2017-01-15, 10:32
Medlem
tror ni det räcker med hatrick av Kane för att få TIF och isåfall sjunker hans SIF?
Citera
2017-01-15, 10:43
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
tror ni det räcker med hatrick av Kane för att få TIF och isåfall sjunker hans SIF?
Det skulle jag defintivt tro. Och ja, hans SIF bör redan ha sjunkit lite.
Citera
2017-01-15, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Det skulle jag defintivt tro. Och ja, hans SIF bör redan ha sjunkit lite.

Tackar då avvaktar jag lite han är ju redan ett riktigt kap för 70k nu lite bättre stats än Zlatan om man inte skillar. Kör på med If Giroud så länge.
Citera
2017-01-15, 11:20
Medlem
tänkte på det med att Kane och Alli måste ju båda lika bra till för januari upgrade vad händer med deras svarta kort då?
Citera
2017-01-15, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
tänkte på det med att Kane och Alli måste ju båda lika bra till för januari upgrade vad händer med deras svarta kort då?

om de får upgrade, beror det ju på hur hög upgrade..får Alli ett NIF på 83 rating blir hans IF 84. Får han bara till 82 förblir hans IF 83.. det nya NIF kortet måste bli samma rating eller högre som IF kortet om det ska bli någon förändring..
Citera
2017-01-15, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
om de får upgrade, beror det ju på hur hög upgrade..får Alli ett NIF på 83 rating blir hans IF 84. Får han bara till 82 förblir hans IF 83.. det nya NIF kortet måste bli samma rating eller högre som IF kortet om det ska bli någon förändring..

okej tack för all hjälp då chansar jag och köper honom endå bästa cam jag provat hittills.
Citera
2017-01-15, 12:26
Medlem
Är lite sugen på att testa TOTY-Pique men tror ni han sjunker lägre ikväll än de 400k som han går för just nu?
Citera
2017-01-15, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Suck. Går det att klara Ligue 1 SBC? Verkar som att det är omöjligt att klara Toulouse då det inte finns tillräckligt med nödvändiga kort ute för folk prisfixat Skulle man få tag på korten kostar det laget dessutom 1/4 av priset för hela SBC...

Jag gjorde toulouse igår... Gick la på runt. 50k..... . Men har man bara den kvar så får du ju 30k efter. +lacazette. Men visst onödigt dyr. Men tidigare fanns ej spelare ens. Så passa på nu när det går göra den.....
Citera
2017-01-15, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Suck. Går det att klara Ligue 1 SBC? Verkar som att det är omöjligt att klara Toulouse då det inte finns tillräckligt med nödvändiga kort ute för folk prisfixat Skulle man få tag på korten kostar det laget dessutom 1/4 av priset för hela SBC...

hans IF lär inte bli så mycket dyrare än göra hela SBCn...

EDIT: Får ju dock en del paket + coins som gör att det blir lite billigare iofs
Citera
2017-01-15, 14:21
Medlem
Nån mer som inte kan köpa fifapoints? Eller har jag blivit blockad eller?
Citera
2017-01-15, 14:31
Medlem
Redfish1s avatar
jag köpte casimero IF CDM igår kväll, han fick 8 i kemi i mitt lag, funkar det, eller är det helt åt helvete ?, eller ska ja sälja honom o köpa honom i CM istället då han kommer få 9 i kemi ?

hoppas ni förstår hur jag menar.. är tacksam för svar

Ha en trevlig söndag
Citera
2017-01-15, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redfish1
jag köpte casimero IF CDM igår kväll, han fick 8 i kemi i mitt lag, funkar det, eller är det helt åt helvete ?, eller ska ja sälja honom o köpa honom i CM istället då han kommer få 9 i kemi ?

hoppas ni förstår hur jag menar.. är tacksam för svar

Ha en trevlig söndag
Du kan köpa positionskort för att ändra honom till CM, CDM -> CM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in