2017-04-26, 07:55
Medlem
Sofia har ju uppenbara mentala problem hahah. Hon verkar dessutom glömt bort helt att hon själv klev över det där jävla repet
Citera
2017-04-26, 10:48
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaintedPaint
Sofia har ju uppenbara mentala problem hahah. Hon verkar dessutom glömt bort helt att hon själv klev över det där jävla repet
:-D ingen kärlek för mupp-John men fan vad jag garvade när hon började grina
Citera
2017-04-26, 13:15
Medlem
Hoppas Lisa eller Kevin blir utröstad, äckliga människor båda två.

Vem tror ni kommer vinna folkets pris?

Helt säker på det kommer vara Sanel/Ewelina/Matilda/Wiktor?
Citera
2017-04-26, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan12345

Sanel borde vara en överlägsen vinnare, men Matilda kan nog få en del sympatiröster efter att hon blivit mobbad.
Citera
2017-04-26, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Damnist2
Haha fattar inte hur ni kan kritisera John, han krossade fan betan Kevin.

''Acceptera mig för den jag är och jag accepterar dig för den du är, jag kallar inte dig jävla kärring liksom''

John kom in sist.. och är i final😉
Han snappade upp att korkade Sofia skulle gå över repet.. och vips så var han snabbast över repet.. de andra hade inte en chans:-) Att kritisera honom är väldigt konstigt:-) Ingen annan är i final.. detta irriterar Kevin. Kevin har visat både avundsjuka och missunnsamhet vilket inte är några bra egenskaper.
Kevin har pratat ner John från början och Kevin säger öppet.. inför John.. att han inte är värd att stå i finalen. John konfronterade Kevin då han fått nog. Han gjorde det när han var i final.. vilket inte Kevin är. Finns ingen idé att ta skit av Kevin längre när han har övertaget.

Att det sedan blev total splittring mellan John och Kevin är en annan sak. John verkar vara en ganska skön snubbe. Spelar hela tiden underdog..folk tror saker om honom.. sedan slår han till.. kolla Sofias reaktion.. Hon blev totalt tagen på sängen.:-)
John förklarar sedan på ett vettigt sätt i Pandoras ask hur han ser på saker och ting. Självklart vinner han inte.. men det beror nog mest på att han kom in sist..
Citera
2017-04-26, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10minute
Sanel borde vara en överlägsen vinnare, men Matilda kan nog få en del sympatiröster efter att hon blivit mobbad.

Fast Matilda var taktiskt efterbliven.. Vid två tillfällen gjorde hon fel.

Hon erbjöd sig att ligga med Heidar.. bara för att de skulle stå med varandra. Detta gjorde hon utan att kolla ordentligt med Andrea. Visserligen var Andrea med andra men hon tog risken att bli ovän med Andrea.. vilket hobån blev.. och fick även resten av ena gruppen emot sig.

Sedan avslöjade hon vem som var mördaren ( Chris) och fick gruppen emot sig ännu en gång. Det var nådastöten. Man skall vara väldigt försiktig med att utmana en grupp. Kolla Lisa som kom in som en joker.. etablerade sig i gruppen..
Citera
2017-04-26, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allan12345

Sanel kan nog anses vara falsk.. han är hal som en ål..
Citera
2017-04-26, 15:35
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Strular man med ett helt jävla hotell var o varannan natt.
Så är man fan en slampa. Riktigt jävla äcklig.

Då är ju alla där inne det isf?
Citera
2017-04-26, 17:49
Medlem
John är ju sällsynt korkad. Kevin är inte direkt en bra människa men han är iallafall inte IQ=badboll. John blir kallad för kvinnoförnedrare (stenar i glashus med tanke på att Kevin är ett jävla äckel, menmen), och svarar med att han inte alls är kvinnoförnedrare men att Kevin är en jävla tjej/kärring/feminin/fitta etc.

Han använder alltså kvinnliga ord som skällsord och något negativt direkt efter att ha sagt att han inte är misogyn. Clever boy
Citera
2017-04-26, 19:44
Medlem
Flor-Idas avatar
Smutsiga Andrea försöker sig på en sista fuling. Självklart börjar hon hångla med Haidar så fort hon kommer åt, och påstår att hon saknat honom och drömt om honom. Hon ser så klart en chans att få komma tillbaka ifall någon får byta ut sin partner.

Skulle Haidar och Andrea vinna är jag helt säker på att Andrea skulle släppa kulan. "Girlpower" kallas det visst. Haidar skulle aldrig göra det. Han är alldeles för (dum-)snäll för det.
Citera
2017-04-26, 19:44
Medlem
Ganonitos avatar
Lol John "Ta på dig blöjan, Kevin".

Detta måste väl vara första gången alla utslagna deltagare kommer till finalen? Var väl inte en enda som varit med i år som inte var där.
Citera
2017-04-26, 19:58
Medlem
Ganonitos avatar
Undrar för övrigt hur fan någon kan tycka Lisa är snygg. Jag är inte speciellt kräsen, men Lisa skulle jag aldrig ta i med tång ens. Fula jävla fiskläppar fullsprutade med botox.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in