2026-04-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Han sitter säkert och doomscrollar med spritflaskan i handen.

Haha inte omöjligt

Om man tänker på följande saker.

Han kan inte ta kritik. Blockerar så fort någon inte stryker medhårs. Har inga problem att svara otrevligt och spydigt på youtube kommentarer. Har tidigare i sin "karriär" gått in på forum där han har diskuterats och ska lägga sig i.

Då blir det extra kul att se alla kommentarer på hans senaste video på youtube. Att Johan som vanligtvis är så besatt av att moderera och kontrollera skiter i det helt. Verkar som att verkligheten kanske har kommit ikapp honom? Kanske att han sitter hemma själv och har iaf lite ångest och skam?

"Stora hälsningar från Finland, Tänkte bara hälsa vilket jävla svin du är ända härifrån, Stolpskott "

"Hur mycket sushi snaskande blev det i japan med Louise?"

"ja jävlar vilken matmässa. nej vänta, skiljsmässa"
Senast redigerad av skivspelare 2026-04-03 kl. 22:45.
Citera
2026-04-03, 23:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hans kanal tilltalar väl överklassen med för mycket pengar.
Ingen Svensson har väl 12 grillar t.ex. ?

https://youtu.be/DXEg9DfUCc0

"Därför behöver jag 12 grillar"
"En av två grillar under 10k " ...
Vad är det för tönt som går på pris istället för funktion.
Jag säger tvärtom - weber rostar lika bra som andra alternativ, var smart och väl en billigare med samma funktion - för livslängden är densamma.
Aldrig mer weber .. är mitt betyg på det dyra skräpet
Citera
2026-04-03, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
"En av två grillar under 10k " ...
Vad är det för tönt som går på pris istället för funktion.
Jag säger tvärtom - weber rostar lika bra som andra alternativ, var smart och väl en billigare med samma funktion - för livslängden är densamma.
Aldrig mer weber .. är mitt betyg på det dyra skräpet
Geeken tycker du är fejk och ganska sjavig.
Citera
2026-04-03, 23:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Geeken tycker du är fejk och ganska sjavig.
Fejk när det gäller vad?
Ganska sjavig .. ja absolut du pratar ju med en gammal människa - gamla människor har rätt att vara sjaviga ... vi är ju liksom gamla..
Citera
2026-04-03, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fejk när det gäller vad?
Ganska sjavig .. ja absolut du pratar ju med en gammal människa - gamla människor har rätt att vara sjaviga ... vi är ju liksom gamla..
När det gäller grillar. Alla vet att märkesgrillar är det bästa. Om man inte har märkesgrill är man fejk och gaaaanska sjavig.

https://m.youtube.com/watch?v=TIBmCT8h4gk
Citera
2026-04-04, 01:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
När det gäller grillar. Alla vet att märkesgrillar är det bästa. Om man inte har märkesgrill är man fejk och gaaaanska sjavig.

https://m.youtube.com/watch?v=TIBmCT8h4gk
Fast dyrast är fortfarande inte bäst. Det är mer prestige och dumhet att köpa dyraste grillen - om man nu inte har råd att slänga pengar i sjön.
Min första grill var något märke från Bauhaus (något hyfsat billigt), höll i sex år. Webern fick vi skrota efter tre år. Nu har jag en Landman som efter två år inte har visat rost någonstans -- så håller den ett år till är den bra mycket billigare och mer prisvärd än den tidigare Webern.
Citera
2026-04-04, 02:26
Medlem
Tankar om reklamtröjan Matgeek har på sig i studion hos Cluee News.

Kolla in videorna när han och Louise besökte Japan.

Dom två lägger mycket tid med att springa runt bland hyllorna och yra om varorna på just lokala 7-ELEVEN-butiker.

Det är väl som att kolla in McDonalds extra noga om man besöker Paris.

Hårfagre Johan kanske tappade vettet helt när kåtslaget tog över och Mr korrekt bedrog fru och familj?

"Åh Sarah, kom ut ikväll
Jag väntar i hörnet vid 7-ELEVEN
Sarah, du är mer än..."

Är det parets egna lilla love-song?
Den och Big in Japan😂

Och är det här Johans försök till damage-kontroll, då känns det som om något är riktigt knas.

Ett haveri inför öppen ridå.
Senast redigerad av Spritsson 2026-04-04 kl. 03:10.
Citera
2026-04-04, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Tankar om reklamtröjan Matgeek har på sig i studion hos Cluee News.

Kolla in videorna när han och Louise besökte Japan.

Dom två lägger mycket tid med att springa runt bland hyllorna och yra om varorna på just lokala 7-ELEVEN-butiker.

Det är väl som att kolla in McDonalds extra noga om man besöker Paris.

Hårfagre Johan kanske tappade vettet helt när kåtslaget tog över och Mr korrekt bedrog fru och familj?

"Åh Sarah, kom ut ikväll
Jag väntar i hörnet vid 7-ELEVEN
Sarah, du är mer än..."

Är det parets egna lilla love-song?
Den och Big in Japan😂

Och är det här Johans försök till damage-kontroll, då känns det som om något är riktigt knas.

Ett haveri inför öppen ridå.

Nja, 7-Eleven i Japan är next level, men rätt töntigt att springa omkring i en sån t-shirt som 50-åring
Citera
2026-04-04, 12:38
Medlem
Citat:
Ingen som kommenterat hur den är klippt.

Vad gissar flashback är bortklippt?

Matfreak-roboten spårade säkert ett antal gånger och sa saker som psykfallet bad Cluee klippa bort.
Citera
2026-04-04, 14:10
Medlem
mjukmjukares avatar
På YouTube Story har exet nu lagt upp sig med en riktig urping (!) —två heta, och en skåpbil, med att nu hämtas det sista från huset ..!!
Så. Äntligen kan livet lämnas från den platsen och bege sig ut i den härliga världen!!
Dom här två brudarna får pojkarna passa sig för.

Citera
2026-04-04, 14:13
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
På YouTube Story har exet nu lagt upp sig med en riktig urping (!) —två heta, och en skåpbil, med att nu hämtas det sista från huset ..!!
Så. Äntligen kan livet lämnas från den platsen och bege sig ut i den härliga världen!!
Dom här två brudarna får pojkarna passa sig för.

IG Story naturligtvis!!!

,
Citera
2026-04-04, 16:07
Medlem
Han säger bl.a. att han är glad att ingen annan "inblandad" fått något negativt (skit), näe, VARFÖR skulle de andra få det?!?
Så mkt han säger som är så världsfrånvänt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in