2017-11-07, 00:09
Medlem
Haha vad Kristian blev skakis när Jeppe fick veta att han snackat skit honom i Pandoras..

Och Annas blånekande om att hon låg med Mos.. trovärdighet 0!
Senast redigerad av azintono 2017-11-07 kl. 00:12.
Citera
2017-11-07, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
blev osäker nu också haha
Jag också men jag uppfattade det nog som om det var Jeppe.
Citera
2017-11-07, 05:22
Medlem
Citat:
Hermansson hade varit den värsta vinnaren om han skulle vunnit med Fanny. skulle hellre då låta produktionen skulle rigga den för kärlekspar. vinnarna iår kommer inte hamna högt upp iallafall.
Nej varför då skulle ju vara skitkul att se, Smails "jag har spelat och krigat som en soldat" och Christians "jag spelar med hjärtat oj Anna e så fin puss puss" miner om Herman tog hem det en härlig twist på det hela till tittarna skulle man kunna säga eftersom det verkar som om Smail har kontrakt på att han ska vinna.
Citera
2017-11-07, 06:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Du är tappad sen barnsben och det har du bevisat gång på gång den i den här tråden.

Snälla, besök första bästa psykiatriklinik du kan hitta. Lär göra både dig och samhället en tjänst. Omöjligt att hålla ett samtal på en normal nivå med dig. Du svarar aldrig på det man skriver, om du gör det vänder du det helt och hållet och är aldrig sugen på att kunna förstå flera synvinklar.

Sluta bjud upp folk till samtal, du slösar bara folks tid. Du har bestämt dig för något och vägrar vända på myntet.

Nej, det handlar om att vi har olika definitioner om vad mobbning och pskopati är, varvid du och Libertarismus hittar på egna definitioner utan verklighetsförankring. Libertarismus har fått en länk till vad mobbning är. Du kan också få en.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Psykopati

Lär dig se skillnad på spel och verklighet, lär dig se skillnad på att man stör sig på någons hyckleri och att systematiskt förtrycka någon.

För övrigt, om jag nu slösar med folks tid, varför då citera mig och fortsätta skriva till mig när du tidigare sagt att du inte tänker prata med mig mer? Det måste vara höjden av att slösa bort sin egen tid. Jävla pajas.
Citera
2017-11-07, 08:56
Medlem
Alla kan väl ändå enas om att Herman med största sannolikhet vinner om han hamnar i final? Med tanke på alla bitterröster från dem som har åkt ut?
Citera
2017-11-07, 11:21
Medlem
fulgarvets avatar
Kan inte Bella med sina taxöron sluta tjata om Nick. Han skulle aldrig vilja ha dig som flickvän.
Skönt att Jeppe inte gled in till finalen. Idioten kan stanna på gran canaria.
Citera
2017-11-07, 12:14
Medlem
Giggsys avatar
Kasst skådespel av Jeppe, börjar vissla när Anna säger hon ska rycka den. Borde valt Hermans tavla, då hade han garanterat kommit in.
Citera
2017-11-07, 12:38
Medlem
fulgarvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Kasst skådespel av Jeppe, börjar vissla när Anna säger hon ska rycka den. Borde valt Hermans tavla, då hade han garanterat kommit in.

Plus att han va så jävla dum när han berättade sitt val för Fanny.
Citera
2017-11-07, 13:04
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy

Haha håller med blev ju sjukt uppenbart
Citera
2017-11-07, 13:45
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gur
Nej varför då skulle ju vara skitkul att se, Smails "jag har spelat och krigat som en soldat" och Christians "jag spelar med hjärtat oj Anna e så fin puss puss" miner om Herman tog hem det en härlig twist på det hela till tittarna skulle man kunna säga eftersom det verkar som om Smail har kontrakt på att han ska vinna.

Paren är dock jävligt tajta hoppas Kristan & Emma eller Smail & Anna tvingas stå i final. hade då verkligen velat se kulan släppas då dock tvek på de först nämnda.
Citera
2017-11-07, 14:22
Medlem
Citat:
Paren är dock jävligt tajta hoppas Kristan & Emma eller Smail & Anna tvingas stå i final. hade då verkligen velat se kulan släppas då dock tvek på de först nämnda.
Ja det ska mycket till om Hermansson vinner, jag tolkade dessutom spoilern för dagens program som så att Hermanssons tjej åker ut i dolkstöten.
Men det vore ändå kul att se Smails och Kristians miner om han står där i final, men det är nog bättre odds att hoppas på att Smail vinner och att hans partner är så sur på honom att hon kastar kulan.
Citera
2017-11-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Alla kan väl ändå enas om att Herman med största sannolikhet vinner om han hamnar i final? Med tanke på alla bitterröster från dem som har åkt ut?

Fyfan vad trött man blir då, kan man lika gärna sluta titta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in