2017-03-31, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Ja se på fan, du har rätt!

dif.se är så jävla långsam för tillfället så ordet "lån" försvann

Tims kontrakt går ut sista december så han kommer inte tillbaka till DIF. Verkligen ingen förlust. Lite kul att ÖIF andra säsongen i rad lånar in bänkad högerback från DIF. Förra året Stefan Karlsson (som var bättre än Tim) och i år Tim. Har de så jävla svag högerkant?
Citera
2017-03-31, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Då har det (med stor sannolikhet) gått nästan ett år sedan Kujo senast spelade en fotbollsmatch.

Blir det så? Tror du han är slut då? Skulle en Kujo idag kontra i sommar vara stor skillnad på spelaren Kujo tror du?
Citera
2017-03-31, 22:31
Medlem
Ska bli intressant att se Bajen i år. Utan att ha stenkoll på allt där så har jag känslan och uppfattningen att de har ett riktigt dåligt lag.
Får se om det är så illa som jag tror tidsnog.
Citera
2017-04-01, 07:58
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Det blev Engvall:

https://twitter.com/DIF_Boa/status/847848492726976513

Jag fattar faktiskt inte folk i våra eld som hatar Engvall för det beslutet. Engvall var grymt lovande, sänkte AIK på Friends i en gigantisk match men har ju i ärlighetens namn inte alls levt upp till lovorden som haglade över honom när han kom fram.
Jag var en av dom som tjötade mycket om Engvall då men det blev liksom aldrig så bra.

Förövrigt gick alltså Azulay och Dyrestam d.y. till Kiken respektive Assyriska BK i ettan. Så mycket för att det var vi som inte lät dom få vettiga chanser. Hade dom hållit klassen hade dom ju inte gått till ettan...
Citera
2017-04-01, 15:09
Medlem
Stämmer det att Djurgårdens mister x (vi snackar inte Engvall, Beijmo eller Kujovic) inte blev intressant för Djurgården längre pga av en viss obscen tatuering?
Senast redigerad av vonSlyna 2017-04-01 kl. 15:19.
Citera
2017-04-01, 23:46
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Stämmer det att Djurgårdens mister x (vi snackar inte Engvall, Beijmo eller Kujovic) inte blev intressant för Djurgården längre pga av en viss obscen tatuering?
Vem menar du?
Citera
2017-04-02, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
Vem menar du?

Roman Zozulya, enligt rykten.
Citera
2017-04-02, 00:33
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Roman Zozulya, enligt rykten.
Efter lite googlande så hade han ju passat bra in i dif, dfg hade älskat honom.
Citera
2017-04-02, 13:55
Medlem
Citat:

Nja, är rätt säker på att den spelare benämnde Mr X var just Beijmo.
Han körde samma typ av kommunikation i 08 fotboll före det att Mrabti signades.
Måla upp bilden av en etablerad supervärvning som istället är en fin talang som går lite under radarn.
Han är bra på det där mediala.
Citera
2017-04-02, 17:49
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Det fanns aldrig någon "Mr X".
Citera
2017-04-05, 23:10
Medlem
0174Affes avatar
Tyvärr så är jag övertygad om att vi "Sirius" förlorar Sarfo i sommar. Kommer bli intressant om han hamnar i något av dom "stora" lagen i Sverige, eller om han hamnar utomlands.
Citera
2017-04-05, 23:29
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0174Affe
Tyvärr så är jag övertygad om att vi "Sirius" förlorar Sarfo i sommar. Kommer bli intressant om han hamnar i något av dom "stora" lagen i Sverige, eller om han hamnar utomlands.

Bergstrand är en tjurig jävel. Han gick ut med att Sarfo minst spelar i Sirius i 1.5 år till - dvs avtalstiden ut. Man ska inte ta tränares ord för givet, men här tror jag faktiskt Sirius vill ha Sarfo i truppen året ut, om än att priset i vinter kommer bli lägre än vid försäljning i sommar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in