2017-11-01, 17:32
Medlem
Jag förutsätter eller hoppas iallafall på att finalen kommer utspela sig mellan två par från de olika grupperingarna och inte från samma gruppering.

Är det då solklart enligt er att Smail eller Kristian med partner kommer att vinna?

Jag tror att det kommer bli ganska jämnt men att Mos eller Hermansson i så fall vinner. De flesta som har åkt ut har ju blivit utkastade av produktionen för att Smail ska ta hem detta. Tror inte de röstar på Kristian eller Smail bara för att de har varit där längst.

Isabelle, Pierre, Nick, Jeppe, Johan, Isabella kommer nog alla rösta på Herman/Mos.

Haidar och Gabbi lär väl rösta på den andra sidan. Ser inga andra som är "givna röster". Ser ärligt talat inte hur Smail/Kristian ska vinna i en eventuell final mot Herman/Mos.
Citera
2017-11-01, 20:42
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Jag förutsätter eller hoppas iallafall på att finalen kommer utspela sig mellan två par från de olika grupperingarna och inte från samma gruppering.

Är det då solklart enligt er att Smail eller Kristian med partner kommer att vinna?

Jag tror att det kommer bli ganska jämnt men att Mos eller Hermansson i så fall vinner. De flesta som har åkt ut har ju blivit utkastade av produktionen för att Smail ska ta hem detta. Tror inte de röstar på Kristian eller Smail bara för att de har varit där längst.

Isabelle, Pierre, Nick, Jeppe, Johan, Isabella kommer nog alla rösta på Herman/Mos.

Haidar och Gabbi lär väl rösta på den andra sidan. Ser inga andra som är "givna röster". Ser ärligt talat inte hur Smail/Kristian ska vinna i en eventuell final mot Herman/Mos.

detta är en allstar säsong och de respekterar spelet och röstar på sina kompisar/ de spela med.

Jeppe Respekterar spelet och lär rösta på den som spelar bäst. Pierre får jag samma vibbar för också han kommer rösta på den han tycker spelat bäst. Johan kommer aldrig rösta på Hermansson för han spela ut honom.
Senast redigerad av Hunden007 2017-11-01 kl. 20:44.
Citera
2017-11-01, 20:51
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
När tom. deltagarna tröttnat och erkänner att produktionen uppenbarligen favoriserar Smail. Det är ju fan helt sjukt.

Edit: haha idioter som tror limbo har nåt med leken "limbo" att göra.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-11-01 kl. 21:01.
Citera
2017-11-01, 21:50
Medlem
Ganonitos avatar
Produktionen har bestämt sig för att Smail ska stå i final tillsammans med Kristian och Anna. Aldrig att det var Hermanssons eget val att ställa sig bakom Sabina framför Anna.

Tv3 borde bli ifråntagna rättigheterna till formatet till någon kanal som inte riggar hela skiten.

Någon som la märke till också att de hade gjort om "offra din partner för en immunitet"-momentet? Tidigare år så har det alltid varit så att den som först tog ett steg över linjen alt släpper en kula blir immun. Inte att en nummerföljd ska avgöra i vilken ordning de får välja att anta erbjudandet.
Citera
2017-11-01, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Produktionen har bestämt sig för att Smail ska stå i final tillsammans med Kristian och Anna. Aldrig att det var Hermanssons eget val att ställa sig bakom Sabina framför Anna.

Tv3 borde bli ifråntagna rättigheterna till formatet till någon kanal som inte riggar hela skiten.

Någon som la märke till också att de hade gjort om "offra din partner för en immunitet"-momentet? Tidigare år så har det alltid varit så att den som först tog ett steg över linjen alt släpper en kula blir immun. Inte att en nummerföljd ska avgöra i vilken ordning de får välja att anta erbjudandet.

smail nämner i sin senaste video att han pratat med produktionen om vad som skulle hända om 2 med immunitet skulle ställa sig vid samma tjej. Undra vad dem mer pratade om
Citera
2017-11-01, 22:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
smail nämner i sin senaste video att han pratat med produktionen om vad som skulle hända om 2 med immunitet skulle ställa sig vid samma tjej. Undra vad dem mer pratade om

Förstår inte vad vitsen med det skulle vara. Den som inte hade blivit vald hade ju bara kunnat gå till någon annan där den sen hade stått säkert.
Citera
2017-11-01, 22:20
Medlem
Haha, äckligt efterblivet. Man blir ju lite trött

Hoppas de byter ut produktionen helt
Citera
2017-11-01, 22:21
Medlem
BreEEeevs avatar
- BreeEEeEeev!!!
Citera
2017-11-01, 22:24
Medlem
Hunden007s avatar
jag hatar tjejer som är där och har noll spel. Sabina gör sig bäst i att radera sin youtube kanal och stanna i mexico.
Citera
2017-11-01, 22:26
Medlem
vad är oddsen på att hermansson limbo egentligen var = utröstad?
Citera
2017-11-01, 22:33
Medlem
Är han så efterbliven att han tar Sabina nu blir jag så oerhört trött

Okej, hon är helt hjärndöd. Offrar sig själv för att Kristian och Smajl ska komma till final?

Och varför är Kristian kvar? Drygaste personen någonsin
Senast redigerad av Franzjager1 2017-11-01 kl. 22:36.
Citera
2017-11-01, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Franzjager1
Haha, äckligt efterblivet. Man blir ju lite trött

Hoppas de byter ut produktionen helt

Tottenham-Real Madrid 3-1.. ännu en fantastisk fotbollskväll😁
Rimligt att tro att PH tappat den mesta av sin publik..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in