2017-02-18, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frapper
Det är du övertygad om, inte många andra. Dom vet vem dom jobbar åt och dom gör det frivilligt. Han är, till skillnad från många vanliga politiker, sig själv. Han är samma person idag som under valkampanjen, som innan valkampanjen och för 20 år sedan. Vad han gör idag är samma sak som han sagt under hela valkampanjen.

Vilket värdefullt inlägg du gjorde här. kom gärna med något annat än dina personliga känslor när du "argumenterar", tack.

Genom att misskreditera msm (som enkomt misskrediterar honom) blir det ett nollsummespel. Medias misskrediterande av hans politiska åtgärder får istället bereda plats för sånt här sandlåde-tjafs.

Hade Bush fler eller färre elektorsröster än Trump??? DET ÄR DEN STORA FRÅGAN!!! - Vem fan bryr sig om en sådan skitsak egentligen? Trump vet hur han kontrollerar media.

(Som någon tidigare i tråden skrev: ) Att han gör msm till motståndaren gör att demokraterna försvinner från spelplanen. Ska folket rösta på Trump eller CNN i nästa val? Lätt svar; CNN går inte att rösta på.

Vinsten för USA torde vara att jobben återvänder och att företag nu återigen har en tro på att investera i landet. Du kanske har missat börsens utveckling sedan Trump vann valet? Eller har du någon alternativ fakta som visar att börsen har gått ner, fast den har gått upp?

Under den "långa presskonferensen" så pratade han också jobb. Men om man som dig, endast läst rubriker i msm och inte har sett konferensen i fråga, då kan jag förstå att du missat det.

Trump besökte Boeingfabrik och pratade jobb senast igår. https://youtu.be/KggSuO_mJ_U?t=182

Jag cementerade din lögn och ditt svar bevisar bara att du är lika illa begåvad som resten av Trumpisterna.
Kan du länka till dem 20 sekunderna han pratade jobb under över en timmas konferens?
2017-02-18, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Hahaha, ni är ju så jävla pinsamma så det är helt otroligt. Jag förstår att du sitter och runkar över denna fantasin, för det är precis vad det är, en fantasi. Ungefär samma önsketänk som man såg under val-racet "Trump kommer aldrig vinna nominering", sedan lät det "Trump kommer aldrig vinna över Hillary" och sedan var det "Men elektorerna kommer göra uppror emot Trump " och vi såg ju hur bra det gick.

Du kan väl gotta dig i Trumps eventuella psykbryt ifall det faktiskt sker. I nuläget har det inte skett, och det finns ingenting som tyder på att det kommer ske heller, så jag tycker enbart du hålla käft och sluta skämma ut dig själv.

Varför skulle jag hålla käften för?

Klart att mannen ska in på psyket. Och medicineras kraftigt. Och så lär det bli.

Tycker du inte att det är roligt mannen Don som slår sig för bröstet över att inte vara så PK grinar ut nu när media inte är som han vill? Tuff kille va?

När han kommer till jobbet på måndag, om han nu gör det, så vad ska han jobba med tror du? Då ligger han och sover någonstans för att vakna till livs och twittra om att alla kommer att rösta på honom även om han är intagen eller till och med om han är död.

Jag menar hittills har han ju inte presterat ett skit.
2017-02-18, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Det du som skämmer ut dig själv med ditt mentalahandikapp den "allmänna faktan" du påvisade "alla psykologer i världen" var nu vänlig och ta fram alla psykologer i världen nu som har samma uppfattning om Trump.

Nej det är snarare du som bör söka professionell hjälp.

Igen din idiot så pratar vi om dem allmänna grunderna när man gör en analys. Vad är det du inte fattar? Googla hur man analyserar en person som är narcissist så kanske, om vi har tur, förstår du vad jag syftade på.
2017-02-18, 18:39
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Soros
Till viss del har du rätt men du glömmer att hans väljare är i minoritet,och
som Trump uppför sig så inger han inget förtroende.

På samma sidor finns det även många som kallar Trump för förrädare och de är ej lyriska.

Kan du länka några källor till att Trump kallas förrädare?

Som jag skrivit tidigare ska det bli intressant när opinionsundersökningarna efter torsdagens presskonferens kommer.
2017-02-18, 18:40
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Igen din idiot så pratar vi om dem allmänna grunderna när man gör en analys. Vad är det du inte fattar? Googla hur man analyserar en person som är narcissist så kanske, om vi har tur, förstår du vad jag syftade på.

Men din jävla idiotjävel... Man kan inte göra en analys genom tv rutan är du verkligen så jävla lågbegåvad som du utger dig för att vara?
Finns ingen seriös psykolog som ställer diagnoser utan att göra en fullvärdig utvärdering där det faktiskt träffat personen ifråga

Du är så jävla tragiskt dum i huvudet att jag tycker synd om dina föräldrar...
2017-02-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Varför skulle jag hålla käften för?

Klart att mannen ska in på psyket. Och medicineras kraftigt. Och så lär det bli.

Tycker du inte att det är roligt mannen Don som slår sig för bröstet över att inte vara så PK grinar ut nu när media inte är som han vill? Tuff kille va?

När han kommer till jobbet på måndag, om han nu gör det, så vad ska han jobba med tror du? Då ligger han och sover någonstans för att vakna till livs och twittra om att alla kommer att rösta på honom även om han är intagen eller till och med om han är död.

Jag menar hittills har han ju inte presterat ett skit.

Han har ju rätt i att media behandlar honom helt vidrigt. Det finns noll kvalitet kvar hos de etablerade nätverken och journalisterna.

Jaha, så Trump har inte presterat någonting? Han har skrivit 20+ executive orders, jag håller inte koll på exakt hur många. Det är inte dåligt med tanke på hur lite tid han har haft på sig. Du kan väl kolla upp hur mycket andra presidenter fick gjort på sin första månad jämfört med hur mycket Trump har gjort.
2017-02-18, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Men din jävla idiotjävel... Man kan inte göra en analys genom tv rutan är du verkligen så jävla lågbegåvad som du utger dig för att vara?
Finns ingen seriös psykolog som ställer diagnoser utan att göra en fullvärdig utvärdering där det faktiskt träffat personen ifråga

Du är så jävla tragiskt dum i huvudet att jag tycker synd om dina föräldrar...

Du kan inte. Säg som det är. Vi andra klarar av att se och höra Donald för att förstå han är mentalt illa däran. Och att han har någon form av personlighetsstörning som gör att han ljuger och håller på. Han fastnar för alla som inte gör exakt som han säger och tjatar om det till dödagar. De sista åren av sitt liv kommer han dock att tillbringa på hispan utan kontakt med omvärlden så välmedicinerad han kommer att bli. Han är på väg utför. Totalt och för alltid. Så det får du nog acceptera.
2017-02-18, 18:45
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toduah
Alltså, ni som är anti-Trump, följer uppenbarligen inget annat än MSM

Jag har personligen sett alla presskonferenser bland annat, över 50% av frågorna som ställs är fullkomligt irrelevanta i stil med "varför var du taskig mot domaren? du är duuuuuum " trots att många tidigare presidenter, inklusive oBUMa har kritiserat domare också.

Folk som tror att han vill utvisa svarta eller latinos (med giltiga papper) är EFTERBLIVNA.

Finns väldigt mycket mer att säga, bland annat vilka idiotiska uttalanden hans motståndare gör, inklusive CNN, till exempel "Marc Lamont Hill" som kallade svarta som träffat Trump för "mediocre negroes"

Förstår dock att ni inte kommer att lyssna, men alltså, ni har fel.

Vilka medier tycker du att jag som är kritisk till Trump ska följa?

Min undran är uppriktig.
2017-02-18, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frapper
Nämn gärna en politiker som inte haft någon fiende. Någonsin.

Kom gärna med något annat än dina personliga känslor när du "argumenterar", tack. Argument som "Han kommer ALDRIG att ha tid för något vettigt" är ganska så betydelselösa när du inte förklarar vad som i din värld är "vettigt". Att fördubbla USAs statsskuld, splittra landet med raskravaller och bomba sju länder, vilket Obama gjort, är det "vettigt" enligt dig kanske?

Jag har inte sagt att han har sagt något informativt om jobben, så jag har inte lagt någon värdering i det. Vill du att jag ska skriva något citat från PK:n eller? Typ standard-politiker-repliker som "jobben ska komma tillbaka", som alla politiker genom alla tider sagt, dagligen? Vilka diplomatiska diskussioner han har bakom kulisserna med andra företag och länder det vet varken du, jag eller någon annan.

Det finns säkerligen ett flertal medarbetare som jobbar i/kring Vita huset som är "demokrat-trogna" (med dina ord "inte är så nöjda"), men dom håller givetvis på att ersättas så fort det är möjligt.

Jag tycker att det här gäller dig också: Kom gärna med något annat än dina personliga känslor när du "argumenterar" är du snäll. Argument som "Han förstår inget om politik." är ganska så intetsägande faktiskt. Jag skulle inte tro att jag är ensam om att tycka det
Det var inget argument utan jag påstår att Trump verkar inte förstå vad talar om många gånger.

Tex varför ber han en reporter att sammanföra honom med the black congressional caucus?
Det är bara så underligt att presidenten inte förstår att det är hans staff som ska kontakta dem.
2017-02-18, 18:48
Avslutad
Citat:
Jag cementerade din lögn och ditt svar bevisar bara att du är lika illa begåvad som resten av Trumpisterna.

Är det svårt för dig att komma med något konkret som hör till ämnet? Eller är det bara känsloargument och personliga påhopp som du behärskar?

Citat:
Kan du länka till dem 20 sekunderna han pratade jobb under över en timmas konferens?

Ungefär 5 min in i presskonferensen: https://youtu.be/LNnHnRRhY7E?t=334 . "jobs are pouring out of our country".

https://youtu.be/LNnHnRRhY7E?t=394 Pratar om några samarbetespartners (länder)

https://youtu.be/LNnHnRRhY7E?t=761 "We have withdrawn from TPPA".

https://youtu.be/LNnHnRRhY7E?t=812 "we want plats and factorys built." pratar även om borttag av "regulations" efter det.

Något annat du undrar över? Är det inte enklare om du själv tittar på PK:n från början och återkommer hit när du är klar?
Senast redigerad av frapper 2017-02-18 kl. 19:20.
2017-02-18, 18:49
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Du kan inte. Säg som det är. Vi andra klarar av att se och höra Donald för att förstå han är mentalt illa däran. Och att han har någon form av personlighetsstörning som gör att han ljuger och håller på. Han fastnar för alla som inte gör exakt som han säger och tjatar om det till dödagar. De sista åren av sitt liv kommer han dock att tillbringa på hispan utan kontakt med omvärlden så välmedicinerad han kommer att bli. Han är på väg utför. Totalt och för alltid. Så det får du nog acceptera.

Jaså ännu en självutnämnd expert här! Vad erhåller du för expertis på området?

Verkar faktiskt vara som så att det är ni själva som lider utav det ni anklagar Trump för att ha...

hispan och den där medicineringen verkar inte vara långt borta från Trumphatarna i tråden då erat hat mot honom blivit allt intensivare och desperatare att ni greppar efter minsta lilla som skrivs om honom
2017-02-18, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Han har ju rätt i att media behandlar honom helt vidrigt. Det finns noll kvalitet kvar hos de etablerade nätverken och journalisterna.

Jaha, så Trump har inte presterat någonting? Han har skrivit 20+ executive orders, jag håller inte koll på exakt hur många. Det är inte dåligt med tanke på hur lite tid han har haft på sig. Du kan väl kolla upp hur mycket andra presidenter fick gjort på sin första månad jämfört med hur mycket Trump har gjort.

Behandlar hon vidrigt? Men snälla lilla vän, om han säger en massa skit och beter sig som en skit mot folk och de skriver om det så kan han väl uppfatta det som vidrigt men det gör det ju inte desto mindre

Han har skrivit sitt namn ja. Det är ju duktigt. Men att skriva sitt namn tjugo gånger på en månad kallar ju inte jag att prestera något. Vad är det för bra med det menar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in