Citat:
Frågan är om det är omedvetet och vad den 1% handlade om
Vad tycker du om Fox News. Är de omedvetet pro-Trump?
Citat:
Trump tycker väl som jag.. Att ljugmedia passerade gränsen.Det är fullt naturligt, och helt rätt att påpeka och kritisera när så sker. Men det är inte det Trump gör Trump kalla all media som kritiserar honom för fejk, han benöter inte enskilda reportage utan anklagar hela mediekoncerner och hela yrkeskåren som fejk och oärliga.
Hans mål är att helt diskreditera och bekämpa alla som kritiserar honom. Och hans supportrar hakar på. Det är ett stort hot mot demokratin.
Hans mål är att helt diskreditera och bekämpa alla som kritiserar honom. Och hans supportrar hakar på. Det är ett stort hot mot demokratin.
Ibland det enda alternativet är dödsstraff. Nuvarande media måste dö (=bytas ut).
Citat:
Eftersom det oftast handlar om skitsnack för att trigga media.
Citat:
Who cares? Hur många har dött? Det är helt oviktigt jämfört med vad Obama och Bush ställde till. Media får först "gräva" det.
Citat:
Who cares? Hur många har dött? Det är helt oviktigt jämfört med vad Obama och Bush ställde till. Media får först "gräva" det.
Citat:
Jaha. Det räckte en googling, men du inte klarade av det. Förstår du skillnaden mellan oss? Jag gillar Bamse medan du inte gör det. http://www.bamse.se/blogg/bamse-lar-barn-att-vara-mer-kallkritiska/https://www.nytimes.com/2015/04/24/us/cash-flowed-to-clinton-foundation-as-russians-pressed-for-control-of-uranium-company.html
Citat:
Vad yrar du om? Han förnekade att det var några olagliga kopplingar.
Citat:
Who cares? Hans kontakter med Putin. Numera hävdar han att han inte har eller haft någon relation till Ryssland eller Putin. Så lät det inte 2013 när han sa "I do have a relationship (with him), and I can tell you that he's very interested in what we're doing here today".
Antingen lögn då eller nu.
Antingen lögn då eller nu.
Citat:
Ja, jag ignorerar sånt eftersom det har noll betydelse för mig. Jag även kan tolererar hans inställning till miljön vilket är mycket viktigare än det du nämnt.Och detta är bara några exempel från en presskonferens. Antingen ljuger han eller så yttrar han sig om saker han inte vet.
Och detta bara ignorerar ni Trump fans eller försvarar med att media minsann har fel ibland.
Det är ett enormt problem när statsmakten ljuger för folket och aktivt arbetar för att motverka den fria pressen så som Trump gör.
Och detta bara ignorerar ni Trump fans eller försvarar med att media minsann har fel ibland.
Det är ett enormt problem när statsmakten ljuger för folket och aktivt arbetar för att motverka den fria pressen så som Trump gör.
Men ändå är det enda riktig viktiga för mig vad han tycker om islam, invandringen, ljugmedia, identitetsvänster och relationer med Ryssland. Och där har jag liksom ingenting att klaga
Hans väljare bryr sig nog mest om (deras) ekonomi, lag och ordning. Media svek de i det avseendet.
Jag har ingenting emot globaliseringen (bara dess extrema former), men jag förstår att det finns många i USA globaliseringen slog jävligt hårt emot. Men det "fria" pressen var inte kapabla enligt dig (medvetet enligt mig) att lyfta upp det. De hade ju BLM, transgender och den fantastiska flawless Obama att skriva om...
Nu får media betala priset. Trump kan våldta de live och hans anhängare (inkluderat mig) kommer bara att jubla och undra varför det inte hänt tidigare - med all rätta
! Vad erhåller du för expertis på området?
? du verkar ha en underlig syn på att lura folk.