2020-01-03, 19:49
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkagain
Hur länge kommer han kunna ha kvar sin kameraman Andreas? Med tanke på hur pass dåligt kanalen går just nu känns det inte som att intäkterna räcker till att finansiera en filmare.

Andreas jobbar för United Screens, så han är en del av den deal Jonte har med dem.
Citera
2020-01-05, 12:36
Medlem
Njuter lite av att se Jontes luftslott sakta rasa samman. Snart kan han inte längre köpa dyra, onödiga prylar och fly familjen för att "testa falafel" i Malmö. Hans fru har säkert varit godtrogen så länge det har kommit in pengar till hushållet. Han har en sån jävla pinsam "vänskap" till Jureskog och nu även Paolo Roberto verkar det som. Så jävla uppenbart att den inte är besvarad, utan dom ser det bara som reklam till sina företag.

Hans pågående viktuppgång, håliga ögon samt hans plötsliga intresse för Negroni skriker "finrums-alkis". Han är helt körd grabben.

Han borde dra sig undan den sk offentligheten och ägna sig åt reklam, vilket verkar vara något han är relativt bra på. Annars kommer hans privatliv också att rasa samman. Om det nu inte är för sent.
Citera
2020-01-05, 15:32
Medlem
Martensites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trambo
Jag tror att Andreas får betalt i natura

Eftersom de båda är bögar så skulle det inte förvåna mig om de utbyter sexuella tjänster mot att Andreas filmar. En avsugning eller ett rövknull i utbyte mot att Andreas filmar låter väl rimligt.
Citera
2020-01-05, 16:01
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Eftersom de båda är bögar så skulle det inte förvåna mig om de utbyter sexuella tjänster mot att Andreas filmar. En avsugning eller ett rövknull i utbyte mot att Andreas filmar låter väl rimligt.

Jag tolkar det som att Matgeek suger av Andreas och att Andreas sätter på Matgeek. Andreas är "mannen" som får sina behov tillfredsställda, medan Matgeek är "kvinnan" som betalar med sin kropp.
Citera
2020-01-05, 16:43
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsigliereG

Har förkortat inlägg;

Han borde dra sig undan den sk offentligheten och ägna sig åt reklam, vilket verkar vara något han är relativt bra på. Annars kommer hans privatliv också att rasa samman. Om det nu inte är för sent.

Det är väl just detta, utöver detaljen att inte kunna något om mat, som Matgeek visat oss att han inte behärskar på ett sätt som hyggligt säljer in hans varor och tjänster?
Bara reklam för att spä på hans privata girighet.

Senast redigerad av mjukmjukare 2020-01-05 kl. 16:46.
Citera
2020-01-05, 19:13
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsigliereG
Njuter lite av att se Jontes luftslott sakta rasa samman. Snart kan han inte längre köpa dyra, onödiga prylar och fly familjen för att "testa falafel" i Malmö. Hans fru har säkert varit godtrogen så länge det har kommit in pengar till hushållet. Han har en sån jävla pinsam "vänskap" till Jureskog och nu även Paolo Roberto verkar det som. Så jävla uppenbart att den inte är besvarad, utan dom ser det bara som reklam till sina företag.

Hans pågående viktuppgång, håliga ögon samt hans plötsliga intresse för Negroni skriker "finrums-alkis". Han är helt körd grabben.

Denna stillbild illustrerar matgeek och jureskogs relation: https://ibb.co/HrrD09f
Citera
2020-01-05, 20:39
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Denna stillbild illustrerar matgeek och jureskogs relation: https://ibb.co/HrrD09f

Vad härjad han ser ut i jämförelse, och då är han ändå yngre än Jureskog. Är det finrums-alkoholismen som börjar ta ut sin rätt?

Börjar snart bli lite för stor diff mellan hans unga tilltal med Dreamhack-besök och hans faktiska ålder och utseende. Filip Poon och Mauri är 24, Matkoma är ca 30. Matgeek är 43.
Citera
2020-01-06, 15:57
Medlem
Martensites avatar
Hans kanal går ju bara sämre och sämre. Får ju knappt några visningar längre. Det är väl bara en tidsfråga innan alla sponsorer drar sig ur när de inser att hans kanal är döende. Innan detta år är slut så tror jag han lägger ner skiten. Lika bra kanske med tanke på hur kass han är på matlagning. Han får hitta en ny karriär. Han verkar ju göra vad som helst för pengar, så det skulle ju inte förvåna mig om han börjar sälja sin röv på bögsatjer. Lättförtjänta pengar.
Citera
2020-01-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Nyss upplagd video där Johan äter julbord med Edward Blom på Gamla Riksarkivet. Niklas Ekstedt guidar mellan rätterna och berättar om den holländska varianten av matjessill (som skiljer sig avsevärt från den svenska, har själv smakat) som Niklas påstår har blivit en svensk klassiker. Givetvis måste Johan flika in "Har väl alltid funnits??!!" med en aggressiv, ifrågasättande von oben-ton och himlande med ögonen. Nej, Johan svenskar har inte alltid ätit holländsk matjessill. Han är så pinsam när tror han vet mer än en av Sveriges mest meriterande kockar. Hoppas han bränner broar med sitt jävla otrevliga beteende, tror inte Ekstedt vill ha något med honom att göra mer.

Börjar här: http://www.youtube.com/watch?v=jgX3djlPuJA&t=4m16s.

Har inte sett hela videon ska tilläggas.

Helt otroligt hur Matgeek gör bort sig i klippet.

Det blir verkligen extremt tydligt hur okunnig han är då han möter professionella kockar.

Undrar vad Ekstedt tänkte inombords egentligen när han hörde den passivt aggressiva besserwissern Hedberg säga den ena felaktigheten efter den andra.
Citera
2020-01-12, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Angående senaste videon, "Inbakad fläskfile till nyår":
- Putsar inte fläskfilén
- 70 grader innertemperatur (torrt!)

Plus avsaknad av lite extra smaksättare gör detta till en högst medioker rätt en söndagkväll och inte till nyår! Han kunde väl för bövelen rullat in den i lite prosciutto eller nått. Men som så många påpekat är väl detta ytterligare en förhastad video för att få spons utan engagemang eller finess.

Jag har förmånen att ibland se klippen med honom tillsammans med min syster som är utbildad kock och driver restaurang. Hon brukar skratta gott åt Matgeeks "matlagning". Han gör fel efter fel. Som hemkunskapen i mellanstadiet.
Citera
2020-01-17, 21:59
Medlem
lifeabroads avatar
Video om bagage på Arlanda, herregud.
Citera
2020-01-17, 23:34
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifeabroad
Video om bagage på Arlanda, herregud.

Jag har inte tittat på den för jag vill inte ge honom klick. Är den så dålig som man kan gissa att den är? Är han speedad? Överentusiastisk? Pratar han om hur bra det fungerar? Har han sponsrade länkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in