2026-03-19, 17:03
Medlem
Rätt kul att han ville bli av med sitt hemmabyggda studiokök på momangen i helgen. Bråttom att sälja huset?
Citera
2026-03-19, 17:07
Medlem
Vad jag har sett så verkar han väldigt samlad i youtube videos.
Samtidigt som hans "internetpersona" vevar hejvilt mot haters.

Har jag missat någon video?
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-03-19 kl. 17:13.
Citera
2026-03-19, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Rätt kul att han ville bli av med sitt hemmabyggda studiokök på momangen i helgen. Bråttom att sälja huset?

Om inte annat kan man ana ett ganska ilsket och säkert besviket ex. Hon vill kanske ha bort den misstänkte sidoknullaren så snabbt det går?

Matgeek säger själv att han är urusel på pappersarbete och planering med mera. Kan bli en del strul.

Någon måste väl ha skvaller om misslyckandet som VD?
Citera
2026-03-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urpelkropping
Ingen köper något i hans webshop. Andra, mycket större butiker, säljer samma produkter till lägre priser och han har inte gjort någon promotion eller SEO, finns inte med på prisjakt eller pricerunner mm. Han är likt många andra hjärndöda influencers helt inkompetent när det kommer till faktisk företagsamhet vilket redan är känt sen Åsö-debaklet. Om samarbetena är utanför YT eller social media helt eller inte spelar ingen roll, hans varumärke har tappat 95% av sitt värde, och det är inte som att han kommer att kunna erbjuda någon egentlig kompetens eller kunskap då han bara är en talanglös influencer. Han är en reklampelare som ingen längre vill använda.

Poängen var att Louise inte kommer kunna visa sig med sin nya romans offentligt utan att möta massiv kritik och riskera sin karriär eftersom att hon själv också är främst en influencer. Att gömma undan sin partner konstant när man lever ett liv i offentligheten är inte hållbart och det kommer garanterat att spricka. Särskilt eftersom att Johan inte längre har någonting att erbjuda.
Vad i hela världen har Åsö-debaclet med Johan Hedberg att göra. Han kommer att klara sig bra. Ska du leka förortsskrigare och lägga ner Restaurangen som Louise och Ingrosso äger?
Citera
2026-03-19, 17:24
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenOlof
Är du dum i huvudet på riktigt? Den idioten gav sig på Johan i tid och minut. Jag hade svarat så jag med. Du är en bitter jävel som inte lever ditt liv.
Oj, här gick man från 0 till 100 på en sekund. Det här beteendet känner man igen.

Exakt vad menar du med "den idioten"? Det är ju till över FEMTIO olika personer han skriver dryga grejer..? Så vem är det som är dum i huvudet egentligen?

Och som sagt, värt att notera är att detta BARA är ett axplock. Finns hur mycket som helst.
Citera
2026-03-19, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Precis, han kom in i tråden och trodde att det skulle vara skön stämning och att han skulle ses som den coola killen som umgicks med de elaka flashbackarna. Sen tappade han det förstås per omgående när det inte bara var ryggdunk och enkla frågor och så började han sin vana trogen att svinga mot alla med minsta kritiska tänkande. Därefter försvann han med svansen mellan benen till ställen där han kan kontrollera och moderera vad som skrivs om honom.

Redan då var hans ego skört som spunnet socker och det har ju inte direkt blivit bättre med åren. Hans uppenbara gubbsjuka med hårtransplanation, viktsprutor och äktenskapsbrott, är bara ytterligare tecken på hur snett ute han är och att han behöver en psykolog snarare än en tio år yngre flickvän på 50 mils avstånd.
Att karln skryter om sin otrohet på discord säger en hel del om vilken snedvriden hybris han lider av. Att han är en översittare och mansbebis är sedan gammalt, men denna gång har han verkligen överträffat sig själv. Jag hoppas att han ser fram emot framtiden med en trasig familj och kraschad karriär. När den här stormen passerat lär han tappa rejält med engagemang i sina sociala medier.
Citera
2026-03-19, 17:33
Medlem
Tråkigt tajming att bli nyanställd som lagerchef på geekens webbshopp.
Citera
2026-03-19, 17:36
Medlem
Citat:
Vad i hela världen har Åsö-debaclet med Johan Hedberg att göra. Han kommer att klara sig bra. Ska du leka förortsskrigare och lägga ner Restaurangen som Louise och Ingrosso äger?
Han tog rollen som VD för Åsö vilket höll i en månad innan styrelsen tvingade honom att avgå, det borde du väl ha koll på som har geekens kuk djupare i halsen än Louise?
Citera
2026-03-19, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement

Du har inte koll på ett skit. Köket sitter i en lokal som han hyr. Jag har följt honom sedan 2017. Du har inte en aning om vem han är. Du drevar.
Citera
2026-03-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Oj, här gick man från 0 till 100 på en sekund. Det här beteendet känner man igen.

Exakt vad menar du med "den idioten"? Det är ju till över FEMTIO olika personer han skriver dryga grejer..? Så vem är det som är dum i huvudet egentligen?

Och som sagt, värt att notera är att detta BARA är ett axplock. Finns hur mycket som helst.
Vilken tillfällighet att du tog bort min text, där det står att jag följt Johan Hedberg sedan 2017. Du är ohederlig. Du har inte den minsta koll på någonting.
Citera
2026-03-19, 17:44
Medlem
Citat:
Du har inte koll på ett skit. Köket sitter i en lokal som han hyr. Jag har följt honom sedan 2017. Du har inte en aning om vem han är. Du drevar.
2017 va inte läng. Har följt honom sedan vattenmelonvideon. Kommer gå åt pipsvängen med hans webbshopp. Och yt.
Citera
2026-03-19, 17:45
Medlem
Citat:

Okej, då stryker jag den sista meningen.

Vet du varför han hade så jävla bråttom med att bli av med köket då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in