• 1
  • 2
2017-01-09, 22:41
Medlem
FightThePowers avatar
Jag har några intressanta frågor till er på Flashback! Ni kan diskutera, resonera och bidra med svar
Vad ångrar du mest i ditt liv? Vad hade du gjort annorlunda? Vilka är dina största misstag? Vilka saker känner du dig mest nöjd med i livet? Varför?
2017-01-09, 22:52
Avstängd
Att jag inte vågade vara den jag var menad att vara.
2017-01-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightThePower
Jag har några intressanta frågor till er på Flashback!

Cool!

Citat:
Ni kan diskutera, resonera och bidra med svar

Wow ... fantastiskt Låt höra.

Citat:
Vad ångrar du mest i ditt liv? Vad hade du gjort annorlunda? Vilka är dina största misstag? Vilka saker känner du dig mest nöjd med i livet? Varför?

Åhh.. fan ... vad besviken jag blir. Det finn hundratals om inte tusentals trådar om den saken på Flashback. Alla av dom passar i något psykologi forum snarare än i Filosofi forumet.

Här är lite hjälp så du vet var du är:

(FB) Vad är filosofi och vad är inte filosofi? (läs och fråga gärna här innan du postar)

Sköt om dig!
2017-01-09, 23:39
Medlem
Att rädsla fick styra mitt liv i fel riktning.
2017-01-09, 23:54
Medlem
FightThePowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Att rädsla fick styra mitt liv i fel riktning.
En rädslestyd person är aldrig en fri person.
2017-01-09, 23:55
Medlem
FightThePowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldschool-jag
Att jag inte vågade vara den jag var menad att vara.
Ge ett exempel
2017-01-10, 00:33
Medlem
profanum.vulguss avatar
Jag ångrar att jag inte föddes i en snuskigt rik familj och kunde härska över hela världen som om den vore min egen.
2017-01-10, 01:17
Medlem
AIKDaniels avatar
Att jag la av med sporten som jag utövade för flera år sedan, ångrar det som fan såhär i livet då jag älskade det och tyvärr prioriterade bort den, något som jag kan ångra dagligen tyvärr
2017-01-10, 15:08
Medlem
FightThePowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Att jag la av med sporten som jag utövade för flera år sedan, ångrar det som fan såhär i livet då jag älskade det och tyvärr prioriterade bort den, något som jag kan ångra dagligen tyvärr
VILKEN SPORT?
2017-01-10, 15:43
Medlem
Kleops avatar
Att jag inte vågade göra mer när jag gick i gymnasiet. Ha ha vilken potential man hade där.
2017-01-10, 16:24
Medlem
FightThePowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Att jag inte vågade göra mer när jag gick i gymnasiet. Ha ha vilken potential man hade där.
våga göra vad?
2017-01-10, 19:49
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightThePower
Jag har några intressanta frågor till er på Flashback! Ni kan diskutera, resonera och bidra med svar

Att jag inte gjorde tillräckligt av den tid som jag hade, när jag fortfarande mådde bra nog för att kunna förändra mitt liv. Att jag fann mig i en ohållbar livssituation i många år och inte lämnade situationer som fick mig att må dåligt. Jag antar att jag skuldbelägger mig själv i efterhand för min passivitet. Jag kunde ha besparat mig själv mycket lidande om jag hade haft mer ''go'' i mig som yngre och ansträngt mig för att förändra de aspekter av min livssituation, som skulle leda till svår depression och ångest senare. Det är lätt att vara efterklok och visst är jag fortfarande tillräckligt ung för att kunna förändra min situation till det bättre, men samtidigt så känns det lite som att trycka på bromsen efter att bilen kraschade in i bergväggen. Hade jag reagerat snabbare, så att säga, så hade jag tryckt på bromsen i tid och förhindrat den där kraschen.

Jag har inte lust att gå in djupare på specifika misstag och saker som man känner sig nöjd eller missnöjd med, men om jag ska prata om det senaste decenniet av mitt liv i generella termer, så sammanfattar ovanstående textstycke det hela på ett ganska så träffsäkert sätt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in