2017-04-19, 09:18
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
När Andrea inser att hon inte vill stå med Haidar så säger hon att hon vill stå med Sanel.. fast Lisa klart och tydligt sagt att hon vill stå med Sanel.. visar att Andrea är en ganska egoistisk person där allt kretsar kring henne..

gör ju inte henne till varken en slampa eller hora dock
Citera
2017-04-19, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Housesens
Mja... Andrea är jävligt rak med vad hon tycker om ett förhållande mot alla andra när Haidar inte är med. Mot oss tittare och sina vänninor m.fl. Mot Haidar beter hon sig gulligull, romantisk och de har sagt till varandra att de gillar varandra väldigt mycket.
Du kan inte säga si och bete dig så, så funkar det inte. Exempel, Du kan inte påstå att "gud vad jag tycker om Person X" om du sen ska gå och nedvärdera personen varje gång du dricker. Eller visst kan du påstå det, men inte fan menar du det och inte fan blir det sanning bara för att du säger det.

I övrigt håller jag med om precis allt du säger. Känns som att dessa brudar är mästare på hyckleri och dubbelmoral. I förra avsnittet sa Andrea att "Jag kan inte tänka mig att stå med Haidar nu, jag vill byta ut honom mot vad som helst". Idag säger Vanessa och Andrea att det vore så lågt av Haidar om han tog med sig gårdagens händelse in i spelet, att det vore helt fucked up.
Tvivlar inte en endaste sekund på att Andrea hade gjort precis samma sak om det hade varit en kille som kommit in.

Något annat som många påtalat och som är otroligt fult är också hennes sätt att nedvärdera Haidars prestationer i sängen. Helvete vad öppet du kan tala med hela svenska folket om vad han gör fel men helvete vad du ska tala i gåtor när du ska förklara honom vad som går snett.

Skönt att hon åkte.

ja vad är grejen? Att han inte slickar hennes fitta? Jag brukar inte heller slicka discofitta...
Citera
2017-04-19, 11:25
Medlem
Den nya tjejen Lani Kae är riktigt snygg.
Citera
2017-04-19, 14:03
Medlem
Kevin & Vanessa har hållit ihop hela tiden. Hoppas att någon av de vinner.
Citera
2017-04-19, 14:14
Medlem
Hunden007s avatar
Vad gör ens Vanessa där? de enda hon gör är att mobba folk. hela hon luktar en mobbare i sin barndom. Lovar hon är tjejen som mobbade mindre snygga tjejer i skolan.
Citera
2017-04-19, 17:40
Medlem
Hunden007s avatar
Hade viktor lyssnat på Historia lektionen så hade han stannat kvar.

sa Angelica verkligen hon kommer va snyggast i kväll? i en kohage eller?
Citera
2017-04-19, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Hade viktor lyssnat på Historia lektionen så hade han stannat kvar.

sa Angelica verkligen hon kommer va snyggast i kväll? i en kohage eller?

Bland kvigorna är hon väl helt ok. Sålänge det inte är en helfräsch Arla-ko i samma hage.

Har ni märkt hennes läskiga psychoögon?

Vanessa, Lisa, Angelica-OUT!
Citera
2017-04-19, 17:51
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Bland kvigorna är hon väl helt ok. Sålänge det inte är en helfräsch Arla-ko i samma hage.

Har ni märkt hennes läskiga psychoögon?

Vanessa, Lisa, Angelica-OUT!

ja visst Vanessa beter sig äckligt. men hon ser iallafall bra ut på ett sätt. Angelica är den fulaste deltagaren någonsin.
Citera
2017-04-19, 18:16
Medlem
Klappars avatar
Bra att mobbaren åkte ut, nu är det bara Lisa och Vanessa på tur
Citera
2017-04-19, 21:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeHarrison
Den nya tjejen Lani Kae är riktigt snygg.

Hennes kropp är ok, men ansiktet är fruktansvärt fult även för en asiat.
Citera
2017-04-19, 23:45
Medlem
Svartsjuka lilla haidar gav just bort segern till Sanel.
Smart spelat, not...
Citera
2017-04-20, 11:36
Medlem
Till att börja med var det oerhört skönt att se att Sanels sida för en gångs skull lyckades göra något rätt och sparka ut en spelare från andra sidan. Annars har varje parcermoni slutat med att de spelar ut någon av sina egna. Snyggt taktiskt byte där också och tvinga Lisa och Andrea stå mot varandra för att säkra att inte en av deras egna ryker.

Förövrigt tyckte jag Sanel var en riktig pajas först men han har växt som fan, skön snubbe. Däremot Sofia som jag tyckte var typ skönaste bruden i början innan hon åkte men sedan hon kom tillbaka har jag stört mig på henne varenda minut hon syns. Hon verkade vettig först men nu ser man att hon uppenbarligen är helt tom i huvudet och är allmänt störig. Synd, tyckte verkligen hon verkade nice först.

Vanessa är tråkigare än att kolla färg torka - hade hellre sett att hon åkte än Andrea faktiskt då Andrea ändå är underhållande att kolla på. Inte illa att blivit slickad i TV av en kille och en tjej vid två olika tillfällen, bokstavligt talat slickat röv och dessutom legat i både pool och säng. Det trodde man inte när man såg henne första gången
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in