Citat:
Ursprungligen postat av
johannes89
Följt han länge och prenumererade förut. Tyvärr har kvalitén på innehållet blivit mycket sämre och han känns mer och mer som en översittare och inte lika hemtrevlig som tidigare.
Något jag alltid stört mig på är hans sätt att uttala Bacon. Förmodligen helt korrekt uttal men låter fel här i Sverige och mer som att han säger så för att visa alla att han minsann uttalar det rätt och alla andra fel.
När ja började följa han så tyckte ja att hans kanal var bland top 5 av svenska youtubers nu tycker jag det mesta är ytligt sponsrat och inte lika intressant tyvärr.
Hoppas han kommer ner på jorden och får ordning på kanalen så kommer jag bli prenumerant igen.
Tycker kanalen har blivit något bättre på slutet, lite mer matlagning. Förhoppningsvis fortsätter han på det spåret när hans nya kök blivit färdigställt.
Jag förstår kritiken mot att det blivit genomsponsrat och det bli lätt lite jobbigt att titta på när varumärken skohornas in till höger och vänster men vafan, maten ska ställas på bordet även om 30 år så gäller att smida när järnet är varmt.