Citat:
Ursprungligen postat av
pogba
Du är tappad sen barnsben och det har du bevisat gång på gång den i den här tråden.
Snälla, besök första bästa psykiatriklinik du kan hitta. Lär göra både dig och samhället en tjänst. Omöjligt att hålla ett samtal på en normal nivå med dig. Du svarar aldrig på det man skriver, om du gör det vänder du det helt och hållet och är aldrig sugen på att kunna förstå flera synvinklar.
Sluta bjud upp folk till samtal, du slösar bara folks tid. Du har bestämt dig för något och vägrar vända på myntet.
Nej, det handlar om att vi har olika definitioner om vad mobbning och pskopati är, varvid du och Libertarismus hittar på egna definitioner utan verklighetsförankring. Libertarismus har fått en länk till vad mobbning är. Du kan också få en.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Psykopati
Lär dig se skillnad på spel och verklighet, lär dig se skillnad på att man stör sig på någons hyckleri och att systematiskt förtrycka någon.
För övrigt, om jag nu slösar med folks tid, varför då citera mig och fortsätta skriva till mig när du tidigare sagt att du inte tänker prata med mig mer? Det måste vara höjden av att slösa bort sin egen tid. Jävla pajas.