Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Matgeek verkar ha gett upp helt. Nu kopierar han andras klipp rakt av:

https://www.tiktok.com/@steelpan.guy/video/7305079997516041477

https://www.tiktok.com/@matgeek/video/7311283327871290656

"Här är mitt knep..." Nej, det är inte ditt knep.

"Kör annars alltid lite olja eftersom värdeöverföringen blir så mycket bättre då"
Citera
2023-12-13, 11:17
Medlem
Bra att han slutat visa nyllet i filmerna nu i alla fall, fattas bara att han slutar prata så orkar man kolla på vad han slafsar ihop
Citera
2023-12-13, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Bra att han slutat visa nyllet i filmerna nu i alla fall, fattas bara att han slutar prata så orkar man kolla på vad han slafsar ihop

Mer tvärtom… Hans recept och teknik är fan sämst. Sök upp samma skit han gör på youtube och du hittar bättre recept.
Sluta titta bara, dina visningar hjälper honom bara.
Citera
2023-12-13, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Mer tvärtom… Hans recept och teknik är fan sämst. Sök upp samma skit han gör på youtube och du hittar bättre recept.
Sluta titta bara, dina visningar hjälper honom bara.
Det är uppenbart att allt han gör har plankats från bättre kanaler på Youtube men jag finner ett nöje i att följa hans fall mot botten eftersom han är ett sånt jävla rövhål.

Jag är gärna den sista tittaren på hans kanal och är ganska säker på att han lägger ner 2024, han har alldeles för få visningar för att kunna leva på matgeekandet nu. Bara en tidsfråga innan han kraschar.
Citera
2023-12-13, 12:43
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Det är uppenbart att allt han gör har plankats från bättre kanaler på Youtube men jag finner ett nöje i att följa hans fall mot botten eftersom han är ett sånt jävla rövhål.

Se bara till att du inte nämner för honom att han kopierar från andra kanaler. Jag blev blockad när jag skrev en sådan kommentar. ¯\_(ツ)_/¯
Citera
2023-12-13, 14:59
Medlem
Citat:

Jag är gärna den sista tittaren på hans kanal och är ganska säker på att han lägger ner 2024, han har alldeles för få visningar för att kunna leva på matgeekandet nu. Bara en tidsfråga innan han kraschar.

Går bra för honom, många samarbeten som genererar pengar.

Vad är det du inte tycker om honom? Rövhål på vilket sätt haha…

Han är störig tycker jag, men det är de alla andra Svenska youtubers också. Svenska YT män är fan idioter hela bunten?
Citera
2023-12-13, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Går bra för honom, många samarbeten som genererar pengar.

Vad är det du inte tycker om honom? Rövhål på vilket sätt haha…

Han är störig tycker jag, men det är de alla andra Svenska youtubers också. Svenska YT män är fan idioter hela bunten?
Om du kunde läsa ett bokslut så skulle du förstå hur snabbt det går utför för honom.
Citera
2023-12-16, 09:38
Medlem
Luftiss avatar
Kollade den här tråden i morse, efter några månaders uppehåll och skrattade HÖGT vid frukostbordet, när jag insåg att Jonte fått sparken. Helvete vad jag väntat på denna dag och på hans fall.

Normalt sett brukar jag sätta mig över skadeglädje, men för Jonte ska jag definitivt göra ett undantag. Idag ska jag unna mig något riktigt gott och fira hans episka näsbränna.

Här är ett av mina tidigaste inlägg i tråden, som svar till Jonte när han själv deltog i tråden och försökte vara "skön". Jag är nästan förvånad själv, över hur spot-on jag var gällande hans personlighet. Nu är det bara skilsmässan kvar, sen är cirkeln sluten, efter nästan sju år.

(FB) Skvaller om YouTubefenomenet "Matgeek" Johan Hedberg
Citera
2023-12-16, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Kollade den här tråden i morse, efter några månaders uppehåll och skrattade HÖGT vid frukostbordet, när jag insåg att Jonte fått sparken. Helvete vad jag väntat på denna dag och på hans fall.

Normalt sett brukar jag sätta mig över skadeglädje, men för Jonte ska jag definitivt göra ett undantag. Idag ska jag unna mig något riktigt gott och fira hans episka näsbränna.

Här är ett av mina tidigaste inlägg i tråden, som svar till Jonte när han själv deltog i tråden och försökte vara "skön". Jag är nästan förvånad själv, över hur spot-on jag var gällande hans personlighet. Nu är det bara skilsmässan kvar, sen är cirkeln sluten, efter nästan sju år.

Sparken?
Jonte?
Du menar Johan?
Citera
2023-12-16, 11:16
Medlem
Luftiss avatar
https://ibb.co/m8g8T5d

Man kan ju undra vem det är som lämnat denna Google-review om Åsö.
Citera
2023-12-16, 20:59
Medlem
mangeman5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis

Hahaha! Måste vara det bästa inlägget i den här tråden. Det där var inte bara en näsbränna, det där var en regelrätt avrättning.

Noterar också att det där var den sista dagen han postade i den här tråden.

10/10
Citera
2023-12-18, 06:48
Medlem
Matbögen verkar få sämre än någonsin. Han svingar vilt till höger och vänster mot följarna på Youtube.
Han mår verkligen inte bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in