2026-04-04, 16:57
Medlem
Kommer matgeeken flytta till Göteborg nu? Louise bor ju där med sitt barn och har dessutom ett jobb på restaurangen som hon sannolikt bundit upp sig rejält för.
Citera
2026-04-04, 16:59
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie2006
Han säger bl.a. att han är glad att ingen annan "inblandad" fått något negativt (skit), näe, VARFÖR skulle de andra få det?!?
Så mkt han säger som är så världsfrånvänt..

Jag tror naturligtvis att ingen annan inblandad är Louise. Hon har kommit billigt undan.
Trots att hon som den ”misshandlade” extjejen, som råkat så illa ut, är med under ett år och utsätter geekens ovetande hustru. Hans fru som ovetandes gick hemma och skötte barn och markservice. Jag tycker att det är skit av Louise att inte kräva ett avslut mellan geek o fru istället för att ha ett års förnedrande otrohet.

,
Citera
2026-04-04, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag tror naturligtvis att ingen annan inblandad är Louise. Hon har kommit billigt undan.
Trots att hon som den ”misshandlade” extjejen, som råkat så illa ut, är med under ett år och utsätter geekens ovetande hustru. Hans fru som ovetandes gick hemma och skötte barn och markservice. Jag tycker att det är skit av Louise att inte kräva ett avslut mellan geek o fru istället för att ha ett års förnedrande otrohet.

,

Du har såklart rätt angående att det är Louise han menar, jag tillskrev honom för mycket medmänsklighet.
Jag förstår inte heller hur hon kunde "gå med på det" i ett helt år. Det är så fult.
Citera
2026-04-04, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare

,

Endast en slampa kan göra så mot en gift gubbes fru och barn. Louise tyckte nog detta var "spännande", risken är stor att nu är matgeek uttjänad och att Louise istället letar efter något annat offer vars familj hon vill söndra, så matgeek bör nog ställa in sig på singel-livet inom några veckor.
Citera
2026-04-04, 17:33
Medlem
Citat:

Jag förstår inte heller hur hon kunde "gå med på det" i ett helt år. Det är så fult.

Vadå "gå med på"? Det var ju uppenbarligen det som drev henne. Louise kommer nu inte längre tycka att matgeek är intressant, hon kommer söka efter någon annan gift man vars familj och barn som hon kan trasa sönder och förstöra livet för. Matgeek är ett minne blott och passé.
Citera
2026-04-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Vadå "gå med på"? Det var ju uppenbarligen det som drev henne. Louise kommer nu inte längre tycka att matgeek är intressant, hon kommer söka efter någon annan gift man vars familj och barn som hon kan trasa sönder och förstöra livet för. Matgeek är ett minne blott och passé.

Bara en neutral fråga, du tycker detta enbart är Louises fel?
Citera
2026-04-04, 20:09
Medlem
Citat:
Bara en neutral fråga, du tycker detta enbart är Louises fel?

Nej, verkligen inte. Johan Hedberg är ett psykfall, och det är ju han som beter sig som ett svin mot sin familj och barn, och drar sina smutsiga affärer ut i offentligheten. Samtidigt ska man inte glömma att Louise inte är bättre hon, men Louise kommer komma undan och Johan Hedberg kommer få bära allt ansvar - och han kommer garanterat att bli dumpad av Louise inom kort, det är bara en tidsfråga.

Johan Hedberg bryr sig inte om sin fd. fru och sina barn, han bryr sig bara om sig själv, och Louise bryr sig bara om att "tävla" mot mäns fruar och skiter fullständigt i Johan Hedbergs barn. Det är dömt att misslyckas nu, förhållandet "höll" bara så länge det var hemligt, nu kommer Louise inte vara intresserad längre.
Senast redigerad av tomtefris 2026-04-04 kl. 20:13.
Citera
2026-04-04, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Tankar om reklamtröjan Matgeek har på sig i studion hos Cluee News.

Kolla in videorna när han och Louise besökte Japan.

Dom två lägger mycket tid med att springa runt bland hyllorna och yra om varorna på just lokala 7-ELEVEN-butiker.

Det är väl som att kolla in McDonalds extra noga om man besöker Paris.

Hårfagre Johan kanske tappade vettet helt när kåtslaget tog över och Mr korrekt bedrog fru och familj?

"Åh Sarah, kom ut ikväll
Jag väntar i hörnet vid 7-ELEVEN
Sarah, du är mer än..."

Är det parets egna lilla love-song?
Den och Big in Japan😂

Och är det här Johans försök till damage-kontroll, då känns det som om något är riktigt knas.

Ett haveri inför öppen ridå.

Såg du kommentaren hans ex skrev på den videon? 😅 aj aj aj
Citera
2026-04-04, 21:45
Medlem
Citat:
Nej, verkligen inte. Johan Hedberg är ett psykfall, och det är ju han som beter sig som ett svin mot sin familj och barn, och drar sina smutsiga affärer ut i offentligheten. Samtidigt ska man inte glömma att Louise inte är bättre hon, men Louise kommer komma undan och Johan Hedberg kommer få bära allt ansvar - och han kommer garanterat att bli dumpad av Louise inom kort, det är bara en tidsfråga.

Johan Hedberg bryr sig inte om sin fd. fru och sina barn, han bryr sig bara om sig själv, och Louise bryr sig bara om att "tävla" mot mäns fruar och skiter fullständigt i Johan Hedbergs barn. Det är dömt att misslyckas nu, förhållandet "höll" bara så länge det var hemligt, nu kommer Louise inte vara intresserad längre.

Ja båda är väl skyldiga på sätt och viss. Men Matgeek är väl större på nätet och är mer beroende av sina följare?
Citera
2026-04-04, 22:14
Medlem
Citat:

Mycket bra analys. Hos narcissisten kan det vara väldigt svårt att förstå när någon spelar andraviolin för att utnyttja denne för egen framgång. Perfekt också att kunna skylla på det som händer just nu. Hon borde skydda sitt barn och ge upp otrohetsförhållandet
Citera
2026-04-04, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja det kanske stämmer att han var bakis eller halvfull när det spelades in.
Det skulle förklara mycket av hans beteende.

Han är ju total-hög!
Citera
2026-04-04, 23:02
Medlem
Roligt att han pratar om hur mycket han gillar flashback i intervjun.
Han borde vara inne och läsa oftare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in