Herregud. Det är inte rykten bara för ni läser det på ett forum för gnagare. Jag kan gå in och skriva att Rosenberg är på gång också. Det gör det inte till ett rykte.
Eikrem var twitter rykte och tankovic var 08 fotboll rykte... Enligt argentinsk klubbs twitter har AIK lagt bud på Nicolas Stefanelli född 1994 och gjort 7 mål i Argentinas högstaliga
Senast redigerad av ville91 2017-06-28 kl. 08:28.
Herregud. Det är inte rykten bara för ni läser det på ett forum för gnagare. Jag kan gå in och skriva att Rosenberg är på gång också. Det gör det inte till ett rykte.
Jaså? Så om jag skriver här att din morsa är ett luder så är det okej för folk i din umgängeskrets att börja snacka om det för dom har nämligen hört rykten om saken.
Sorry för OT.
OnT. Argentinaren som AIK tydligen har lagt bud på ser onekligen intressant ut. Hoppas det inte handlar om någon Andreas Andersson-summa bara.
Argentinaren kanske är svinbra, svår att bedöma av något klipp. Men undrar ändå om det är rätt av AIK att chansvärva en utländsk spelare som behöver tid på sig att komma in i det och kanske inte kommer att funka alls. Man har redan gjort en sådan värvning i år och han floppade. Bör man inte gå efter ett säkert kort? Någon som man vet har presterat i Skandinavien.
Argentinaren kanske är svinbra, svår att bedöma av något klipp. Men undrar ändå om det är rätt av AIK att chansvärva en utländsk spelare som behöver tid på sig att komma in i det och kanske inte kommer att funka alls. Man har redan gjort en sådan värvning i år och han floppade. Bör man inte gå efter ett säkert kort? Någon som man vet har presterat i Skandinavien.
Jag har dock en känsla att supportrarna är med på noterna. Jag vet inte om jag hörde någon som var skeptisk till Krpic. Man lät mer säker på att man hade värvat en killer i straffområdet som skulle göra succé. Trots att väldigt få sett honom spela.
Det finns uppenbarligen inga säkra kort som är tillgängliga. Argentinaren har jag väldigt svårt att tro på att vi lyckas köpa men om det händer så ska tydligen Obolo bo i Sverige ett tag för att hjälpa honom.
Hoppas på Strandberg jag plus den argentinske anfallaren men lär ha råd med endast en av dem. Då väljer jag nog argentinaren.. 7 mål på 11 startade matcher i Argentinas högstaliga. Bra liga. bättre än Allsvenskan
Hoppas på Strandberg jag plus den argentinske anfallaren men lär ha råd med endast en av dem. Då väljer jag nog argentinaren.. 7 mål på 11 startade matcher i Argentinas högstaliga. Bra liga. bättre än Allsvenskan
Han var skadad i våras, vilken typ av skada var det?
Fast nu är det inte BW som är scoutingchef utan Ackerman. Och jag förstår att BW bär det yttersta ansvaret men är det någonting som brister hos oss så är det scoutingverksamheten. Säg en sportchef (förutom iffiff's) som har såld spelare för de summor som BW har gjort under dom senaste säsongerna.