2017-10-25, 23:14
Medlem
wagisbloms avatar
Mos spoilar allt för ofta saker om PH på hans stream på twitch, lär få reda på det om han varit live innan Måndag.
Citera
2017-10-25, 23:21
Medlem
ralphiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
det där kan lika gärna vara Johan som skräms lite

Spola fram ett par sekunder senare så syns en snubbe med grå luvtröja och keps. Kort i en millisekund. Ser verkligen ut som Mos.
Citera
2017-10-25, 23:31
Medlem
wagisbloms avatar
Hoppas grovt att det är Jeppe "Konungen" Johansson som på nåt vis iallafall får komma in igen.
Det gick bra att ta tillbaka Haidar under parceremonin så Smails pakt blev större, men Jeppe får gå sin väg hem helt och hållet. Produktionen leker ju bara, tröttsamt.
Jeppe släpper den på 500 000 vill man ju se, ellerhur? hans synk kommer vara likadan efter släppet som 2013 haha
Citera
2017-10-25, 23:41
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Ang killen som skr?ms i trailern.. det ?r Johan Kervall tror jag.

Man f?r se dom sitta alla vid frukosten n?r Emma l?ser brevet. Sen har killen som hoppar fram och skr?ms samma tr?ja som vid frukosten. Johan ?r ocks? l?ng och smal.

Men sj?lvklart ?r det Jeppe som checkar in som d?den n?sta vecka! Allt annat vore katastrof.
Citera
2017-10-25, 23:55
Medlem
Har Jeppe fått lämna? När hände det och hur? Lite chockad.
Citera
2017-10-26, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dricksglas55
Tydligen jag? Eller kan du inte läsa? Och du följer tydligen fjortis serien. Mycket tragiskt.

Tönt.
Citera
2017-10-26, 00:00
Medlem
Hade Smail eller Kristian fått det där svarta ägget så är jag helt säker på att de hade återuppstått innan parcermonin. Nu var det Jeppe som fick det istället, då blev det ändrade planer från produktionen.
Citera
2017-10-26, 00:16
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Spelar fortfarande inte roll om hon legat med 90 pers ifrån Varberg, 90~pers är fortfarande sunkigt.
Det har jag inte sagt någonting om, men det är ju ingenting om du jämför med Smajl till exempel.

Herregud va trög Hermansson är dock, produktionen som "använder" han?
Citera
2017-10-26, 00:21
Medlem
tuuss avatar
Skräll att Haidar inte kunde tillfredsställa Johanna heller. Vad var det Andrea sa, något om klittans rätt?
Citera
2017-10-26, 01:31
Medlem
hihahihas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Har Jeppe fått lämna? När hände det och hur? Lite chockad.

Hermansson fick ett svart ägg att ge till valfri deltagare, han valde att ge det till Jeppe med motiveringen "på påsk borde ju ägg vara något bra och jag vill spela med Jeppe". Lappen i ägget var "packa alla dina saker och åk hem". Men jag är rätt säker på att Jeppe är tillbaka väldigt snart ändå.
Citera
2017-10-26, 01:32
Medlem
hihahihas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuus
Skräll att Haidar inte kunde tillfredsställa Johanna heller. Vad var det Andrea sa, något om klittans rätt?

Haidar må vara söt, men han verkar inte så bra på det där med kvinnokroppen
Citera
2017-10-26, 01:40
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuus

vilket nerköp ändå Haidar gjorde från Johanna till Sabina. Hon Sabina är nästan fullast där inne dock så hatar jag tjejer som har tatueringar så är väl egentligen en smaksak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in