Citat:
Ursprungligen postat av
max02
Bryr folk sig verkligen så lite om record? Är förvånad faktiskt.
Du menar att jag inte bryr mig om record? Nä de e fan skit samma egentligen vad mitt totala record är. Såklart att man vill ha så bra som möjligt och vinna så mycket som möjligt. Men spelar jag vanlig onlinematch och jag förlorar så tänker jag inte på mitt record. Kollar egentligen aldrig på det. Det är vad det är
Citat:
Ursprungligen postat av
LBX
Har dom inte fixat loss glitchen än???? Seriöst detta är fan ett stort jävla skämt spelade 2 matcher nyss och 2 glitch bögar.
EA har förstört spelet all spelglädje är borta fyfan vilket oseriöst skit de här är
Nä det är nog inget dom bara löser så där på ett par dagar. Skall nog vara glad om dem hinner med det innan WL startar på fredag. Känns bara onödigt spela säsong nu så länge dem inte fixar det. Inte värt sitta o lira och åka på såna skitförluster. Hoppas EA kan tracka dem som gör den skiten och banna/straffa dem hårt. Var väl en del som blev straffade när dem gjorde glitchen på draft tidigare.
Hur mycket coins är det vi snackar om när en DNF blir sämre? Den försämras ju av denna glitchen som gör att man blir disconnected.