2024-01-01, 10:22
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Att hävda att Roy har patent på att åka runt och testa vilket ställe som är bäst inom en viss kategori är ju helt retarderat. En mängd svenska kanaler har ju gjort det genom åren och innan dess ca 5 miljoner utländska kanaler. Innan Roy Nader började med det.

För övrigt gjorde Matgeek "Stockholms bästa Old Fashioned" för snart 8 år sedan. Roy Naders kanal startade 2020. Finns väl inte så mer att tillägga..

Snälla, är dum i hela huvudet? Har du ens läst den senaste sidan med inlägg i tråden? Problemet är inte att Jonte åkt och testat restauranger, det är att han kopierat Roys video rakt av - från thumbnail, till besökta restauranger.
Citera
2024-01-01, 12:10
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Har han gjort något med håret/skalpen?
Han är sig inte lik liksom som jag minns honom..
Citera
2024-01-01, 12:55
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Har han gjort något med håret/skalpen?
Han är sig inte lik liksom som jag minns honom..
Det misstänks väl att han gjort en hårsäckstransplantation. Tittar man på de senaste videorna så är det snagg i en massa år, sedan några månader av keps eller mössa - sedan vips en kalufs. You do the math.
Citera
2024-01-01, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Snälla, är dum i hela huvudet? Har du ens läst den senaste sidan med inlägg i tråden? Problemet är inte att Jonte åkt och testat restauranger, det är att han kopierat Roys video rakt av - från thumbnail, till besökta restauranger.

Han ville ju testa dom bästa, varför skulle han då besöka de absoluta bottenskrapen? Det finns en handfull riktigt bra tacorestauranger i Sthlm, klart de ska vara med då. Har Roy Nader ensamrätt på att besöka de bästa tacorestaurangerna? Dessutom ljuger du ju, det var inte alls exakt samma restauranger som besöktes.
Senast redigerad av 4pmovement 2024-01-01 kl. 13:29.
Citera
2024-01-01, 13:34
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Han ville ju testa dom bästa, varför skulle han då besöka de absoluta bottenskrapen? Det finns en handfull riktigt bra tacorestauranger i Sthlm, klart de ska vara med då. Har Roy Nader ensamrätt på att besöka de bästa tacorestaurangerna? Dessutom ljuger du ju, det var inte alls exakt samma restauranger som besöktes.

Du är verkligen helt dum i huvudet. Tack för att du bekräftade det. Återigen, du har inte läst de tidigare inläggen eller så förstår du inte skriven svenska. Jag skulle gärna förklara skillnaden på plagiat och "inspirerad av" men jag tvivlar på att du skulle ens börja förstå.
Citera
2024-01-01, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Du är verkligen helt dum i huvudet. Tack för att du bekräftade det. Återigen, du har inte läst de tidigare inläggen eller så förstår du inte skriven svenska. Jag skulle gärna förklara skillnaden på plagiat och "inspirerad av" men jag tvivlar på att du skulle ens börja förstå.

Jag förstår svenska utmärkt och det verkar som om du är frustrerad över att ha blivit överbevisad, därav din trumpenhet. Varker Roys eller Matgeeks videor var plagiat, finns hundratals kanaler som testar mat/dryck/restauranger med likartat upplägg sedan typ 10 år tillbaka.
Citera
2024-01-01, 13:49
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Jag förstår svenska utmärkt och det verkar som om du är frustrerad över att ha blivit överbevisad, därav din trumpenhet. Varker Roys eller Matgeeks videor var plagiat, finns hundratals kanaler som testar mat/dryck/restauranger med likartat upplägg sedan typ 10 år tillbaka.

...och återigen så har du inte läst de tidigare inläggen.
Citera
2024-01-01, 19:53
Medlem
Idag i senaste videon testar han och hans son fryspizzor.

Det gör även Expressen idag. Fy fan vilken härmis Matgeek är! Snott konceptet rakt av med att testa fryspizzor! USCH!
Citera
2024-01-02, 11:23
Medlem
Citat:

Det gör även Expressen idag. Fy fan vilken härmis Matgeek är! Snott konceptet rakt av med att testa fryspizzor! USCH!

Matgeek - the gift that keeps on giving.... det märks att det är total desperation nu på den gode Jonte. 2024 blir ett minst sagt svettigt år... huset sålt innan årets slut tro?
Citera
2024-01-02, 12:27
Medlem
peterZiipens avatar
Nu ber Johan om tips på bra Falafel-ställen i Sthlm. Det kunde man ge sig fan på att han skulle fortsätta att bocka av alla Roy Naders "Topp 5 X-ställen i sthlm". Snart står han väl ute på Djurgården med en stekhäll och wallraffar Kapten Mat
Citera
2024-01-02, 12:27
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:

Han nämnde dock för över en vecka sedan att han och "Ludde" ska göra en fryspizzatest. Så han var före Expressen.
Citera
2024-01-02, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Han nämnde dock för över en vecka sedan att han och "Ludde" ska göra en fryspizzatest. Så han var före Expressen.

Jag var lite sarkastisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in