2017-01-22, 10:29
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Hade hoppats och trott på en SBC Rooney med tanke på att han efter gårdagens mål både står som Manchester Uniteds meste målskytt genom tiderna och samtidigt tog över Shearers rekord för flest bortamål i Premier League

Vilket mål oxå
Citera
2017-01-22, 10:29
Avslutad
Har 460k liggandes.. Ingen aning vad jag ska göra för lag

Känns fortfarande som att det inte är någon idé att köra UT med tanke på loss-glitch?
Citera
2017-01-22, 10:44
Medlem
Bytte ut De Bruyne mot TIF Eriksen nyss. Fy fan vad bra Eriksens kort är. Stor förbättring mot De Bruynes vanliga. Känns bättre på alla sätt. Rekommenderas verkligen i alla PL/PL-hybrider. 4 mål och 2 ass på 3 matcher för mig nu.

Citat:
Ursprungligen postat av edfuck
Har 460k liggandes.. Ingen aning vad jag ska göra för lag

Känns fortfarande som att det inte är någon idé att köra UT med tanke på loss-glitch?

Jag tänker inte spela säsonger nu iaf på FUT. Vill inte sabba min chans att gå upp i 2:an för att någon idiot fuskar. Jag kör vanliga onlinematcher. Lite skönt att bara spela för att spela. Lite oskönt att någon gjorde no-loss-glitchen på mig där nyss när jag ledde med 2-0.... spelar ju mindre roll att vinna/förlora där.
Senast redigerad av grahnen 2017-01-22 kl. 11:03.
Citera
2017-01-22, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Bytte ut De Bruyne mot TIF Eriksen nyss. Fy fan vad bra Eriksens kort är. Stor förbättring mot De Bruynes vanliga. Känns bättre på alla sätt. Rekommenderas verkligen i alla PL/PL-hybrider. 4 mål och 2 ass på 3 matcher för mig nu.

Jag tänker inte spela säsonger nu iaf på FUT. Vill inte sabba min chans att gå upp i 2:an för att någon idiot fuskar. Jag kör vanliga onlinematcher. Lite skönt att bara spela för att spela. Lite oskönt att någon gjorde no-loss-glitchen på mig där nyss när jag ledde med 2-0.... spelar ju mindre roll att vinna/förlora där.

Känner samma..

Men funkar verkligen loss-glitchen på onlinematcherna?? Har haft mer än ett par som bara har stängt av (inte från ingame-menyn) men har ändå fått vinsterna..
Citera
2017-01-22, 11:09
Medlem
Vad tror ni om att investera i TIF bernardo silva? mest troligt kommer han få en upgrade, men ser man till att hans IF,SIF och TIF har alla gått för 30k så känns inte som en jätteavkastning om man tar det i beaktning, eller vad tror ni?
Citera
2017-01-22, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edfuck
Känner samma..

Men funkar verkligen loss-glitchen på onlinematcherna?? Har haft mer än ett par som bara har stängt av (inte från ingame-menyn) men har ändå fått vinsterna..

Jag kastades ut till huvudmenyn, stod något att jag disconnectades. Att det då påverkar ens DNF som ger mindre coins i matcher framöver. Så jag antar att det funkar även där...
Citera
2017-01-22, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Vad tror ni om att investera i TIF bernardo silva? mest troligt kommer han få en upgrade, men ser man till att hans IF,SIF och TIF har alla gått för 30k så känns inte som en jätteavkastning om man tar det i beaktning, eller vad tror ni?

Skall nog investera i ett kort iaf. Om det går ner lite till. Ett 87 ratat IF-kort är nog attraktivt om det kommer en SBC som kräver en del. Även om han får en såpass hög uppgrade att även IF-korten uppgraderas. Om man kollar priset på andra IF 87 så ligger nästa på typ dubbla priset o sen de flesta ännu dyrare.

Har ca 260k som allt skall investeras ikväll/imorrn i IF-kort. Kanske kan få loss lite till. Vet inte vilka jag skall köra på ännu. Funderar på Asenjo och Marcano. Hade hoppats att Montoya skulle ligga runt 20k men så blev det inte, hade nog kört all-in på honom isåfall.
Senast redigerad av grahnen 2017-01-22 kl. 12:10.
Citera
2017-01-22, 12:32
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Bryr folk sig verkligen så lite om record? Är förvånad faktiskt.
Citera
2017-01-22, 13:22
Medlem
Servrarna till Champions nästa helg lär ju bli sjukt överbelastade, dels för alla som glitchat sig in och dels för att kvalificeringsperioden är öppen hela veckan.

Eller tänker jag fel?
Citera
2017-01-22, 13:29
Medlem
Har dom inte fixat loss glitchen än???? Seriöst detta är fan ett stort jävla skämt spelade 2 matcher nyss och 2 glitch bögar.

EA har förstört spelet all spelglädje är borta fyfan vilket oseriöst skit de här är
Citera
2017-01-22, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Bryr folk sig verkligen så lite om record? Är förvånad faktiskt.

Du menar att jag inte bryr mig om record? Nä de e fan skit samma egentligen vad mitt totala record är. Såklart att man vill ha så bra som möjligt och vinna så mycket som möjligt. Men spelar jag vanlig onlinematch och jag förlorar så tänker jag inte på mitt record. Kollar egentligen aldrig på det. Det är vad det är

Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Har dom inte fixat loss glitchen än???? Seriöst detta är fan ett stort jävla skämt spelade 2 matcher nyss och 2 glitch bögar.

EA har förstört spelet all spelglädje är borta fyfan vilket oseriöst skit de här är

Nä det är nog inget dom bara löser så där på ett par dagar. Skall nog vara glad om dem hinner med det innan WL startar på fredag. Känns bara onödigt spela säsong nu så länge dem inte fixar det. Inte värt sitta o lira och åka på såna skitförluster. Hoppas EA kan tracka dem som gör den skiten och banna/straffa dem hårt. Var väl en del som blev straffade när dem gjorde glitchen på draft tidigare.

Hur mycket coins är det vi snackar om när en DNF blir sämre? Den försämras ju av denna glitchen som gör att man blir disconnected.
Citera
2017-01-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho

köpte på mig 3st för 38k... tyvärr verkar inte sjunka mer..men tror han kan stiga till närmare 50 efter onsdag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in