2017-09-11, 23:08
Medlem
Lär väl bli en fight mellan Jeppe och Smail.
Synd dem inte kunde kört ett samarbete, hade blivit tufft för dem andra.
Citera
2017-09-11, 23:29
Medlem
brudarna är riktigt osköna asså, alldeles för unga.
Citera
2017-09-12, 00:00
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
brudarna är riktigt osköna asså, alldeles för unga.

Inte mycket att hänga i granen när det kommer till tjejerna i år, varken personlighetsmässigt eller utseende.
Tjejen som inte vill skryta om vem hon legat med men gärna skryter att hon "myst" med Leo, enligt henne själv, verkar ha hybris. Ingen jag hade tittat åt på stan och vill nog påstå att hon är en 5a.
Anna är söt och verkar snäll likaså tjejen som Kristian står med ser helt ok ut men hon har en hemsk personlighet som gör henne ful tyvärr.

Bara jag som känner att Pierre är lite retarderad?
"Stämningen gick från massive zero till hundred real quick men det blev one hundred till zero real quick hehe" är bara en av många briljanta saker han slängt ut sig de få stunder han syns i rutan. Tycker inte han är den deltagaren som fått minst tid i programmet. Kan bero på att han är väldigt tråkig och stel, bidrar inte med ett skit

Förstår inte varför folk blir helt förkrossade när någon, speciellt en "allstar spelare" får lämna när det inte rör sig om parceremoni. Man vet ju till 100% att Erik kommer komma in igen, det borde väl puckona på hotellet med förstå?

Fan vad negativ och bitter jag låter men jag har tyvärr inte mycket positivt att säga om detta programmet eller dess deltagare men ändå tittar man på skiten

OT:
Såg att Smail kommer in i nästa avsnitt och fick för mig att googla honom. Ser ut som han verkar bo hemma hos föräldrarna fortfarande eller åtminstone skriven hos föräldrarna och varför skulle man vara det om man har eget boende egentligen.
Vet att många bosnier jag känner bor hemma till de gifter sig eller åtminstone betydligt längre än vad medelsvensson bor hemma men kan också bero på livsstilen som partyprins och bloggare inte ger så mycket i inkomst.
Känns väldigt ovärt att bo hemma när man är snart 30 för att få vara en Ö-kändis, om nu så är fallet.
Bara en tanke som slog mig
Senast redigerad av JayJayAdams 2017-09-12 kl. 00:35.
Citera
2017-09-12, 00:25
Medlem
Vad har hänt med tjejernas heder på senare år? På min tid när jag var yngre fick man kämpa lite för att charma brudarna, men så verkar inte vara fallet nu. När tjejerna till och med låter mongot Kristian kladda på dem obehindrat som om han vore värsta cassanovan så inser man att något är allvarligt fel i evolutionen.
Senast redigerad av Kimma7 2017-09-12 kl. 00:31.
Citera
2017-09-12, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Inte mycket att hänga i granen när det kommer till tjejerna i år, varken personlighetsmässigt eller utseende.
Tjejen som inte vill skryta om vem hon legat med men gärna skryter att hon "myst" med Leo, enligt henne själv, verkar ha hybris. Ingen jag hade tittat åt på stan och vill nog påstå att hon är en 5a.
Anna är söt och verkar snäll likaså tjejen som Kristian står med ser helt ok ut men hon har en hemsk personlighet som gör henne ful tyvärr.

Bara jag som känner att Pierre är lite retarderad?
"Stämningen gick från massive zero till hundred real quick men det blev one hundred till zero real quick hehe" är bara en av många briljanta saker han slängt ut sig de få stunder han syns i rutan. Tycker inte han är den deltagaren som fått minst tid i programmet. Kan bero på att han är väldigt tråkig och stel, bidrar inte med ett skit

Förstår inte varför folk blir helt förkrossade när någon, speciellt en "allstar spelare" får lämna när det inte rör sig om parceremoni. Man vet ju till 100% att Erik kommer komma in igen, det borde väl puckona på hotellet med förstå?

Fan vad negativ och bitter jag låter men jag har tyvärr inte mycket positivt att säga om detta programmet eller dess deltagare men ändå tittar man på skiten

OT:
Såg att Smail kommer in i nästa avsnitt och fick för mig att googla honom. Ser ut som han verkar bo hemma hos föräldrarna fortfarande eller åtminstone skriven hos föräldrarna och varför skulle man vara det om man har eget boende egentligen.
Vet att många bosnier jag känner bor hemma till de gifter sig eller åtminstone betydligt längre än vad medelsvensson bor hemma men kan också bero på livsstilen som partyprins och bloggare inte ger så mycket i inkomst.
Känns väldigt ovärt att bo hemma när man är snart 30 för att få vara en Ö-kändis, om nu så är fallet.
Bara en tanke som slog mig

Jobbade med en assyrier.. han bodde hemma tills han var 27 år.. flyttade hemifrån när han gifte sig.. naturligtvis var giftemålet arrangerat av familjen..

Pinsamt att Smail lever på Paradise Hotel:-)
Citera
2017-09-12, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Vem fan är Zani? Menar ni inte Kevin Hani från förra säsongen?
Kevin Hani gjorde bort sig totalt.. Sade fel saker till tjejernas mammor. .sade fel saker till tjejerna i Paradise Hotel.. Troligtvis beroende på en enorm osäkerhet..men då skall han inte vara med i TV..
Citera
2017-09-12, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vad har hänt med tjejernas heder på senare år? På min tid när jag var yngre fick man kämpa lite för att charma brudarna, men så verkar inte vara fallet nu. När tjejerna till och med låter mongot Kristian kladda på dem obehindrat som om han vore värsta cassanovan så inser man att något är allvarligt fel i evolutionen.

Anna sänks rejält pga att hon går på Kristians lismande..Hade varit bättre om hon hållit sig till ryssen.. de hade blivit ett starkt par..
Citera
2017-09-12, 11:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Helt jäkla värdelöst med dessa gamla deltagare. Skulle vara mycket mer intressant med bara nya okända namn. De gamla killarna känner varann genom en massa kändisfester o event, och alla vet var de har varann. Lär inte bli några överraskningar eller drama då.

Det känns redan som att jag inte kommer orka följa ens halva säsongen 😴
Citera
2017-09-12, 13:54
Medlem
Hunden007s avatar
va är egentligen iden med att de skall behöva tävla sig in och när de som inte kommer in får en fördel? kan btw inte vänta på att Eric kommer tillbaka 101 gånger igen.
Citera
2017-09-12, 16:17
Medlem
Dricksglas55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Helt jäkla värdelöst med dessa gamla deltagare. Skulle vara mycket mer intressant med bara nya okända namn. De gamla killarna känner varann genom en massa kändisfester o event, och alla vet var de har varann. Lär inte bli några överraskningar eller drama då.

Det känns redan som att jag inte kommer orka följa ens halva säsongen 😴
Vem orkar ens se ett avsnitt? Trodde bara det var flickor i 15-16 års åldern som kollar på sån dynga?
Citera
2017-09-12, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dricksglas55
Vem orkar ens se ett avsnitt? Trodde bara det var flickor i 15-16 års åldern som kollar på sån dynga?

Vem har ens tiden att bry sig om något som de inte bryr sig om?
Citera
2017-09-12, 18:43
Medlem
Dricksglas55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Vem har ens tiden att bry sig om något som de inte bryr sig om?
Tydligen jag? Eller kan du inte läsa? Och du följer tydligen fjortis serien. Mycket tragiskt.
Senast redigerad av Dricksglas55 2017-09-12 kl. 18:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in