2017-01-20, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrgiakos
Sälja eller inte sälja Kante IF..

Har gått upp med 130k sen jag köpte honom pga att folk tror att kommer på en upgade, vilket han förmodligen kommer få med tillräckligt hög för att IF ska påverkas? Om inte lär han väl sjunka endel igen? Tankar?

Jag har samma tankar , jag köpte honom på måndagen innan BF för 166k. Nu ligger han för 399k. Är så sugen på den vinsten men samtidigt vill jag inte vara utan honom :/
Citera
2017-01-20, 13:50
Medlem
Något nytt om glitchen?

Börjar klia i fingrarna efter att spela. Men orkar fan inte mer förluster nu. Redan åkt från div2 till 3 pga glitchen
Citera
2017-01-20, 13:56
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jo jag har ju förstått att det är för att få bättre förutsättningar, att sänka ratingen om man får möta lag som sämre rating pga. handikapp. Kanske uttryckte mig fel förut. Har för mig att BorasLegend prata om det i en video angående bronsbänk för ett tag sedan. Har ju sett att många pros använder bronsspelare på bänken.

Själv upplever jag det inte så i huvud taget. Upplever bara att jag spelar bättre ju bättre spelare jag har. Aldrig spelat så bra som nu när jag gick från ett lag på ett par hundratusen till ett värt ~1,7m. Testade för ett tag sedan att gå ner till lägre ratat lag då jag sålde allt inför TOTY och helvete vad mycket sämre det fungerade för mig. Verkar ju uppenbarligen som många upplever det helt annorlunda men jag upplever inget handikapp alls. Får väl vara glad för att jag är den del som inte känner av det

Då är vi på samma bana

Ja, du är inte den enda som upplever att det inte finns. Kul för dig, faktiskt. Communityt går isär där. Jag kommer iallafall alltid stå fast vid att det finns. Det är inte något som man bara inbillar sig, alltför många upplever exakt samma grej. Och det märks tydligt när man har spelat hundrstals matcher på varje fifa genom åren. Har haft mitt nuvarande lag som går på över 3m ett bra tag nu. Det är inte svårt att efter 100+ matcher märka när det helt plötsligt börjar bete sig annorlunda. Det sjukaste av allt är att jag inte upplever något av det här i vanliga säsonger. Det har alltid varit jämn gameplay men så fort man går in i FUT så börjar det skifta.
Citera
2017-01-20, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Winter Uppgradering!

Om ni hade möjlighet eller coinsen,
Vilka kort skulle ni satsa på för att göra lite sköna vinster !
Nu pratar vi relativt säkra sådana ?

Eriksen, Alli, Kane, Mane, Sanchez, Forsberg är väll ganska säkra. Sen finns det ju vissa som är rätt säkra att få upgrade men inte tillräckligt, tex Kante och Icardi.
Citera
2017-01-20, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSdalmiak
Behöver göra något med mitt lag. Får inte ut mycket av Scholes t ex. Hade SIF Eriksen tidigare istället för Rooney med sålde pga andra inköp och investeringar.

Någon som har lust att ta en titt och komma med förslag? Gillar att spela med snabba passningar och inlägg från ytterbackarna. Är helt pank när det kommer till mynt. Har SIF Benteke som jag sitter på i förhoppning av att han får en winter upgrade så jag kan casha in lite på honom..

http://www.futhead.com/squad-builder/SNQTv00ncCJ0f6B00ujCx0Gsvo0fh!x0l7vi0vE!e0ZKve0o7v M0gjCj/

Jävlar vilka härliga spelare. Larsson, Keane, Scholes
Citera
2017-01-20, 14:18
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Då är vi på samma bana

Ja, du är inte den enda som upplever att det inte finns. Kul för dig, faktiskt. Communityt går isär där. Jag kommer iallafall alltid stå fast vid att det finns. Det är inte något som man bara inbillar sig, alltför många upplever exakt samma grej. Och det märks tydligt när man har spelat hundrstals matcher på varje fifa genom åren. Har haft mitt nuvarande lag som går på över 3m ett bra tag nu. Det är inte svårt att efter 100+ matcher märka när det helt plötsligt börjar bete sig annorlunda. Det sjukaste av allt är att jag inte upplever något av det här i vanliga säsonger. Det har alltid varit jämn gameplay men så fort man går in i FUT så börjar det skifta.

Klart som fan den finns. Uppenbart till tusen.
Citera
2017-01-20, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Något nytt om glitchen?

Börjar klia i fingrarna efter att spela. Men orkar fan inte mer förluster nu. Redan åkt från div2 till 3 pga glitchen

hade avvaktat..spelade 2 matcher igår och rök 2 gng på glitchen.. sen verkar servrarna helt värdelösa..spelade mot en kille här på forumet.. båda sitter på 100 lina men det laggade satan och gameplayet var segare än någonsin...
Citera
2017-01-20, 14:51
Medlem
Zer0Shits avatar
Benzema — Griezmann

Roudrigez

Kroos — Isco — modric

Marcelo - Varane blå - Ramos - Montoya IF

Navas

Vad bör jag köpa till detta lag? Har ca 600k
Citera
2017-01-20, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Benzema — Griezmann

Roudrigez

Kroos — Isco — modric

Marcelo - Varane blå - Ramos - Montoya IF

Navas

Vad bör jag köpa till detta lag? Har ca 600k

hade iaf bytt Navas mot Oblak, har dock inte provat nån av dom men Oblak är ju lång vilket inte är fel.. Sen hade jag nog plockat Kroos lr Isco till förmån för SIF Nzonzi och få lite fysisk närvaro på mittfältet..alternativ IF Casemiro
Citera
2017-01-20, 15:18
Medlem
Så då va TOTY Modric såld.
1.239.000 på kontot och dags att handla.
Aguero och Pogba först tänkt.
När bör man köpa?
Citera
2017-01-20, 15:25
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Något nytt om glitchen?

Nope är EA. Lär ta flera veckor innan de ens gör ett litet uttalande. Jag funderar på att sälja allt jag äger förutom IF-kort då priserna är höga nu. För lär ju inte kunna spela på ett par månader ändå..
Citera
2017-01-20, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Kan mycket väl ha varit jag

Musa - Remy
Martial - Kante - Matic - Mane
Shaw - Smalling - Bailly - Bellerin
Butland

Bra och billiga subs: Sane, Walcott, Rashford, Sterling. Brukar oftast ha Rashford, Sterling, Sane och Sanches (som jag ändå har i klubben för mitt andra lag) på bänken och fylla ut resten med så låg rateade bronsspelare som möjligt för att sänka teamrating.

Just precis det laget tack tack. Klarar inte av Remy sen fifa 13 och 15 och vill prova IF Montoya så blir lite små ändringar bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in