Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-17, 23:53
Medlem
Hans kanal är verkligen på dekis. Random tjej på 13 vårar har fler visningar.

Som någon skrev; det är mycket ett resultat av hans attityd gentemot tittarna. Han pissar på alla som kommer med så lite som ett uns kritik.
Citera
2022-04-21, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Hans kanal är verkligen på dekis. Random tjej på 13 vårar har fler visningar.

Som någon skrev; det är mycket ett resultat av hans attityd gentemot tittarna. Han pissar på alla som kommer med så lite som ett uns kritik.

Så trött på pajasen ! Han blockade mig på instagram så fort jag ifrågasatte hans såser då han ljugit om dom.
Citera
2022-04-22, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomah89
Så trött på pajasen ! Han blockade mig på instagram så fort jag ifrågasatte hans såser då han ljugit om dom.

Ej förvånad. Vad ljög han om?
Citera
2022-04-22, 06:25
Medlem
Citat:

Jag vet saker om fabriken där han tillverkar sina såser.
Sedan ifrågasatte jag hur han kunde börja tillverka såser och röror då han skyllde på att hans smak och luktsinne var borta pga covid. Till slut blev det för mycket så han tog bort mig 😂
Hoppas det går åt helvete för honom!
Citera
2022-04-22, 12:51
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Zoomah89
Jag vet saker om fabriken där han tillverkar sina såser.
Sedan ifrågasatte jag hur han kunde börja tillverka såser och röror då han skyllde på att hans smak och luktsinne var borta pga covid. Till slut blev det för mycket så han tog bort mig 😂
Hoppas det går åt helvete för honom!

Låt oss höra om fabriken då? Använder dom konstgjorda räkor från kina eller vad?
Citera
2022-04-22, 20:33
Medlem
Den senaste videon är ett skådespel av mästerklass. Det blir nästan löjligt med den tillgjorda bebisrösten i börja.
Han är så köpt men försöker spela bort det med att han knappt vet namnet på stället. Sen i vanlig ordning så är det snudd på det godaste han ätit, allt är nästintill perfekt.

Jag tror burgaren är god och att den förmodligen förtjänar ett gott omdöme men mygla förfan inte med att det är ett betalt samarbete.
Citera
2022-04-23, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magproblem227
Den senaste videon är ett skådespel av mästerklass. Det blir nästan löjligt med den tillgjorda bebisrösten i börja.
Han är så köpt men försöker spela bort det med att han knappt vet namnet på stället. Sen i vanlig ordning så är det snudd på det godaste han ätit, allt är nästintill perfekt.

Jag tror burgaren är god och att den förmodligen förtjänar ett gott omdöme men mygla förfan inte med att det är ett betalt samarbete.

”Bland de godaste pommes jag ätit”
Han vet inte ens vad dippsåsen är för smak!
Sponsrad pajas som inte kan låta bli nagelbanden. Hela hans liv är en ren sponsor!

Håller med om ditt skådespeleri!
Citera
2022-05-04, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Har du smakat hans såser? Såg nu att de fanns på Citygross över hela landet, får kanske testa en av de till helgen. Café de Paris-såsen verkade mest intressant.

Jag har smakat Matgeeks vanliga Bea och hans Café de Paris. Bean gjorde mig besviken så fort jag öppnade burken. Den har fel gul färg! Men hur smakade den så? Det var en tung, kompakt creme liksom som inte smakade särskilt mycket. Bea ska ju smak tydligt dragon men den här smakade just ingenting mer än fett.
Vänder man på burken och kollar ingredienslistan så fattar man varför. Så mycket processad skit!
Här: Rapsolja, vatten, äggula, salt, ättikssprit, chili, dragon, gurkmeja, maltvinäger, vinäger, melass, socker, ansjovis, tamarindextrakt, lök, vitlök, kryddor, aromer, konserveringsmedel (kaliumsorbat, natriumbensoat, mjölksyra), förtjockningsmedel (guarkärnmjöl, xantangummi).
100 g = 700 kcal.

Café de Paris-såsen smakade inte mycket, men ändå snarlikt Matgeeks vanliga bea ovan. Liknar inte alls de CdP som jag ätit genom livet.
Betyg på båda: Urk.
Jag kastar väldigt sällan mat men jag funderar faktiskt på att kasta dessa två.
Citera
2022-05-04, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennnyson
Jag har smakat Matgeeks vanliga Bea och hans Café de Paris. Bean gjorde mig besviken så fort jag öppnade burken. Den har fel gul färg! Men hur smakade den så? Det var en tung, kompakt creme liksom som inte smakade särskilt mycket. Bea ska ju smak tydligt dragon men den här smakade just ingenting mer än fett.
Vänder man på burken och kollar ingredienslistan så fattar man varför. Så mycket processad skit!
Här: Rapsolja, vatten, äggula, salt, ättikssprit, chili, dragon, gurkmeja, maltvinäger, vinäger, melass, socker, ansjovis, tamarindextrakt, lök, vitlök, kryddor, aromer, konserveringsmedel (kaliumsorbat, natriumbensoat, mjölksyra), förtjockningsmedel (guarkärnmjöl, xantangummi).
100 g = 700 kcal.

Café de Paris-såsen smakade inte mycket, men ändå snarlikt Matgeeks vanliga bea ovan. Liknar inte alls de CdP som jag ätit genom livet.
Betyg på båda: Urk.
Jag kastar väldigt sällan mat men jag funderar faktiskt på att kasta dessa två.

Tur man inte testat dem!

Tyvärr håller bean i Sverige väldigt låg kvalité. Har bott i Frankrike ett par år och där är Bean helt annan än den skit som serveras i Sverige. Därnere har den betydligt mer syra och fräschör. Här i Sverige smakar allas bea nästan bara fett.
Citera
2022-05-05, 02:44
Avstängd
Jag har bara sett en video.med honom, när de åkte till Motala för att provsmaka såser. Jag tycker att jag är en bra människotjänare. Mitt intryck: Han är bög, alternativt väldigt feminim eller fjollig, inget fel i det vill sägas, han är falsk, drag av narcissist eller egoist, opålitlig och kan vara en riktig fitta.

Men jag kan ha fel. Han kanske är genuint världens snällaste person. Jag hade dock nog inte varit speciellt intresserad av att ha kontakt med honom igen om jag träffade honom.

Hur långt ut är jag och cyklar?

Edit: Dålig självkänsla o vill nog passa in. Lite pengakåt?
Senast redigerad av 400Ben 2022-05-05 kl. 02:57.
Citera
2022-05-05, 18:02
Medlem
.-.-.s avatar
Av alla prenumeranter så är det bara mellan 5-10% som kollar på videorna.
Det måste ju va usla siffror.

Och han gör sig fortfarande feta pengar på att låtsas älska olika produkter i varje avsnitt.
Men vet verkligen dom som betalar matgeek hur liten spridning han har på kanalen?
Han är bara känd som den store geeken, men folk verkar börja va less på allt nu.
Alla börjar ha genomskådat att han bara låtsas att tycka allt är så gott eftersom han får betalt för det.
Att han börjar fladdra med en sked eller går upp i falcett och jublar är bara ett skådespel.
Citera
2022-05-06, 21:44
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag har bara sett en video.med honom, när de åkte till Motala för att provsmaka såser. Jag tycker att jag är en bra människotjänare. Mitt intryck: Han är bög, alternativt väldigt feminim eller fjollig, inget fel i det vill sägas, han är falsk, drag av narcissist eller egoist, opålitlig och kan vara en riktig fitta.

Men jag kan ha fel. Han kanske är genuint världens snällaste person. Jag hade dock nog inte varit speciellt intresserad av att ha kontakt med honom igen om jag träffade honom.

Hur långt ut är jag och cyklar?

Edit: Dålig självkänsla o vill nog passa in. Lite pengakåt?

Han och kamera"mannen" har ihop det så ja, han är iaf bisexuell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in