vågar man lira nån FUT draft ens eller?
Jag måste tillägga att jag spelat en hel säsong idag och inget har hänt. Dock är jag inte så bra att folk rage quitar mot mig så de kanske är oxå nåt att tänka på.
Kan de va så att denna glitch är negativ bara för de riktigt grymma spelare? Ni dominerar, folk rage quitar sen får ni förlust pga glitch....
hänt mig 2/2 gng i draften idag...ledning 3-0 och de drar.. jag får förlust..spelade en snabbmatch sen men fick däng så där var det lugnt..
vågar man lira nån FUT draft ens eller?
Jag måste tillägga att jag spelat en hel säsong idag och inget har hänt. Dock är jag inte så bra att folk rage quitar mot mig så de kanske är oxå nåt att tänka på.
Kan de va så att denna glitch är negativ bara för de riktigt grymma spelare? Ni dominerar, folk rage quitar sen får ni förlust pga glitch....
Jag spelade 4 drafts igår. Förlorade varje match på första pga glitchen. Ledde alla med minst 3-0 och förstå mitt utbrott när detta hände 4 gånger i rad. Inte nog med det, hade jag 6-0-0 i div 1 säsonger.. spelar 3 matcher varav jag ledde alla 3 och får förlust pga glitch. Blir inge mer fut förrän de fixat hela skiten.
Jag spelade 4 drafts igår. Förlorade varje match på första pga glitchen. Ledde alla med minst 3-0 och förstå mitt utbrott när detta hände 4 gånger i rad. Inte nog med det, hade jag 6-0-0 i div 1 säsonger.. spelar 3 matcher varav jag ledde alla 3 och får förlust pga glitch. Blir inge mer fut förrän de fixat hela skiten.
Du får helt enkelt spela sämre så att folk inte rage quittar
Jag är ganska ny men är redan i div 2. Har dock hänt att folk bara lämnat och man som någon säger blir utloggad och ser att man har fått förlust i kolumnen. Har hänt någon gång innan men verkar mer vanligt på Xbox eftersom min vän råkat ut för det en hel del gånger. Någon som vet om det är lika vanligt på båda konsolerna?
Jag är ganska ny men är redan i div 2. Har dock hänt att folk bara lämnat och man som någon säger blir utloggad och ser att man har fått förlust i kolumnen. Har hänt någon gång innan men verkar mer vanligt på Xbox eftersom min vän råkat ut för det en hel del gånger. Någon som vet om det är lika vanligt på båda konsolerna?
har du inte läst senaste sidorna på forumen? Det är en glitch som är vanlig på PS4
Förvånad man blir när man får en walkout, som visar sig vara en inform, trots att ingen i veckans lag är en walkout. Men klagar inte när Harry Kane kliver ut
Något nytt i uppdateringen?
Behöver göra något med mitt lag. Får inte ut mycket av Scholes t ex. Hade SIF Eriksen tidigare istället för Rooney med sålde pga andra inköp och investeringar.
Någon som har lust att ta en titt och komma med förslag? Gillar att spela med snabba passningar och inlägg från ytterbackarna. Är helt pank när det kommer till mynt. Har SIF Benteke som jag sitter på i förhoppning av att han får en winter upgrade så jag kan casha in lite på honom..
Förvånad man blir när man får en walkout, som visar sig vara en inform, trots att ingen i veckans lag är en walkout. Men klagar inte när Harry Kane kliver ut
Något nytt i uppdateringen?
Blir väl en walkout när hans rating är så pass hög antar jag
Om det blir klart - hur tror ni EA gör med Zlatan Challenge? Väntar tills POTM är slut med att släppa VNL-kortet i United, sätter samma price limit på VNL som Zlatans kort? Om de släpper kortet innan kommer sker ju två saker: 1. de som bytt in en Zlatan för att få POTM Zlatan blir grundlurade. 2. VNL-kortet i United kommer ligga på max BIN tills POTM är slut.
Såg att någon drog upp denna tanke tidigare i tråden men nu när affären är på G igen så blir det aktuellt.