2026-03-19, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Okej, då stryker jag den sista meningen.

Vet du varför han hade så jävla bråttom med att bli av med köket då?

DU har inte sett ett avsnitt. Lägg ner.
Citera
2026-03-19, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenOlof
DU har inte sett ett avsnitt. Lägg ner.

Det är inte den flex du tror det är att skryta med att ha slösat bort sitt liv på att ha tittat på samtliga Matgeek-videor sedan 2017.
Citera
2026-03-19, 18:05
Medlem
MassiveBs avatar
Tycker det är för mycket hat mot Johan. Matgeek är en av de bästa svenska humorkanalerna på YT etc. Skulle kunna tänka mig honom som programledare för Melodifestivalen och Biggest Looser (tillsammans med Anna Book?). Visst, han var lite svinig mot sin fru. Men, att läsa när han blir helt galen på folk är en typ av humor vi inte sett i detta land på väldigt länge.
Citera
2026-03-19, 18:11
Medlem
VoktorDodkas avatar
Vill han ha sjukt med views på sin kanal så skulle han göra ett avsnitt där han förklarar hur flashback funkar, helst där han sitter och svarar på kommentarer i sin egen tråd, den här alltså, medan det pyser ånga ur öronen på honom och säkringarna går på löpande band.
Citera
2026-03-19, 18:14
Medlem
Vad tror ni om geeken i förrädarna på tv4? Hade kunnat bli underhållande.
Citera
2026-03-19, 18:36
Medlem
Fenotyps avatar
Louise som en gång i tiden haft ett psykfall till pojkvän hoppar på nästa tåg till Psychoville. Vet att det är vanligt förekommande bland kvinnor att återgå till liknande typ av destruktiva förhållanden.
Citera
2026-03-19, 18:43
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenOlof
Är du dum i huvudet på riktigt? Den idioten gav sig på Johan i tid och minut. Jag hade svarat så jag med. Du är en bitter jävel som inte lever ditt liv.

Känns det bra att vara fanboy till den största tönten på Youtube? Är man offentlig ska man kunna ta kritik och inte svara tillbaka som en tonåring med voice crack.
Citera
2026-03-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Tycker det är för mycket hat mot Johan. Matgeek är en av de bästa svenska humorkanalerna på YT etc. Skulle kunna tänka mig honom som programledare för Melodifestivalen och Biggest Looser (tillsammans med Anna Book?). Visst, han var lite svinig mot sin fru. Men, att läsa när han blir helt galen på folk är en typ av humor vi inte sett i detta land på väldigt länge.
Jag utgår ifrån att du är ironisk. Johans personlighet och karisma är som en grå tisdag i november - varje dag.
Citera
2026-03-19, 19:13
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jag utgår ifrån att du är ironisk. Johans personlighet och karisma är som en grå tisdag i november - varje dag.

Den är så genomgående falsk.
Citera
2026-03-19, 19:53
Medlem
Litauens avatar
Han är garanterat en slowfucker som bara kör missionären. Mellan sex till tio juck - sen klar. Sen blir det den senaste japanska mattrenden i provköket samtidigt som han rensar kritiska inlägg.

Matgeek är otrolig.
Citera
2026-03-19, 20:17
Medlem
0.1s avatar
Tror ni risgeek testar några glassnyheter med grabben i år?
Citera
2026-03-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Nej man marinerar inte saffran. Saffran ger smak åt alkoholen, inte tvärt om. Eller du brukar kanske marinera marinad i kött?
Nej nej nej... poängen är att "priten" är ett lösningsmedel som löser ut de alkohollösliga smakämnena i saffran. detta gör att de blir mer lättillgängliga för våra smaklökar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in