Då går Aidoo till, något, av göteborgslagen? Vore roligt om han gick till ÖIS eller GAIS ur min synvinkel, men han är nog för skicklig för dem. Vad gäller Alexander Isak hade jag hellre sett alternativet att han går till ett mittenlag i den danska eller holländska ligan än att han går till ett topplag i PL/Serie A/La Liga/Ligue/Bundesliga. Jag är bara så oroad att hans karriär dyker istället för att skjuta i skyn.
Då går Aidoo till, något, av göteborgslagen? Vore roligt om han gick till ÖIS eller GAIS ur min synvinkel, men han är nog för skicklig för dem. Vad gäller Alexander Isak hade jag hellre sett alternativet att han går till ett mittenlag i den danska eller holländska ligan än att han går till ett topplag i PL/Serie A/La Liga/Ligue/Bundesliga. Jag är bara så oroad att hans karriär dyker istället för att skjuta i skyn.
Edit: Stavfel
Ja för fan! Det vore optimalt om han säljs till Randers för 80 miljoner. Vilket lyft för hans egna karriär
Ut:
Hjalmar Jonsson, slutar
Adam Johansson, kontraktet utgående
Roger Gustafsson (akademichef) (pension/sparken)
In:
Sebastian Ohlsson, från ÖIS
Elias Mar Omarsson, från Vålerenga
David Boo-Wiklander (inte bekräftat), från Hammarby
Jonas Ohlsson (akademichef.), från Ljungskile
Ryktas/snackas om att Bjärs, MSD, Tom och Ankersen framförallt är de spelare som hänger löst.
Ut:
Hjalmar Jonsson, slutar
Adam Johansson, kontraktet utgående
Roger Gustafsson (akademichef) (pension/sparken)
In:
Sebastian Ohlsson, från ÖIS
Elias Mar Omarsson, från Vålerenga
David Boo-Wiklander (inte bekräftat), från Hammarby
Jonas Ohlsson (akademichef.), från Ljungskile
Ryktas/snackas om att Bjärs, MSD, Tom och Ankersen framförallt är de spelare som hänger löst.
Hjalle mot Boo-Wiklander känns kvalitémässigt som ett uppsving även om Hjalle förevigt är en hjälte.
Ohlsson är solklart inköpt som ersättare till Ankersen/Rieks.