är underhållande att kolla på. Inte illa att blivit slickad i TV av en kille och en tjej vid två olika tillfällen, bokstavligt talat slickat röv och dessutom legat i både pool och säng. Det trodde man inte när man såg henne första gången