2017-11-01, 22:48
Medlem
Grankulas avatar
Sabina tillförde ju inte direkt mycket till programmet. Så att hon åkte ut är ju ingen större förlust. Helt ärligt har alla tjejer varit dö tråkiga denna säsong. Förutom Johanna ändå tkr jag. Hon var rätt skön
Citera
2017-11-01, 22:48
Medlem
paras0nics avatar
Fanny är som gjord för dessa program. Lipar för minsta illa, en storväxt barnrumpa.
Citera
2017-11-01, 22:56
Medlem
Tobbsans avatar
ja det är verkligen kärlekens säsong. 90% procent vågar/vill inte spela utan väljer med hjärtat. Offrar en finalplats för hjärtats skull. gör man det ska man klippas bort ur programmet. Men det här är ju vad produktionen vill, alla som har försökt med att spela har blivit straffade med någon tvist. usel säsong. 2 kärlekspar i final, Alla bara myser fyfan!!
Citera
2017-11-01, 22:58
Medlem
undrar vad hermansson fördel innebär
Citera
2017-11-01, 22:59
Medlem
wagisbloms avatar
Smail tycker han krigat sig till finalveckan som en soldat! HAHAHA
Känns mer som att Smail haft produktionen som en skyddsväst på sig genom spelet, men visst du är i final.
Knappast din förtjänst men okej!
Citera
2017-11-01, 23:02
Medlem
hittanemoos avatar
Trodde aldrig att jag skulle komma att heja på Fanny, men nu gör jag det. Bara inte Kristian och Anna eller Emma och Smail vinner, de kan få vinna om de är i par med andra men inte ihop. Hoppas Hermanssons får en fördel att typ ta tillbaka någon av de "döda".
Citera
2017-11-01, 23:16
Medlem
Sabina hade nog kunnat stå med Kristian ifall hon gav korset till Mos.

Mos hade gett det till Fanny, som hade gett det till Emma, som hade gett det till Smail, som hade gett det till Kristian, och Anna hade åkt.

Då hade Sabina kunnat välja Kristian framför Hermansson och hon hade kunnat få många röster i finalen. Nu gjorde hon istället det sämsta tänkbara.
Citera
2017-11-01, 23:32
Medlem
Ganonitos avatar
Bara jag som tycker Sabina är fruktansvärt ful? Fanny och Anna ser ändå helt ok ut, men Sabina ser ut som en nerknarkad trebarnsmorsa.
Citera
2017-11-01, 23:33
Medlem
Bra jobbat produktionen, fan det här gjorde ni ju bra Tror ingen alls kunde förutspå att Smail och Kristian skulle stå i final
Citera
2017-11-01, 23:53
Medlem
Att Sabina ens säger att hon "offrade sig", hon trodde ju uppenbarligen att hon kunde stå med Smail men i efterhand vill hon inte erkänna att det var Smail som faktiskt spelade ut henne.
Citera
2017-11-02, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbsan
ja det är verkligen kärlekens säsong. 90% procent vågar/vill inte spela utan väljer med hjärtat. Offrar en finalplats för hjärtats skull. gör man det ska man klippas bort ur programmet. Men det här är ju vad produktionen vill, alla som har försökt med att spela har blivit straffade med någon tvist. usel säsong. 2 kärlekspar i final, Alla bara myser fyfan!!

Produktionen vill ha något kärlekspar som vinner så att alla småtjejer blir lyriska och nöjda, dessa kärlekspar har kontrakt med TV3 efter PH och TV3 kommer att försöka tjäna pengar på paret i andra program. Bara att kolla på t.ex Kristian och Annas instagram osv, alla småtjejer spammar "Perfekta paret! <33". Jag tycker det är jävligt löjligt dock hur de säljer ut sig och pratar/beter sig som småbarn likamed wannabe Jocke&Jonna. Kristian är 27(?) och pratar och beter sig som en 10åring på sockerrus.
Citera
2017-11-02, 00:03
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Usch usch usch. Den här säsongen blir bara sämre och sämre ju längre den fortlöper. Och varje säsong blir sämre från år till år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in